PDA

View Full Version : Wat kan/mag ik voor deze dingen vragen??



Sjaak
29 september 2004, 22:27
Hee hallo,

ik heb een Aria Pro II 'Mad Axe' te veel en ga er mee naar de gitaarshop die ook dingetjes opkoopt, kheb geen zin om een half jaar te wachten tot er iemand via internet dat dingetje wil kopen, mocht iemand hem nog willen hebben.

Ik dacht dat ik er 200 voor gegeven had toen weet niet was zo'n starterspakketje. Is zo'n strat vorm maar speelt en klinkt toch redelijk lekker.

Ik dacht zelf aan 100 euro. Ik verkoop hem samen met een Stagg acoustische gitaar, was 100 wil ik nu 50 voor hebben. Moet toch kunnen of niet?? 150 voor beide

En nu het andere, ik heb ook nog een Jay Turser, een archtopje, maar ben zoals jullie misschien al gezien hadden bezig met een nieuwe versterker, en als ik mijn keuze gemaakt heb dan kan het zo zijn dat deze parel niet tot zijn recht komt. En met de leads van die amp kan dat ding waarschijnlijk niets anders dan piepen en zingen. Iemand ooit van dit merk gehoord/gezien en wat denkt die wat ik daarvoor vragen kan? ik dacht zelf aan 450 euro. Dit is werkelijk een topgitaartje, daar werd ik bang van toen ik hem voor de eerste keer vasthield
dit is hem btw http://www.jayturser.com/jt-jazz_box.htm en dan de jt-134DC-Vine

groetjes

Arjan D.
29 september 2004, 22:52
Ik heb zelf ook een jay turser en heb hem ook te koop staan, ik vind het zelf ook een hele goede gitaar, maar hij is in mijn geval overbodig.

Ik denk wel dat je er zo'n 400/450 voor kan vragen.
Je vindt ze bijna nergens en je betaald in verhounding tot vele andere gitaren heel weinig voor wat je krijgt.

wietse
29 september 2004, 22:54
gaat snel hoor als het een leuke gitaar is ,of apart , verkopen op internet.
ben die rockster van me ook alweer kwijt word dit weekend opgehaald ,gekocht voor 50 nieuwe snaartjes er op en weg voor 80 lekkere snelle winst.
maar de mad axe is toch een strat kloon?
daar krijg je denk ik bij verkoop aan een zaak geen 100 euro meer voor ,prive verkoop wil dit wel en zelfs wel meer.
zet hem gewoon op marktplaats zie je wel wat er op komt en duurt het je te lang kan je hem altijd nog bij een winkel brengen.
pest is wel dat de markt vol zit met strat klonen.

Javaca
29 september 2004, 23:04
Gretsch TW

inkoop 85 euro
verkoop 150 euro

na 4 dagen was ik 'm kwijt

Sjaak
29 september 2004, 23:10
ik ga het eens proberen, kijken of het me lukt

wietse
29 september 2004, 23:19
tip , zet je vraagprijs op marktplaats iets hoger dan je werkelijk wilt hebben , ze gaan toch bieden al zeg je nog zo dat de prijs vast is.

BartL
29 september 2004, 23:33
Ibanez CS-9 Chorus...gekocht voor 60, verkocht voor 130...
Say what? 8-)

Sjaak
29 september 2004, 23:35
Ik probeer hetzelfde kunstje te flikken :) Maar ze moeten dan wel opschieten want als ik met zaterdag nog geen reacties heb dan word ik al ongeduldig. Hoe lang duurt het meestal voor de eerste reacties?

wietse
30 september 2004, 07:24
soms heb je binnen een uur al de eerste reactie's maar meestal zijn die niet om blij van te worden.
als je zo weinig geduld hebt dan kan het wel eens erg lastig worden vaak duurt het een paar dagen voordat je een serieuze reaktie krijgt soms zelfs weken ,net als die epi V die ik heb wordt volgende week eindelijk opgehaald dat heeft maanden geduurd.

michielv
30 september 2004, 09:08
Klopt, gewoon een zwik advertenties neerzetten op gitaarmarkt, marktplaats enz. Sinterklaas/Kerstmis komt er weer aan he...

Als je een instrument inderdaad al binnen een paar dagen verkocht wilt hebben wordt het moeilijker maar ik zou gewoon even geduld opbrengen, is zowiezo goed voor later :P