PDA

View Full Version : Vraagje over tabs maken



Joe Satriani
1 oktober 2004, 16:14
Mensen, Ik heb laatst powertabeditor geinstaleerd tis wel een ok programma maar ik krijg dat klote notenschrift boven die tab niet weg.Ik geef namelijk gitaarles maar alleen in tablatuur vorm en ik word er doodziek van om steeds die noten boven me tabs te hebben.
Weet iemand hoe ik dit wel moet doen of Weten jullie een ander goed programma om je eigen tabs te maken??????

Please Respond :roll: :roll:

Wouter de Rocker
1 oktober 2004, 19:24
je kan proberen om met kladblok of zoiets wat te maken.
Kweenie hoor, is misschien wel een geklooi, maar in ieder geval een idee.

Joe Satriani
1 oktober 2004, 20:12
Kladblok en Word heb ik al geprobeerd maar dat kost veels te veel tijd en is gewoon kut.Ik zoek eigenlijk gewoon een goed tabprogramma waar je geen noten boven je tab hebt

IEMAND :???: :???: :???:

The_RockeR13
1 oktober 2004, 21:36
Tippex :P :???: :wink:

Swan
2 oktober 2004, 01:56
guitar pro

Das Schaap
2 oktober 2004, 09:22
Bij uitprinten kan je wel kiezen om ze er niet bij te doen, maar als je ze in powertab zelf gebruikt enzo voor les kan je beter wel notenschrift leren (in ieder geval de duur van de noten :cool:) altijd handig, en kan diegene het ook horen voor als ie thuis oefent ofzo.

Joe Satriani
2 oktober 2004, 11:19
Nee ik print ze gewoon uit vanuit powertab en zolang ik al speel heb ik altijd met tablatuur gewerkt of gewoon op gehoor dus om nou notenschrift te gaan leren zie ik echt niet ziteen :-( :-(
Maar als ik het goed begrijp kan je als je het uit gaat printen bij powertab kiezen om die notenbalk niet uit te printen toch???????/
Ik zal het proberen
Thnx :) :)