PDA

View Full Version : Jackson Kelly



andy
29 september 2004, 20:48
Wat is nou een fatsoenlijke 2e hands prijs voor een Jackson Kelly? Ik heb namelijk totaal geen verstand van prijzen van 2e hands gitaren. Alvast bedankt.

Deze is het:



http://www.westerhaven.nl/assets/Hot/Gitaren/jacksonkelly7.jpg

NeeraDJ
29 september 2004, 20:52
De KE3 en dat JSKE...dinges mogen niet meer dan 350-450 euro kosten volgens mij. In Duitsland heb je ze ook voor die prijzen, maar in Nederland gaan ze toch snel voor 500-600 en in uiterste zin 700 euro. Welke is dat trouwens, een professional toch?

EmgMaster
29 september 2004, 20:57
das een 7 snaar, maar idd, wat voor 1 wil je hebben??? Japan of Korea
Scheelt nogal wat. Of kijk eens op ebay ofzo

ben???
29 september 2004, 20:57
JS serie is volgens mij neit zo super... ik heb de KE3, pro series dus, en daarover niks dan lof :) . Neem m wel mee naar de gearmeeting.

andy
29 september 2004, 20:57
Ja een professional, advies nieuwprijs zou 1000 euro zijn idt. Maar de prijzen zijn natuurlijk wat veranderd na de overname door Fender.

ben???
29 september 2004, 20:58
kijk trouwens ff op de site in m'n onderschrift, daar zijn wel wat kelly's te vinden!

NeeraDJ
29 september 2004, 21:00
Volgens mij heb je voor iets minder dan 1000 dollar een KE2 neck-thru op ebay.com, dus met 1000 euro zou je de shipping wellicht kunnen dekken, maar dan die invoerrechten en douanetax. Ik zou het die extra 200 wel waard vinden iig

EmgMaster
29 september 2004, 21:02
Krijg je een beetje een idee van de nieuwprijzen:

http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop03.asp/sid/!06082002/ob_id/34/seite/49/nur_lieferbare/nein

andy
29 september 2004, 21:05
das een 7 snaar, maar idd, wat voor 1 wil je hebben??? Japan of Korea
Scheelt nogal wat. Of kijk eens op ebay ofzo

Dat weet ik niet. Ik kreeg er via via een aangeboden, maar of ik er op in ga is punt 2. Ik heb al een soloist en een fusion EX allebei pro.