PDA

View Full Version : net effe goedkoop snaren ingeslagen



Speeddemon
1 oktober 2004, 18:17
d'r is een gozer op Ebay, die verkoopt 12 setjes Ernie Ball Regular Slinkys (hij heeft ook andere versies en ook Martin en D'addario) voor $42 + $6,50 verzenden naar NL.

m.a.w., waar ik in NL ongeveer 80 euro voor kwijt zou zijn (6,70 per setje), ben ik er nu 40 euro voor kwijt.

En ik kan wel effe vooruit. :)

dejohan
1 oktober 2004, 18:41
Die kutwinkeltjes bij mijn om de hoek durven 10 € vragen voor een setje D'addario's. De eikels.

cosmos
1 oktober 2004, 18:48
bij Soundworld(.nl) zijn Ernie Ball setjes nu 12 sets voor 48 euro! (leegverkoop o.i.d.)

Later!

Speeddemon
5 oktober 2004, 20:40
zo heb ze binnen!
(vrijdag verzonden vanuit US).

Ik snap eigenlijk niet waarom dit topic niet meer gevolg heeft gekregen... ik bedoel, ik heb 12 setjes nieuwe Ernie Ball snaren thuis bezorgd voor ong. 39 euro!

de verkoper heet op Ebay: fynn_wilfield

heeft ook allerlei Martin en D'addario snaren en ook bassnaren.

Zag net dat ie ook Ernie Ball skinny top heavy bottom verkoopt (0.10-0.52) Dat zal m'n volgende aankoop wel worden, denk ik.

DREAMMACHINE
5 oktober 2004, 21:18
oh, als je van die skinny top/ heavy bottom nog wat over hebt! ( hehe!) .. dan ben ik wel geinterreseerd!
bestellen via ebay is niet mn sterkste kant dus...

Mitch
5 oktober 2004, 21:48
Ik wpu net de gebruikersnaam vragen :D
.010-.52 gebruik ik nu ook op mijn De Gier en dat bevalt zeer goed. Drop D is ook meteen een stuk strakker bijvoorbeeld. Ik heb er net Ernies op gezet, morgen effe kijken of ze beter zijn dande D'Addario's die ik er daarvoor op had.

Maar bedankt voor de tip !

Speeddemon
5 oktober 2004, 23:09
Dreammachine, ik heb zelf de regular (0.10-0.46) gekocht.

Mocht ik een doos skinny top heavy bottom bestellen, geef ik je wel een gil via PM.

Antal
5 oktober 2004, 23:35
Ik heb ook wel eens gekeken of het rendabel was om snaren te kopen via ebay.com. Maar dan was ik altijd $25 dollar aan verzenden kwijt :???:

Speeddemon
5 oktober 2004, 23:53
dan weet je nu bij wie je moet zijn.

Hij verstuurt ze in zo'n Flat Rate 6"x 10" envelope. Verzendkosten zijn dus eigenlijk $5 ipv $6,50, maar daar ga ik niet over mutsen...

Echt, superstrakke transactie! Snel email berichtjes.

Als je bij hem (Phil) bestelt, zeg maar dat ik je stuur. :wink:

Mitch
6 oktober 2004, 00:33
Heb een doos D'Addario's heavy bottoms besteld voor inderdaad maar $6,50 verzenden.....bloody hell !
Ik heb nog een stuk of twee, drie EB heavy bottoms liggen waar ik evt. van afwil, ik dacht"probeer ze nog eens", maar EB is gewoon niet mijn ding.

Robbert
6 oktober 2004, 00:51
.. maar EB is gewoon niet mijn string.

:D

Speeddemon
6 oktober 2004, 00:53
Heb een doos D'Addario's heavy bottoms besteld voor inderdaad maar $6,50 verzenden.....bloody hell !
Ik heb nog een stuk of twee, drie EB heavy bottoms liggen waar ik evt. van afwil, ik dacht"probeer ze nog eens", maar EB is gewoon niet mijn ding.
Mich, SKINNY TOP/heavy bottom? Dus 0.10-0.52...

Dan wil ik ze wel.

Quink
6 oktober 2004, 01:06
Heb een tijdje terug snaren besteld bij webstrings.com. Was $16,39 voor 5 setjes 0.10 (Incl. $2,14 verzendkosten). Ben nu aan het derde setje bezig en vind het geen verkeerde snaren. Hiervoor altijd op EB gespeeld.

Speeddemon
6 oktober 2004, 01:17
heb daar ook gekeken, maar dat is een mij onbekend merk.

En Ernie Ball's 0.10-0.46 hebben zich de afgelopen 2 jaar echt bewezen!
Daarvoor speelde ik nagenoeg exclusief DR 0.09-0.46 (of 0.09-0.42)

maar die braken me te snel en waren best duur.
D'addario vind ik karakterloze rotzooi, Dean Markley=stug, maar wel goeie tone, GHS=wel aardig, Elite=goedkoop en goed (mijn 2e keus na EB), Elixir=duur maar idd lang leven, Fender/Gibson snaren=net zo grote rotzooi als 'Boston' snaren! Een lage E die binnen 3 dagen breekt bijvoorbeeld.

Quink
6 oktober 2004, 01:25
heb daar ook gekeken, maar dat is een mij onbekend merk.

Ja, voor mij ook, maar ik dacht, ach, voor dat geld waag ik wel een gokje. Als je het verhaal op die website moet geloven is er maar een handjevol snarenfabrieken dat snaren voor de grote merken maakt, en kopen zij daar ook.

P****Fred
17 november 2004, 12:27
heb ook net m'n snaren binnen!

zomaar eventjes 80 € bespaard :D

bedankt voor de tip!!

savecracker85
17 november 2004, 12:43
ik ga ook maar eens wat bestellen denk ik :)

IndiepoprockJesse
17 november 2004, 14:00
moet je met creditcard betalen of kan je gewoon geld overmaken ofzo, hoe gaat dat?!

Jesse//

Speeddemon
17 november 2004, 14:24
met paypal betaald.

Paypal account aanmaken, bankrekeningnr toevoegen, geld overmaken naar paypal account en de persoon betalen.

IndiepoprockJesse
17 november 2004, 14:26
met paypal betaald.

Paypal account aanmaken, bankrekeningnr toevoegen, geld overmaken naar paypal account en de persoon betalen.

en das veilig?!

Jesse//

P****Fred
17 november 2004, 16:26
volgens mij HET veiligst...
ik moest wel geen geld overmaken, via ebay gewoon op betalen klikken
paswoord ingeven en 't was gebakken...

Quink
17 november 2004, 16:36
volgens mij HET veiligst...
ik moest wel geen geld overmaken, via ebay gewoon op betalen klikken
paswoord ingeven en 't was gebakken...

Maar dan heb je zeker een credit card aan je PP account gekoppeld?

savecracker85
17 november 2004, 16:47
http://pages.ebay.nl/paypal/

P****Fred
18 november 2004, 14:01
ah idd...

savecracker85
21 november 2004, 13:29
hmmm........ alleen lijken nou zijn 'regular slinky earnie ball'-snaren al een aantal dagen uitverkocht te zijn :-?

Mitch
21 november 2004, 13:34
Hij gooit om de paar dagen nieuwe producten op de veiling. Geduld !

Lenweë Míriel
23 november 2004, 23:01
denk aan deze reacties te zien dat ik er ook maar eens ga kopen is wel een stuk goedkoper als in een winkel

jero
25 november 2004, 18:16
Goede tip zeg!

Ik weet wel waar mijn volgende doosjes snaren vandaan gaan komen 8-)

jaywalker
25 november 2004, 21:49
Wat vinden julie van Martin snaren dan? Voor zowel elec als acoustisch

Ritch
2 december 2004, 15:53
Feedback heeft 11, 12 december in R'dam en Apeldoorn, en 18, 19 december in Utrecht uitverkoop. Dan zijn de d'addario snaren in de aanbieding: 3,49 per set. Redelijk toch? :) Greets

Diedo
2 december 2004, 16:34
Feedback heeft 11, 12 december in R'dam en Apeldoorn, en 18, 19 december in Utrecht uitverkoop. Dan zijn de d'addario snaren in de aanbieding: 3,49 per set. Redelijk toch? :) Greets hmm ze worden elk jaar goedkoper,.. vorig jaar 40 euro de tien setjes...

Bouke
2 december 2004, 21:44
Heb net 15 setjes bij die ebaygast gekocht. Op tijd binnen, compleet en... ik ben de helft goedkoper uit dan hier in een winkel waar ik ook al korting krijg. Normaal doe ik wel aan local support, maar niet als ik er zoveel op achteruit ga als ik hier koop. Lang leve het internet. :razz:

Bouke

Speeddemon
2 december 2004, 22:50
Heb net 15 setjes bij die ebaygast gekocht. Op tijd binnen, compleet en... ik ben de helft goedkoper uit dan hier in een winkel waar ik ook al korting krijg. Normaal doe ik wel aan local support, maar niet als ik er zoveel op achteruit ga als ik hier koop. Lang leve het internet. :razz:

Bouke
my thoughts exactly. Ik ga ook liever naar Dijkmans in Breda, waar ik koffie krijg en oeverloos kan lullen met Bob (van Dinther, gitaarbouwer. Red.) over ouwe MXR meuk, dan geld uitgeven bij Feedback.
Sowieso had ik m'n Echo Park nog 4 euro goedkoper ook dan bij Feedback!

Swampash
2 december 2004, 23:39
De d'addarios zijn idd goedkoop bij feedback. Jammer dat deze snaren zo stug spelen. Als Ernie ball nou eens deze prijzen had.

Azrael
3 december 2004, 00:07
De d'addarios zijn idd goedkoop bij feedback. Jammer dat deze snaren zo stug spelen. Als Ernie ball nou eens deze prijzen had.

'k Vind de D'darrios heerlijk en heb beide geprobeerd. Dus ik ben gewoon standaard goedkoper uit :-D