PDA

View Full Version : d'andrea plectrums...waar in nederland te koop?



gio
29 september 2004, 22:05
ik zoek d'andrea plectrums, de jazz modellen 0.73 en 1.00 mm...speelt iemand hier ook mee en weet iemand waar ik ze in nederland kan kopen?

gio
1 oktober 2004, 17:48
liefhebbers??

RRRobin
2 oktober 2004, 12:30
ik heb totaal geen idee, maar wel een vraagje: waarom zijn deze zo speciaal dat je juist DIE plectra wil hebben? :P

sash
2 oktober 2004, 14:10
Dat vroeg ik me ook af ja :)

Mitch
2 oktober 2004, 19:38
Ja hoor, die zijn te krijgen.
http://www.tonetoyz.de/de/d_Andrea.html

Duits internetbedrijf, kun je on line bestellen. Je gevraagde zending wordt dan opgestuurd en je krijgt de factuur erbij zodat je daarna zelf met een internationaal overschrijvingsbewijs (gratis te bestellen bij je bank of giro) het betreffende bedrag kunt overmaken.
Jij geniet dus al van je plectra als het geld nog onderweg is :D
Goeie tent, heb pas voor de tweede keer plectra besteld daar. Ze doen er meestal nog wel een gratis test exemplaar bij van een ander merk voor de aardigheid.

hadv
3 oktober 2004, 12:59
Hele goeie tent, heb daar al meerdere keren besteld. Altijd snel met leveren en altijd een aardigheidje bij de bestelling.

gio
3 oktober 2004, 13:32
bedankt voor die link!

die plectrums heb ik gekocht in barcelona omdat ik al tijden op zoek was naar de Dunlop M3 tortex plectrums, en ik ze nergens in dat matte materiaal kon vinden, alleen maar van die gladde plasticen spul. dus ik had er daar een paar gehaald, en ze bevielen me zo goed, dat ik met deze verder wil. alleen kan ik ze in nederland nergens vinden.

Brianmayrulezzz
3 oktober 2004, 13:34
misschien ook wel bij conijn muziek eindhoven, kep er een d'andrea poetsdoek ooit es bij een gitaar gekregen...

RRRobin
3 oktober 2004, 14:20
nou die matte tortex plectra kan je toch ook bij de gitaarboer op de hoek halen van dunlop? :P

gio
4 oktober 2004, 13:27
robin, ik heb eerlijk waar tig gitaarzaken gehad, en nergens die matte M3īs gevonden. als jij weet waar ik ze kan halen, hoor ik het graag!

RRRobin
4 oktober 2004, 17:06
nou ik zou het echt niet weten waar je die dingen kan halen, maar snap de ophef over een plectrum niet :P

bert k
4 oktober 2004, 17:10
Ik ken die glimmende Tortexen, en de matte Tortexen, en laatst een GatorGrip gekocht, das net een Tortex, maar dan nog stroever. En dat alles in alle diktes en kleuren. Was bij Waveworld, maar Feedback heeft ze ook dacht ik.

gio
4 oktober 2004, 17:54
gatorgrips...klinkt ook interessant...zal eens checken