PDA

View Full Version : Sweet Child O' Mine - (Gn'R) EDIT: nu de goeie met solo's!!



Axl Rose
1 oktober 2004, 19:29
Omdat ik zo'n grote Guns N' Roses fan ben leek het me cool om eens Sweet Child O' Mine proberen op te nemen! Dat heb ik dus gedaan! :D

Ben heel benieuwd naar jullie reacties!! (helaas geen vocals maar wel gitaar :wink: )

http://members.lycos.nl/chineseblues/sweet_child_o_mine.mp3
right click save as...

of hiernaartoe:
http://members.lycos.nl/chineseblues/downloads.html

Wouter de Rocker
1 oktober 2004, 19:37
Klinkt goed, ik mis alleen dat ene leuke riffje :(

Axl Rose
1 oktober 2004, 19:41
Klinkt goed, ik mis alleen dat ene leuke riffje :(

Thnx!! Welk riffje?? haha kan best dat ik iets over het hoofd heb gezien :D

Toffe gozer
1 oktober 2004, 19:44
mmmm ik mis wel een beetje die lekkere intro en ook van alle gave solo's die het orgineel zo kenmerken mis ik ook op deze cover. Dan blijft er naar mijn mening wel erg weinig "Sweet Child O' Mine "over.

Axl Rose
1 oktober 2004, 19:50
mmmm ik mis wel een beetje die lekkere intro en ook van alle gave solo's die het orgineel zo kenmerken mis ik ook op deze cover. Dan blijft er naar mijn mening wel erg weinig "Sweet Child O' Mine "over.


oooooh shit sorry, ik heb de verkeerde upgeload!!! excuus!! momentje aub, gaat gelijk de goede doen, :oops:

kheb em wel met al die solo's :D

Toffe gozer
1 oktober 2004, 20:30
Kijk dat klinkt een stuk beter :) , erg gaaf gedaan, al mogen die solo's wel wat duidelijker naar voren komen maar verder erg mooi :)

fördärvad
1 oktober 2004, 22:52
Gaaf man! 8-) Maar inderdaad, solo's hadden wat duidelijker naar voren kunnen komen.
Jammer ook van de irritante brom de hele tijd. :(

AcousticFreak
2 oktober 2004, 00:51
Hij klonk zo echt dat ik automatisch de tekst mee begon te zingen :razz:

Negative K3 fan
2 oktober 2004, 01:21
Sorry, maar de gitaartoon vind ik echt slecht, heel slecht opgenomen? hoe heb je dat gedaan?

Je gitaar is volgens mij ook niet helemaal zuiver.

maar wel goed uitgevoerd, een heel liedje echt helemaal uitgewerkt enzo, daar ben ik zelf vaak te lui voor.

Waar heb je de backing trouwens vandaan, misschien dat ik er wat mee kan klooien.

Fatality
2 oktober 2004, 13:17
Je gitaarspel komt qua volume niet echt boven de rest van de instrumenten uit..
Maar de solo klonk wel lekker.

Axl Rose
2 oktober 2004, 19:53
@toffe gozer en Fordarvad: dank jullie wel voor je reacties, idd is de mix niet helemaal goed maarja, gebruik een simpel programma'tje wavepad om te mixen en ben daar nog niet echt een ster in. :D Ooh en die brom inderdaad, dat komt mede doordat ik gewoon opneem met een pc microfoontje. Dus kwaliteit is niet echt hoogstaand. :)

@ k3fan: bedankt voor je reactie!, opname is met een simpel pc mic, welk stuk bedoel je met "tone"?? Misschien het laatste stukje met de eindsolo?? of overal? :???: Maar kwas toch heel tevreden met het resultaat, ben geen pro dus ach..... :razz:
De backing heb ik van guitars101.com :)

@ AcousticFreak: haha thnx man! kun je em misschien ook inzinge?? :wink:

@ Fatality: Dankje voor je reactie!! :D

Negative K3 fan
2 oktober 2004, 21:11
toon inhet hele nummer, valt extra op in het begin door weinig andere instrumenten.

Axl Rose
2 oktober 2004, 21:18
toon inhet hele nummer, valt extra op in het begin door weinig andere instrumenten.

hmm, ik denk dat het misschien komt vanwege de opname met het pc microfoontje. Je verliest een hoop kwaliteit daardoor.....maaaaar, als je het orgineel beluisterd dan hoor je die versie a half step tuned down is. En dat veranderd het geluidssoort drastisch. Ik speel em liever zoals ie hoort alleen was de backing track helaas in standard tuning. Maar in ieder geval stoor ik me niet echt aan de tone, 't heeft een soort van live sound, wat het eigenlijk ook gewoon is. :)
Maar misschien komt het daardoor??? :wink:

Negative K3 fan
3 oktober 2004, 06:35
ik vind het ook nof niet echt een live soundje, idd een goedkope pc mic. Achja.

abbys
4 oktober 2004, 09:35
opnamekwaliteit kan mij niet echt schelen, moet er op letten wat ie speelt als het gaat over een pc-mic ^^, chapeau!

Axl Rose
4 oktober 2004, 19:42
opnamekwaliteit kan mij niet echt schelen, moet er op letten wat ie speelt als het gaat over een pc-mic ^^, chapeau!

Dankje voor je positieve reactie!! 8-)