PDA

View Full Version : Zoektocht naar Framus Dragon



Metoshade
29 september 2004, 00:20
Ik ben op zoek naar een, je raadt het al, Framus Dragon top. Ik heb al gemerkt dat de imporeur, Voerman, niet veel zin heeft in het importeren van Framus versterkers. Ik weet eigenlijk niet waarom. Ze kunnen in eerste instantie ook moeilijk een prijs geven. Het lijkt er dus op dat ik naar Duitsland af moet reizen om een Framus te vinden.

Ik heb er ook nog nooit eentje gehoord, ik weet alleen dat de versterkers aardig wat waardering genieten. Ik heb wel serieuze interesse vanwege de features die perfect bij mijn wensen aansluiten. Deze versterker staat als redelijk vintage te boek en ik hoop dat ik dat er ook in zal vinden.

Ik ben een keertje van Groningen naar Boekel afgereisd waar een van de verkopers deze versterker verkoos boven de Bogner Extacy. Ik heb zelf daar nog even gespeeld op de Extacy Classic en dat klonk geweldig goed. De prijs van 4000 euro's klonk alleen weer veel veel minder goed. Wel vond ik dat de Bogner niet echt een eigen klank had. Het klonk wel heel erg mooi, maar ik kon er niet duidelijk een karakter uit halen, zoals bij Koch of ENGL... Heeft iemand ervaring met deze versterker of heeft iemand opnames waarin de versterker goed tot zijn recht komt? Heeft iemand misschien nog zo een versterker ergens op zolder rondslingeren zodat ik er eventueel een bod op kan doen?

Ik kan er helaas niet bij zijn op 23 oktober aangezien ik dan een optreden heb ik Hellendoorn... Ik geloof dat een van de vaste forumleden een Framus heeft en deze op die dag mee zou nemen...

Nou ja, alle info is welkom.

Rick

doncker
29 september 2004, 01:47
skabouter heeft er een. Vraag het hem

ieme
29 september 2004, 09:44
Ik had er 1, en wil er wel weer 1.... skabouter heeft mijn oude...
Op ebay.de staan ze regelmatig!
zodra mijn gitaar verkocht is haal ik er weer 1

ieme
29 september 2004, 09:48
Wat wil je nog meer weten?

Metoshade
29 september 2004, 12:50
Ik ben eigenlijk nog erg benieuwd naar de klank. Ik vond de klank van de Bogner Classic Extacy wel erg organisch, maar ook redelijk in your face. Een erg gelaagd geluid. Het is allemaal moeilijk te omschrijven. Ik heb de vergelijking met Marshall al wel gelezen, maar hoe klinkt de Framus crunch tov de crunch van een Multitone?

Ik hou erg van de wat modernere blues sounds, zoals Ian Moore en Stevie Salas en natuurlijk ook wel SRV en Hendrix. Diepe bassen en een warm midden met wel een behoorlijke hoeveelheid helderheid.

Clean moet vooral lekker clean zijn, maar niet te steriel, ook lekker warm en pushy. Niet van dat iele clean.

Als de lead inderdaad redelijk soldano klinkt, ben ik al tevreden. Ik gebruik nu een Jeckyl&Hyde als lead kanaal op mijn clean (combinatie van de 2 kanalen van de J&H) dat gaat ook prima, maar een volledige buizen scheur is wel lekkerder.

Zijn deze dingen mogelijk met de Framus? Hij moet vooral vintage klinken, niet te modern. En hoe zit het met de footswitch? Zit ie er nou bij?

Thanx!

Phyrexian
29 september 2004, 15:55
Ik had de mijne van ebay.de. Via een pakjes dienst verzonden naar België, inclusief cabinet.

sandman4justice
29 september 2004, 18:15
Check out this:
http://www.koopjeshoek.be/article.php/9651.html

AART
29 september 2004, 18:25
Check out this:
http://www.koopjeshoek.be/article.php/9651.html

huh, das phyraxian :???:
waarom verkoop je hem?

skabouter
29 september 2004, 19:08
hi metoshade
cool dat je een Dragon wilt, ik heb er 1, en ik ben er zeer blij mee.
ik heb nooit de XTC en multitone getest, maar wel veeeel andere dingen, en behalve dat de Dragon redelijk goed geprijst is, vind ik hem ook nog eens veel mooier dan veeeel andere dingen (in hogere prijsklassen).

hier staat de review die ik gaf nadat ik hem een paar dagen had, en eigenlijk ben ik nog weinig van mening verandert:

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=35425&highlight=framus+dragon

hij is idd redelijk vintage georienteerd. voor ieder kanaal geld dat het goed kan blazen, maar met de gain terug kan het lekker vintage klinken. en hij heeft zowieso minder gain dan andere nieuwe amps ala Engls en mesa`s enzo.
de eisen die je steld in je post, vind ik eigenlijk allemaal terug in de Dragon, dus ik denk dat je er goed aan doet die amp te nemen. alleen de lead vind ik niet echt met soldano te vergelijken, die laatste heeft meer gain, en is wat ieler. de lead van de dragon is een stuk voller, naar mijn vinden. verder is hij idd niet steriel, maar lekker vol, warm en pushy.
maar je zal het uiteraard zelf eens moeten testen, en beoordelen. jammer dat je niet op de meeting zal zijn, dan neem ik mijn halfstack mee namelijk.

PS, die amp op de adv was idd van phyrexian, maar ik hoorde dat hij hem al verkocht had. btw, metoshade, ieme wist er een aantal op e-bay, waar ze voor lage prijzen schijnen te staan, vraag daar eens meer over aan hem :)

succes ermee, en hou ons op de hoogte, he ! het is een prima amp :)

ieme
30 september 2004, 00:57
ieme goes back to the dragon!

ieme
30 september 2004, 00:59
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=21763&item=3750073512&rd=1&ssPageName=WDVW

Als ik mn gitaar verkocht zou hebben zou ik zeker tot 1000 euro bieden!

Phyrexian
30 september 2004, 09:45
Hij is idd al verkocht. Ik had em gekocht om gitaar te gaan spelen in een nieuw projectje naast m'n main band. Ik heb gemerkt dat ik een beter bassist ben dan gitarist (en ik vind het ook leuker om te basshen) en dus speel ik ondertussen ook bass in dat projectje.

Een zekere 'Brutus' heeft de Framus Dragon Halfstack overgekocht.

PeArLjAm
30 september 2004, 12:32
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=21763&item=3750073512&rd=1&ssPageName=WDVW

Als ik mn gitaar verkocht zou hebben zou ik zeker tot 1000 euro bieden!

maarja met nog ruim een dag te staan staat hij al op 855.. Ik denk dat hij ruimschoots over de 1000 heengaat! :roll: Maargoed geinteresseerden voor een dragon kunnen het zeker proberen!

ieme
30 september 2004, 13:16
nieuw zijn ze 1400 dus zal wel beetje meevallen

Punkrockerke
30 september 2004, 13:26
Een zekere 'Brutus' heeft de Framus Dragon Halfstack overgekocht.
Hij zwerft ook op dit forum rond, maar dan als "Jeee"...

Phyrexian
30 september 2004, 14:01
Een zekere 'Brutus' heeft de Framus Dragon Halfstack overgekocht.
Hij zwerft ook op dit forum rond, maar dan als "Jeee"...

Juist, ik was z'n nickname van hier vergeten.

Metoshade
30 september 2004, 14:29
Even raden wie dat bod op die Duitse E-Bay heeft gedaan. Ik hoop dat ik um wel binnen haal. Probleem is alleen dat de verkoper 450 km van Zwolle af woont ... slik ... en ik heb helemaal geen rijbewijs!!

Vervelend, want ik kon voor het bieden niet ontdekken waar ie woonde, en ik kon um ook niet mailen. Erg vreemd, maar mijn Duits is ook behoorlijk belabberd. Eens zien waar het schip strand. Ik heb um nu gemaild alleen heeft ie nog niet gereageerd. We zien t wel.

ieme
30 september 2004, 14:30
Even raden wie dat bod op die Duitse E-Bay heeft gedaan. Ik hoop dat ik um wel binnen haal. Probleem is alleen dat de verkoper 450 km van Zwolle af woont ... slik ... en ik heb helemaal geen rijbewijs!!

Vervelend, want ik kon voor het bieden niet ontdekken waar ie woonde, en ik kon um ook niet mailen. Erg vreemd, maar mijn Duits is ook behoorlijk belabberd. Eens zien waar het schip strand. Ik heb um nu gemaild alleen heeft ie nog niet gereageerd. We zien t wel.

Hij verkoopt toch niet buiten duitsland als ik t goed begreep...

marc_o
30 september 2004, 14:33
Ik had er 1, en wil er wel weer 1.... skabouter heeft mijn oude...
Op ebay.de staan ze regelmatig!
zodra mijn gitaar verkocht is haal ik er weer 1


Sorry, dit is echt lachwekkend......

ieme
30 september 2004, 14:34
Ik had er 1, en wil er wel weer 1.... skabouter heeft mijn oude...
Op ebay.de staan ze regelmatig!
zodra mijn gitaar verkocht is haal ik er weer 1


Sorry, dit is echt lachwekkend......

weet ik, maar voor de band waar ik nu ik speel kan ik em prima gebruiken!

marc_o
30 september 2004, 14:37
Jij hebt volgens mij ook geboden op mijn oude Engl savage 120. Die had ik ooit aan een vriend verkocht, waarna hij meldde dat er iemand interesse had die eerst zijn brian May-plank mmoest verkopen....wat zoek je nu eigenlijk?
Ga toch gewoon voor de beste versterker, ga voor Rivera! :)

ieme
30 september 2004, 14:39
Jij hebt volgens mij ook geboden op mijn oude Engl savage 120. Die had ik ooit aan een vriend verkocht, waarna hij meldde dat er iemand interesse had die eerst zijn brian May-plank mmoest verkopen....wat zoek je nu eigenlijk?
Ga toch gewoon voor de beste versterker, ga voor Rivera! :)

Ja een engl is leuk(heel leuk zelfs) maar zoek toch meer de "vintage" klank van de framus.... (voordeel dat er al een interface in zit!)

marc_o
30 september 2004, 14:44
Echt, probeer de Rivera Fandango of de Knucklehead reverb maar eens uit, die heb ik nu beide, en ze kunnen zo vantage klinken als je maar wilt.
Ben helemaal van Engl af na 10 jaar (overigens zeer tevreden hoor) maar in de Rivera's (wel de juiste kopen natuurlijk) zit een bak meer karakter.

ieme
30 september 2004, 14:46
Echt, probeer de Rivera Fandango of de Knucklehead reverb maar eens uit, die heb ik nu beide, en ze kunnen zo vantage klinken als je maar wilt.
Ben helemaal van Engl af na 10 jaar (overigens zeer tevreden hoor) maar in de Rivera's (wel de juiste kopen natuurlijk) zit een bak meer karakter.

Ik heb de Guytron ook nog heh...
Zeker voor wat wij nu veel met de band doen zou ik veel hebben aan een top zoals de dragon, 3 kanalen, 2 masters, midi schakelbaar...

skabouter
30 september 2004, 14:52
ja, rivera is best interessant, best vintage idd, en veel opties. die amps hebben zooooveel push/pulls, nog erger dan mesa :D

ieme
30 september 2004, 14:53
ja, rivera is best interessant, best vintage idd, en veel opties. die amps hebben zooooveel push/pulls, nog erger dan mesa :D
laten we maar ff back on topic gaan want dit gaat niet over mijn gitaar koop ziekte...

marc_o
30 september 2004, 14:59
ja, rivera is best interessant, best vintage idd, en veel opties. die amps hebben zooooveel push/pulls, nog erger dan mesa :D

Sommige modellen hebben dat inderdaad, maar het gaat uiteindelijk om de sound, als je eenmaal in de gaten hebt hoe e.e.a. werkt, is er geen probleem toch?
Affijn, back on-topic....je zoekt dus weer een framus dragon....

skabouter
30 september 2004, 15:38
ja, het gaat om de sound. maar met al die PP`s kan je dus lekker sleutelen aan je sound, veel mogelijkhede dus.

en het topic is niet van ieme hoor, maar van die ander. ieme moet ff opzouten met zijn ongegeneerde gas, ik gun eht die ander veel meer :D

Metoshade
30 september 2004, 16:13
Die Rivera van je klinkt inderdaad fantastisch Marc, maar ik heb er gewoon weg de centen niet voor op dit moment... :(

Ik zie nu idd ook dat ie niet buiten Duitsland verkoopt, das wel jammer, de prijs ziet er op dit moment redelijk goed uit. 1350 nieuw is ook niet echt veel voor een 100 Watt top met zoveel opties.

Ik heb al even gezocht naar een Rivera Fandango, maar ik kon niets vinden... op zich niet vreemd natuurlijk. Ik spaar voorlopig nog maar even door, maar ik zal mijn ogen maar weer openen voor de combo's. Voorlopig wil ik nog een top, maar als ik iets moois tegenkom...

Ik heb het ook niet zo op al die PP's, het kan natuurlijk wel, maar ik ben toch meer van de simpele dingen. 3 gescheiden Eq's is dan wel weer erg fijn... 3 sounds zijn ook voldoende.

Ik zie trouwens op marktplaats nog iemand met een Bogner Shiva (2x12), die woont net als ik (soms) ook in Zwolle. Eens even kijken wat die Shiva doet en hoe die klinkt.

ieme
30 september 2004, 17:02
Ik zie trouwens op marktplaats nog iemand met een Bogner Shiva (2x12), die woont net als ik (soms) ook in Zwolle. Eens even kijken wat die Shiva doet en hoe die klinkt.

Die shiva is van Joost laninga... leuke gast! hij heeft mijn Voodoo PP2 overgenomen hij wil geloof ik zo'n 2000 euro voor die shiva hebben... inc case.. Das wel een hoop geld!

marc_o
30 september 2004, 21:32
Shiva klinkt ongeveer als de Fandango, Rick, je gaat 'm mooi vinden....

Metoshade
30 september 2004, 21:32
Ik heb net al een mailtje van hem gekregen, snelle reactie. Inderdaad 2000 euro's. Das iets boven mijn budgetje... 2000 euro leg je nu ook nog neer voor een nieuwe Fandango, dan zou ik dat denk ik eerder doen. Toch maar eens kijken hoe ik ook 4 high end versterkers thuis kan krijgen en er dan 1 uitkiezen voor minder dan 1000 euro...

We hebben niet allemaal een gouden piemel, om het maar cru te zeggen.

Maargoed, Marc_Odijk, wordt t niet eens tijd om die Rivera om Marktplaats te zetten? Ik zal je een goed bod doen en dan neem ik je vriendin ook een keer mee stappen ; )

Framus lijkt me financieel gezien toch the way to go. Het staat me vooral aan dat ie lekker vet klinkt... Als er nou iets soortgelijks op de markt zou zijn voor dat geld...

marc_o
30 september 2004, 21:47
Fandango voor 2000? Dat is dan toch zeker de 1 keer 12"?

Oh ja, Astrid wil best met je op stap hoor, bel maar wanneer je haar op komt halen... :)

Metoshade
30 september 2004, 22:09
Dat is de 2x12, www.musicstore.com... Kan zijn dat ik dan toch nog iets niet helemaal goed zie, maar hij kost volgens mij 1999,-

Ik zou natuurlijk ook gewoon daarvoor kunnen gaan sparen... Is wel 600 euro meer dan in de begroting. En waar moet ik dan mijn rijbewijs van gaan betalen teneinde Astrid op te halen.... Dan gaat t rijbewijsje maar voor denk ik :wink:

Die Fandango klinkt iig echt heel goed, vooral met die Marc-o-castert deraan. Er is ook zoveel moois te krijgen. Als maar geld hebt.

Ik ga alles nog eens goed overdenken. Die Framus blijft me enorm aanspreken...

Laatst nog in Westkapelle geweest... Ik ben mijn sleutel kwijt en mijn knieën zijn kapot, wat heb ik daar toch gedaan??!?! Zeeland is maar een lijpe plek voor zo een simpele Groninger.

prs
30 september 2004, 22:48
Ik ben ook ontzettend geinteresseerd in die Framus Dragon. Moet binnenkort maar eens naar duitsland gaan om eentje te testen.
Wat kost die Framus Cobra?

Metoshade
30 september 2004, 22:58
De Dragon is denk ik wel te krijgen voor 1400 en de Cobra voor 1650 oid. Beetje pingelen en t kan misschien nog lager.

marc_o
1 oktober 2004, 09:03
Dat is de 2x12, www.musicstore.com... Kan zijn dat ik dan toch nog iets niet helemaal goed zie, maar hij kost volgens mij 1999,-

Ik zou natuurlijk ook gewoon daarvoor kunnen gaan sparen... Is wel 600 euro meer dan in de begroting. En waar moet ik dan mijn rijbewijs van gaan betalen teneinde Astrid op te halen.... Dan gaat t rijbewijsje maar voor denk ik :wink:

Die Fandango klinkt iig echt heel goed, vooral met die Marc-o-castert deraan. Er is ook zoveel moois te krijgen. Als maar geld hebt.

Ik ga alles nog eens goed overdenken. Die Framus blijft me enorm aanspreken...

Laatst nog in Westkapelle geweest... Ik ben mijn sleutel kwijt en mijn knieën zijn kapot, wat heb ik daar toch gedaan??!?! Zeeland is maar een lijpe plek voor zo een simpele Groninger.


Wauw! Klopt, heb het ook gezien, dat is heel netjes qua prijs. Bij Limit in Belgie kost ie € 2700,-!!!! Ook de Quiana voor € 2099,- is een goede prijs, enklinkt ook te gek. Die staat ook op mijn "ooit" lijstje.

Ja, Rick, Zeeland doet wat met je...en zeker als je meedoet met de plaatselijke "sleutelclub" Hahahahaha!!!!!

prs
1 oktober 2004, 16:23
Klopt het dat die Framus dragon top 18 kg weegt?

kokeleko
1 oktober 2004, 18:22
Klopt het dat die Framus dragon top 18 kg weegt?

Idd twee keer de helft.

ieme
1 oktober 2004, 18:24
Klopt het dat die Framus dragon top 18 kg weegt?

Idd twee keer de helft.
:-D

marc_o
2 oktober 2004, 17:44
Dat is toch een heel normaal gewicht?

skabouter
2 oktober 2004, 18:05
zeker normaal, mijn 50 watt marshall is nog zwaarder

prs
2 oktober 2004, 19:41
Skabouter of Ieme, hebben jullie toevallig soundsamples online van jullie Framus dragon?

Bedankt voor de reacties over het gewicht....valt inderdaad erg mee.

skabouter
2 oktober 2004, 20:14
nee, sorry ik heb niets.

srv-man
2 oktober 2004, 20:26
Voor de liefhebber:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=21763&item=3752356079

Phyrexian
4 oktober 2004, 10:12
Als je op http://www.harmony-central.com/ (het forum) even zoekt op 'dragon' vind je makkelijk héél goed klinkende soundsamples...

Metoshade
4 oktober 2004, 14:10
Thanx!! Ik zal het gelijk even doen!! En ik begon er net weer een beetje vrede mee te krijgen dat de Dragon voorlopig nog niet in mijn bezit zal komen, ik moet dan jammergenoeg afscheid gaan nemen van mijn Delta Blues en ik heb er dit weekend weer op gespeeld en dan klinkt ie toch wel erg lekker. Komt misschien ook door mijn nieuwe Visual Sound H20, die klinkt errug goed, geweldige delay en lekker vette chorus. De Jeckyll&Hyde bevalt me ook al zo goed, jeetje, ik wordt nogeens fan van Visual Sound... Dus Marc, als je nog een Chorus/Delay nodig hebt, kijk ook even naar de H20!

Mijn knieën zijn gelukkig weer iets genezen, nu alleen mijn sleutel nog terug vinden... Vreemd dat de vrouw van de bakker in West Kapelle me nu zo raar aankijkt :o

marc_o
4 oktober 2004, 20:13
Hou die Delta Blues maar even, want die is gewoon erg goed en IMO één van de meest onderschatte versterkers voor niet al te veel geld.

Tja jongen, die sleutels komen niet zomaar boven water, daarvoor moet je eerst eens naar de Westkappelse bakker terug en afmaken waaraan je begonnen bent.

Heb ook al gekeken naar de H2O en wie weet. Al wil ik persé een tap-functie, maar eerst een compressor...

Metoshade
5 oktober 2004, 01:30
Weer terug naar Zeeland dan maar, damn bakkersvrouw, onverzadigbaar, naar het lijkt. Wanneer komen joe en joe vriendin weer eens naar de sleutelclub? :wink:

Ik hou mijn Delta Blues inderdaad nog eventjes vast, eerst wil ik meer weten over die Framus. En daarom wil ik even aan iedereen vertellen: Ik ben een AAP. Ik kan de clipjes niet vinden op Harmony-Central. Ja, komt u maar, ik ben een kneus... Is ook wel zo, maar zou iemand ze even willen linken, via het forum al dan niet via een PMmetje?

Thanx!

prs
5 oktober 2004, 08:08
Inderdaad, ik kan die geluidsfragmenten ook net vinden.
Graag ff een linkje hier!
Thnx...

Phyrexian
5 oktober 2004, 09:24
Framus Dragon Soundclips:

01 | http://www.rocksolidamps.com/
Doorclicken naar 'Soundbytes' en hélemaal onderaan die pagina zit een soundclip van de Dragon... You should be able to find it.

02 | http://www.everlasting.be/bart/guitars/dragon_soundclips/
Deze clips stonden ooit op Harmony Central maar ik had ze nog op m'n harddisk zitten en heb ze even op m'n eigen webspace gedropped.
Be quick, volgende week gaan ze terug off-line.

skabouter
5 oktober 2004, 10:31
mooie clipjes. die van Solidrockamp vind ik bagger, klinkt niet echt vergelijkbaar, nogal fuzzig en digitaal in vergelijking met de echte

maar die 2e klinkt echt goed :) wat ishet toch een mooie amp :)

Phyrexian
5 oktober 2004, 11:33
Die van rocksolid klinkt nochthans vrij goed zoals de echte amp... luister eens met een goeie headphone op luid volume.

ieme
5 oktober 2004, 12:59
Zoals t lijkt heb ik mn brian may verkocht dus kan ik op zoek naar de dragon...

Paard van stal, zwaard uit de kast en enter the dragon... (zo dat klinkt vintage!)

ieme
5 oktober 2004, 13:33
http://groups.msn.com/_Secure/0UgDpAj0VW2ptTPwMidA6soB9BgJbfuWsNsdToGAmnWiEfRdIK 9kEZ7uMIRfWFsItT!0Fa65!PxgpdTte4o8O5Ym5JIPMBca7PSt 5vvlboJa1EJhsY8F1m85SJJzaC9w*/DSCF0029.JPG?dc=4675491941089222923

Hier ff een foto van mijn oude dragon met ge-upgrade front...

Phyrexian
5 oktober 2004, 13:35
Foto werkt niet...

prs
5 oktober 2004, 19:14
Phyrexian, bedankt voor de soundclips, vooral die tweede klinkt inderdaad geweldig!
Welk cabinet heb je gebruikt voor de opname?

marc_o
5 oktober 2004, 20:32
Weer terug naar Zeeland dan maar, damn bakkersvrouw, onverzadigbaar, naar het lijkt. Wanneer komen joe en joe vriendin weer eens naar de sleutelclub? :wink:

Ik hou mijn Delta Blues inderdaad nog eventjes vast, eerst wil ik meer weten over die Framus. En daarom wil ik even aan iedereen vertellen: Ik ben een AAP. Ik kan de clipjes niet vinden op Harmony-Central. Ja, komt u maar, ik ben een kneus... Is ook wel zo, maar zou iemand ze even willen linken, via het forum al dan niet via een PMmetje?

Thanx!

Mwa, daar zijn we ondertussen op uitgekeken, maar we laten het weten zodra we weer meedoen, of wanneer we een nieuw spel hebben verzonnen.... :)

Phyrexian
6 oktober 2004, 09:12
Phyrexian, bedankt voor de soundclips, vooral die tweede klinkt inderdaad geweldig!
Welk cabinet heb je gebruikt voor de opname?

Die clips heb'k niet zelf opgenomen... had ik ook niet gezegd hé?!! :)
Ik heb er geen technische gegevens meer van.

ieme
3 november 2004, 22:24
Ik zoek ook een dragon!

ieme
3 november 2004, 22:27
Ik zoek ook een dragon!

Thom TK
3 november 2004, 22:31
Ik zoek ook een dragon!

EN een Mesa Rectifier?? ga je je set up vernieuwen? :razz:
Maar ik zoek ook een dragon (zit te twijfelen tussen een rectifier/dragon/Savage)...hoeveel kost zo'n ding 2e hands ongeveer?

ieme
3 november 2004, 22:33
Ik zoek ook een dragon!

EN een Mesa Rectifier?? ga je je set up vernieuwen? :razz:
Maar ik zoek ook een dragon (zit te twijfelen tussen een rectifier/drgagon/Savage)...hoeveel kost zo'n ding 2e hands ongeveer?
setup vergroten! :-D

ieme
3 november 2004, 22:33
Ik zoek ook een dragon!

EN een Mesa Rectifier?? ga je je set up vernieuwen? :razz:
Maar ik zoek ook een dragon (zit te twijfelen tussen een rectifier/drgagon/Savage)...hoeveel kost zo'n ding 2e hands ongeveer?
een single recto en een dragon, alle 2 zo'n 1000 euro 2dehands...
geen savage, engl is niets voor mij!

Thom TK
3 november 2004, 22:37
Ik zoek ook een dragon!

EN een Mesa Rectifier?? ga je je set up vernieuwen? :razz:
Maar ik zoek ook een dragon (zit te twijfelen tussen een rectifier/drgagon/Savage)...hoeveel kost zo'n ding 2e hands ongeveer?
een single recto en een dragon, alle 2 zo'n 1000 euro 2dehands...
geen savage, engl is niets voor mij!

Single Recto en Dragon ronde de 1000?
Thanks!!

ieme
3 november 2004, 22:52
Ik zoek ook een dragon!

EN een Mesa Rectifier?? ga je je set up vernieuwen? :razz:
Maar ik zoek ook een dragon (zit te twijfelen tussen een rectifier/drgagon/Savage)...hoeveel kost zo'n ding 2e hands ongeveer?
een single recto en een dragon, alle 2 zo'n 1000 euro 2dehands...
geen savage, engl is niets voor mij!

Single Recto en Dragon ronde de 1000?
Thanks!!
2dehands heh... duitse prijzen van ebay

NeeraDJ
3 november 2004, 23:06
Ik zie daar Single Rectums voor rond de 1500 op dit moment, you sure ieme? Voor die prijs zou ik er zeker wel een willen hebben :)

ieme
3 november 2004, 23:14
Ik zie daar Single Rectums voor rond de 1500 op dit moment, you sure ieme? Voor die prijs zou ik er zeker wel een willen hebben :)
ja er staat nu 1 van e--team.de dat zijn eikels, heb al meerderen zien gaan via ebay.de voor 1000/1100 duals voor 1200/1300...