PDA

View Full Version : pod of Behringer aansluiten op pa



stewartfan
1 oktober 2004, 19:28
hallo jongens
ik heb binnenkort een project lopen waarbij ik met een dj en een percussionist me speel nu heb ik hier een paar vragen over
het is in een discotheek wat kan ik nu het beste doen
ik zit te denken om dit afpraat te kopen
http://www.feedback.nl/pix/behringer-v_amp_pro.jpg
hoe is deze vergeleken bij deze
http://www.feedback.nl/pix/line6-pod.jpg
ik zit te denken om deze aan te schaffen omdat de mogelijkheden niet echt goed zijn om mijn amp te versterken
dus dan kan ik zon pod of een behr op de tafel aansluiten van de desbetreffende installatie daar kan dit ??

skabouter
2 oktober 2004, 16:36
ik weet niet welke pod dat is, maar line-6 is echt wel beter dan behringer. ik vind die v-amps nogal digitaal en fuzzig, niet echt mooie sims. maar line6 is wel mooi,maar wel wat duurder

en ja, beide dingen kan je gewoon recht in de tafel prikken daar, voor zaalgeluid en monitorgeluid, dacht ik

stewartfan
2 oktober 2004, 17:49
he dankje jah ik zat ook al te denken aan de pod maar ik dacht dat die 19 inch wel beter zou zijn dan de normale pod versie van de behringer maar erg bedankt

Lord Abortion
2 oktober 2004, 19:04
Dat gaat normaal om op een PA aan te sluiten, als je toestel een DI box is. Je hebt gewoon een gebalanceerde uitgang nodig. Als beide toestellen dit hebben zou ik voor de Line6 gaan, omdat de klank superieur is.

Fvddungen
2 oktober 2004, 22:26
ik weet niet welke pod dat is, maar line-6 is echt wel beter dan behringer. ik vind die v-amps nogal digitaal en fuzzig, niet echt mooie sims. maar line6 is wel mooi,maar wel wat duurder

en ja, beide dingen kan je gewoon recht in de tafel prikken daar, voor zaalgeluid en monitorgeluid, dacht ik

Ja, als je de crappy default patches gebruikt, ja. Maar met een beetje tweaken haal je er echt hele coole strakke sounds uit.

skabouter
3 oktober 2004, 12:13
ik heb getweaked (gebruik nooit presets) maar ik vond het niet zo mooi klinken. opzichzelf is het wel mooi, maar relatief gezien (ik heb gewoon teveel goede andere dingen gehoord) niet zo.

stewartfan
3 oktober 2004, 13:39
Quint Geplaatst: 02 Okt 2004 20:26 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

skabouter schreef:
ik weet niet welke pod dat is, maar line-6 is echt wel beter dan behringer. ik vind die v-amps nogal digitaal en fuzzig, niet echt mooie sims. maar line6 is wel mooi,maar wel wat duurder

en ja, beide dingen kan je gewoon recht in de tafel prikken daar, voor zaalgeluid en monitorgeluid, dacht ik


Ja, als je de crappy default patches gebruikt, ja. Maar met een beetje tweaken haal je er echt hele coole strakke sounds uit.



he quint heb jij de Berhinger ? kan je me er wat meer over vetellen of hoe hij in het algemeen klingt het enigste wat ik uit wil halen is een
overdrive en wat standarts zoals chorus enz enz

en wie kan mij wat over de sound van de pod vetellen

dankje

harrie-beton
12 oktober 2004, 13:58
je lijkt met een geschikte voor de meeting van 23 okt///


ik heb een pod xt, die is beter dan de pod op de foto. Dat is een pod 2.
Die zijn uit 2001. De v amp 19 inch klinkt net als de gewone v amp, verkijk je niet op het uiterlijk!!
de pod 2 is beter dan v amp. waarom kies je de oude versies?
Je kiest de low budget dingen, de pod xt plus een goede power amp dan zit je op + - 1000 euro. Voetschakelaar niet meegeteld.

check anders http://www.besidesthat.nl/gitaar
dat is mijn gear site. hier staan mp3's.

Jeroenvanhulsteijn
12 oktober 2004, 18:41
VOX TONELAB SE :-D (Gewoon omdattie er mooier uitziet)

anyways, ik heb de V-Amp2 gehad. klonk goed genoeg. ik heb de POD2 gehoord...die was wel stukkie dynamischer. met al die dingen kun je de PA in. maar POD XT schijnt nog weer veel beter te zijn.

als het slechts eenmalig is om eens te proberen kun je beter de behringer XVAMP nemen. dat ding kost echt geen poep (79 euro nieuw).