PDA

View Full Version : [Riff Contest] Bouke - Party time!



Bouke
30 september 2004, 15:52
Hey meneren en mevrouwen,

Ik heb ook even een stukkie op de hdd geknald en hier is de link:

http://members.home.nl/boukejanssen/riff_contest_bouke2.wma

Groets,

Bouke

(Edit: link veranderd voor tweede mix)

boudewijn
30 september 2004, 16:31
Hey wist niet dat jij zo kon spelen man te gek . :-D

Begin heeft mooie melodie .
Ik vind het geluid iets te schrep

Melodic :wink:

Negative K3 fan
30 september 2004, 16:37
weer eens wat anders dan wat ik normaal van je hoor.

dit nummer klinkt naar mijn mening een beetje (of een beetje meer) bosch-igg, misschien wordt dat wel een beetje in de hand gewerkt door de backing.

ik vind hem wel lijp gedaan, technisch etc is er niks op aan te merken. Je sound is alleen wel heeel erg direct en in your face en hard erin gemixt. Heel ruw. Misschien kun je hem remixen voor een iets meer 'polished' geluid.

maar lijp hoor. Vooral die meerstemmige stukken met wah en flanger(?) zijn echt koel.

Jeroenvanhulsteijn
30 september 2004, 16:46
leuk thema! en dat wah/flange stuk vind k ook errug wreed. ik vind dat je ook een leuk achtergrond deuntje hebt!

ennuh....mss idd dat het erg in ur face is. rockin my socks off. mss beetje compressie toevoegen? of gewoon beetje eq'en.

Gert-Jan
30 september 2004, 16:52
Hey Bouke,

Kicke ding hoor! Vind de sound idd een beetje schel, maar das smaak. Vanaf 0:51 VET. Gave inzending, Gilbert gaat zweten. 8-)

Bouke
30 september 2004, 17:57
Hey guys,

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de mix een beetje aangepast, misshien dat het nu beter is.

Groets,

Bouke

http://members.home.nl/boukejanssen/riff_contest_bouke2.wma

Das Schaap
30 september 2004, 19:20
Begin is nu minder scherp :(
Dit is wel weer een hele andere aanpak enzo, echt fantastisch de manier waarop men een backing zo verschillend kan maken. Had dit ook niet echt verwacht van jou. :lol: Vind em niet slecht, maar niet erg passend eigenlijk..... Smaken verschillen. :cool:

Bosch
30 september 2004, 20:58
Hey Bouke!

Klinkt Tof! Ik wist niet dat je zo goed kon spelen :o

Mooie sound ook. Lachen hoe iedereen er z'n eigen draai aan geeft. 8)

Hempo
30 september 2004, 22:48
ga blues maken man :wink:

Stitch
1 oktober 2004, 01:23
o my god nee, hoorde ik daar een paar claps op de achtergrond :-D Foute booeeeel maar voor de rest kicken bouke!

JorisBos
1 oktober 2004, 09:30
Ey bouke,

ik ben even eerlijk, het begint veelbelovend, maar daarna vind ik het toch echt heel 'not-bouke' klinken. Het klinkt niet overtuigend. Die wah-wah is wel echt vet maar ik heb het idee dat je veel beter kunt..

succes!

PS Ik zou dit nie zeggen als ik dacht dat dit je max was, jij kan dit beter!

Stratman70
1 oktober 2004, 10:30
hey Bouke,

Erg verrassend! Ik vind 'm best tof, alleen sluit me aan bij de reacties over de te harde mix en het scherpe geluid.

Bouke
3 oktober 2004, 22:18
Hehe, ja, die claps MOESTEN er gewoon in (4 takes ook nog hahaha).

't Is idd een beetje anders dan wat ik 'normaal' doe, maar of ik veel beter kan... ehhh... kweenie.... Het wah/chorus-stukkie en het themaatje vind ik zelf best grappig, het solostukkie kan misschien een tikkie beter, ik zal nog eens een poging wagen...

Groets en thanks!

Bouke

charlie_45
7 oktober 2004, 23:43
dit is leuk, en er zit hier een heel duidelijke riff in. als ie aan het eind terugkomt heb je het gevoel van, jammer dat het nummer afgelopen is en zet je het opnieuw aan. (dat maakt volgens mij een goeie riff)

heel leuk hoor.

Clunk
10 oktober 2004, 14:42
deze vind ik wel zo'n beetje het vetst...!!!

Waar neem jij mee op>? :o

Bouke
11 oktober 2004, 20:22
Hey Clunk,

Ik neem op met een PodXt via USB naar SonarXL2.0

Groet,

Bouke

amon
17 oktober 2004, 23:14
bij deze backing zou ik nooit zo'n scherp en knesperend geluid kiezen. en het is wel erg hard gemixt. goed het gaat hier natuurlijk om het gitaarspel en niet om het drummetje, maar wat meer evenwicht zou goed doen IMO.

The_RockeR13
30 oktober 2004, 21:46
He bouke echt top dit man! Dit vind ik zkr de 1 van de beste tot nu toe. Het deuntje blijft de heletijd in m'n hoofd zitten :P Je sound vind ik ook echt super vet! Ik weet niet wat ik moet zeggen.. geweldig! 8-)

JorisBos
14 november 2004, 23:50
Kijk, deze mix had ik nog niet gehoord, mijn god jij bent echt melodisch man. Klasse.