PDA

View Full Version : vlooienmarkt... twas de moeite!



DREAMMACHINE
2 oktober 2004, 17:01
...net terug van de vlooienmarkt bij musik produktiv, en wat kun je daar leuke koopjes tegenkomen zeg!
..zie je opeens een ernie ball mono volume pedaal ( nieuwste serie!) staan met een prijskaartje van 90 euro, wat ie op marktplaats ook wel doet. Toch maar even vragen wat ie er echt voor wil hebben.
80 euro zegt ie! hehe... vervolgens mopper ik een beetje en zeg dat ik er maximaal 50 voor wil geven: hij zegt VERKOCHT! ... kijk dat maakt mn dag nou weer heeeelemaal goed...!

trouwens wat opviel: bij de meeste duisters viel er wel goed te onderhandelen over de prijzen, maar de nederlandse standhouders waren rechtdoorzee en wilden alleen de hoofdprijs hebben... gaat het nou echt zo slecht met de economie in NL of zijn we gewoon een beetje DUTCH!?

iig ik heb een prima dag gehad en wast t best waard om om 5 uur op te staan en 6 uur te rijden!

m^rton
2 oktober 2004, 17:29
Is dat het enige wat je hebt gekocht?

hoofd
2 oktober 2004, 17:36
om 5 uur opstaan en 6 uur rijden om 40 euro uit te sparen :o
Dat vindt ik dan ook wel weer typisch dutch...

edit: maar gefeliciteerd verder met je aankoop, ik ben blij dat je er blij mee bent :)

Diedo
2 oktober 2004, 19:51
trouwens wat opviel: bij de meeste duisters viel er wel goed te onderhandelen over de prijzen, maar de nederlandse standhouders waren rechtdoorzee en wilden alleen de hoofdprijs hebben... gaat het nou echt zo slecht met de economie in NL of zijn we gewoon een beetje DUTCH!?

Duitsers zijn gewoon hele relaxte mensen... practisch alle duitsers die ik ooit ben tegengekomen warem uiterst vriendelijk!

Joop M
2 oktober 2004, 21:13
Mijn oma dacht er anders over
:-D :-D
Grz Joop

Diedo
2 oktober 2004, 22:07
tja... :)

ik het daar een keer over met een duitser, en die vertelde mij dat veel duitsers nog denken dat nederlanders een schijthekel hebben aan duitsers, vanwege de 2e wereldoorlog idd... misschien dat ze daarom ook wel erg aardig zijn omdat ze misschien iets goed willen maken?

in ieder geval kan ik het goed met dat volk vinden. :chicken:

BartL
2 oktober 2004, 22:52
tja... :)

ik het daar een keer over met een duitser, en die vertelde mij dat veel duitsers nog denken dat nederlanders een schijthekel hebben aan duitsers, vanwege de 2e wereldoorlog idd... misschien dat ze daarom ook wel erg aardig zijn omdat ze misschien iets goed willen maken?

in ieder geval kan ik het goed met dat volk vinden. :chicken:
+1 Aardige lui hoor.

AART
2 oktober 2004, 23:04
tja... :)

ik het daar een keer over met een duitser, en die vertelde mij dat veel duitsers nog denken dat nederlanders een schijthekel hebben aan duitsers, vanwege de 2e wereldoorlog idd... misschien dat ze daarom ook wel erg aardig zijn omdat ze misschien iets goed willen maken?

in ieder geval kan ik het goed met dat volk vinden. :chicken:
+1 Aardige lui hoor.

als je in nederland bij een drukke weg wil oversteken en er komt ewen mercedes aan moet je ff achteruitlopen wil je het overleven, duitsers stoppen tenminste nog netjes voor voetgangers!
verder vind ik duitsers wel koele en relaxte mensen :cool:

Bluesbreaker
2 oktober 2004, 23:17
ik heb alleen een vreselijke hekel aan de taal

DREAMMACHINE
3 oktober 2004, 00:03
ja t was idd erg vroeg, want ik moest smiddags ook al weer vroeg terug zijn, vandaar.. .en benzine wordt toch betaald dus....
..maar helaas waar ik echt voor ging ( een line 6 dl4 delay?.. ) heb ik helaas nergens zien staan!..(( spam!))
...
verder idd erg relaxte sfeer, en heeeeel druk in de winkel zelf, maarja.. das logisch!

en wat het goedmaken betreft, ik heb geen goedkope fietsen te koop zien staan dus dat zal allemaal wel goed zitten.... :cool:

schizo910
3 oktober 2004, 13:55
duitsers stoppen tenminste nog netjes voor voetgangers!
verder vind ik duitsers wel koele en relaxte mensen :cool:

Misschien wel voor voetgangers, maar in een file knallen ze met 130km per uur boven op je en zit ik vervolgens al 1,5 maand in de ziektewet... :cry: :( :cry:

Rooligan
13 oktober 2004, 07:02
+1 Aardige lui hoor.

Inderdaad heel aardige lui daar. Heb in mei een MXR-pedaal (via internet) besteld. Tevens maar wat plectra erbij besteld. Na twee dagen bracht UPS het pakketje (terwijl ze voor het buitenland 3-5 dagen verzenden tellen). Alleen, ze leverden niet de plectra die ik besteld had...
Toen even een belletje gepleegd en binnen een minuut weer opgehangen. Duizendmaal excuses ontvangen en ik kreeg (volledig) gratis alsnog de juiste plectra toegestuurd.. :D