PDA

View Full Version : Boss gt-6



anoniem
13 september 2001, 15:42
Is de boss gt-6 al in Nederland te koop ??
Ik las dat hij in de VS goedkoper is in aanschaf dan de gt-3.

Wie weet de prijs.

anoniem
14 september 2001, 18:31
hij is in ned. niet goedkoper dan de gt3, maar toch wel redelijk geprijsd; ergens tussen de 1200-1400 gulden ...

anoniem
16 september 2001, 16:55
Wat zijn precies de verschillen tussen de GT-6 en de GT-3 ?

ik weet dat de GT-3 meer effecten heeft als de GT-5, maar de amp-modelling mist..

ik zit er zelf sterk aan te denken de GT-3 aan te schaffen, omdat ik waarschijnlijk de amp modelling niet ga gebruiken :smile:

maar de GT-6 weet ik heel weinig over.. misschien is die ook nog interssant

idono
27 september 2001, 16:33
Hey,

Op de GT3 zitten wel versterkers simulaties op, een heleboel zelfs, ik heb hem zelf ook gekocht voor 1000,-- en er zit echt veel op!
Die COSM technologie is erg goed.

Greetz Henk

Hitpoint
27 september 2001, 16:42
Ik heb ergens gezien dat de GT 6 goedkoper is dan de GT 5, nou is mijn vraag waarom?

anoniem
27 september 2001, 17:40
omdat de GT5 het eerste multieffect pedaal was uit deze serie. daarmee moest dus de ontwikkelkosten voor een groot gedeelte ook betaald worden. de GT6 is goedkoper omdat het een 'doorontwikkelde' GT5 is.. (andere behuizing, betere effecten, nog wat extra opties) en dat kost Boss (Roland) dus minder.. en daarom kan de prijs voor de consument ook lager liggen..

als je trouwens de GT6 in actie wilt zien moet je vrijdag op zaterdag 'snachts om 1.00 ff kijken op de website van http://www.digevent.com/events/consumer/music/guitar_mania/index.asp

daar worden elke week dingen voorgedaan door een hele professionele gitaarleraar.. en deze keer gaat ie met een GT6 stoeien :smile:

(volgende week Metallica les!)

anoniem
2 oktober 2001, 00:18
Yep ,
Marc Seal.
Speelt zowel op de GT5 /GT3 en nu ook GT6.
Heeft in de eerste G3 gespeeld en gewoon met een GT op het podium.
Je moet in de Archives is kijken naar het G1 concert.
Gewoon in z'n eentje in de studio.
Die haalt een sound uit zijn GT , en is gewoon een top gitarist.

anoniem
2 oktober 2001, 20:27
jep. ik heb zoiets van: als de GT-6 goed genoeg is voor Marc, dan kan ik me er ook geen buil aan vallen..

man wat kan die gast lekker gitaar spelen :smile: