PDA

View Full Version : TOKAI in da house!!



sash
28 september 2004, 17:01
Ok eigenlijk morgen pas ophalen, maar zo goed als dus :D

Tis een Goldstarsound '63 copy, Fiesta Red (geil!), rosewood toets en REEL FEDNER logo :D Hij is behoorlijk gehavend, maar dat maakte em ook zo lekker goedkoop. Hout e.d. is allemaal nog wel perfect.

Als ik em heb morgen post ik wat pic's. :)

Bluesbreaker
28 september 2004, 17:03
is dat niet die met die vreemde slijtplek direct achter de brug?

BLOK182
28 september 2004, 17:25
COngrats dude, show me tha piccaz1!!

jero
28 september 2004, 18:10
is dat niet die met die vreemde slijtplek direct achter de brug?

jep, zwerft al een paar maandjes over de advertentie sites, maar heeft nu dus eindelijk een nieuwe eigenaar.

SiNiSTRaL
28 september 2004, 18:12
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=29719

uh sja....veel plezier ermee sas :P

NeeraDJ
28 september 2004, 18:16
Uhmmm bah...?
Tja smaken verschillen, maar toch heel veel plezier er mee :). Ga je op deze ook die hals vervangen, of is deze dik genoeg?

wietse
28 september 2004, 18:25
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=29719

uh sja....veel plezier ermee sas :P

die hoeft ie tenminste zelf niet meer te relicen , beetje lui aan het worden sash?. :-D
ik heb ze liever puntgaaf of echt kaal gespeeld.

Stitch
28 september 2004, 18:34
bah, zo'n gitaar zou ik mn hond nog niet op laten schijten. Vintage noemen ze dat? Ik noem het gewoon 6e hands afgeragd.



Maareh gefeliciteerd!

BramVersteeg
28 september 2004, 18:59
Het ziet er uit alsof er iemand met een schuurmachine over heen is geweest en of het niet natuurlijk vintage is. maar ieder zo z'n smaak. Ik heb ze ook graag puntgaaf of echt vintage.

Rutger
28 september 2004, 19:37
ach wat, het is een plank en daar moet je op spelen. paar krasjes hier en daar maakt toch niet uit ... :)

paar nieuwe elementen erin en het is een fantastische plank, gefeliciteerd!

bert k
28 september 2004, 20:14
Ja, maar.... DUUUUUR.... :o Of heb ik ongelijk?

green_day
28 september 2004, 20:20
vette gitaar sash! alleen vind ik die plekken wat fake. Wou je een tijdje geleden niet een gibson omdat je het fender karakter flauw was? Anyway, veel plezier met die bak!

Negative K3 fan
28 september 2004, 21:25
leuke gitaar maar die plekken zijn idd spuuglelijk en erg nep, ook die headstock relic is uberfout.

wat meot je trouwens met een 3e strat, neem toch eens wat anders man mafkees :wink:

Aca Ilic
28 september 2004, 22:12
Congrats sash!

Leuke plank by the way, alleen die gast die het gerelict heeft, heeft volgens mij de shuurmachine op extasy gezet en eigen gang laten gaan.
Laat maar weten hoe 'ie klinkt.

Zdravo !
Aca

Swan
28 september 2004, 22:17
yo sash je mag mijn kaalgeschuurde squier wel hebben voor maar 200 euro! ik wil er ook nog wel fend0r opschrijven voor je

Mitch
28 september 2004, 23:07
Advertentie is verwijderd, ik ben benieuwd wat ik morgen te zien krijg ! Toch een beetje heimwee naar ons, sash ? :wink:
Good luck on the Gibson hunt trouwens ! Ik zwerf zelf meestal rond op de pedalenafdeling maar als ik nog wat leuks tegenkom zal ik je zeker tippen.

alhambra
28 september 2004, 23:28
Dus jij bent die mongool die dat ding gekocht heeft. Gewoon een afgeragde plank niks speciaal aan.

guvnor
29 september 2004, 09:08
Ik heb er ooit over nagedacht, maar ik vond hem te slecht gerelict...
Had geen zin om hem eerst compleet te refinishen. Te veel moeite...

Maar toch veel plezier ermee Sash !

munkie
29 september 2004, 11:13
Ik heb mijn vrijwel perfecte Goldstar Sound maar weer bovenaan gezet op 2dehands.nl met de volgende tekst:

"Jongens, Mannen, ik word oud, ik begrijp de wereld niet meer. waarom wordt er massaal geboden op een oude afgeragde Tokai strat die ook nog eens door een gek met een flex is bewerkt? Waar je het oude koffertje er nog niet eens bij krijgt? En die man woont ook in Siberië (Fryslan) dus dat kan het ook niet zijn."

http://muziek.2dehands.nl/markt/muz_instr/gitaren-electrisch/6647744.html?ses=mLuwMxcmih5s0Ka


:-( :o :-? :???: 8) :x :cry: :evil: :oops:

Stratman70
29 september 2004, 12:42
@ Sash: eindelijk eens een strat van het enige juiste merk. Iedereen speelt al op Fender, da's niks speciaals meer aan. Tokai is the brand!
Ik heb ook een tijd die Strat in de gaten gehouden, maar vond het relicwerk ook niet jevanhet + dat ik niet van rode strats hou.

@ Munkie: wow, mooi gitaartje.... Jammer dat het geen Springy is.

green_day
29 september 2004, 15:30
@ Sash: eindelijk eens een strat van het enige juiste merk. Iedereen speelt al op Fender, da's niks speciaals meer aan. Tokai is the brand!

Er staat wel fender opgeplakt..

strattie
29 september 2004, 16:08
@ Sash: eindelijk eens een strat van het enige juiste merk. Iedereen speelt al op Fender, da's niks speciaals meer aan. Tokai is the brand!

Er staat wel fender opgeplakt..

neej hoor dat is het merteken van tokai....

sash
29 september 2004, 16:44
Thanks voor de reacties, heb em dus binnen.

Wat blijkt nu, de hardware komt van een sixties strat. Pre-cbs zadels met Fender Pat. Pend. erop, Klusons met op de achterkant de 'deluxe' inscriptie, plaatje met L serienummer, knoppen en switch van sixties Strat. Alleen voor die zooi bij elkaar betaal je vaak zo'n 150 a 200 Euro...
De gitaar is gereliced en zo 'verfendert' door de alom bekende Ron Huisen. De lak is vrij slecht gedaan, de krassen van het schuurpapier zitten erop, dus dat ik ga ik mooi wegwerken met staalwol, dan zie je er niets meer van en issie weer mooi egaal.

De plekken zijn in het echt wat realistischer. Op die foto is het erg lelijk, maar in het echt valt het dus zwaar mee.

Alleen die slijtplek bij de brug :???:

Anyways, ben er megablij mee. Binnenkort een keer een refret en andere pickups en dan wordt het waarschijnlijk m'n main gitaar. De pics komen vanavond waarschijnlijk. Zometeen ff wat schieten.

sash
29 september 2004, 16:47
Ik heb mijn vrijwel perfecte Goldstar Sound maar weer bovenaan gezet op 2dehands.nl met de volgende tekst:

"Jongens, Mannen, ik word oud, ik begrijp de wereld niet meer. waarom wordt er massaal geboden op een oude afgeragde Tokai strat die ook nog eens door een gek met een flex is bewerkt? Waar je het oude koffertje er nog niet eens bij krijgt? En die man woont ook in Siberië (Fryslan) dus dat kan het ook niet zijn."

http://muziek.2dehands.nl/markt/muz_instr/gitaren-electrisch/6647744.html?ses=mLuwMxcmih5s0Ka


:-( :o :-? :???: 8) :x :cry: :evil: :oops:


HAHAHAHAHAHAHAA YOU THA MAN! :D

Bluesbreaker
29 september 2004, 17:34
@ Sash: eindelijk eens een strat van het enige juiste merk. Iedereen speelt al op Fender, da's niks speciaals meer aan. Tokai is the brand!

Er staat wel fender opgeplakt..

neej hoor dat is het merteken van tokai....

hihi neej hoor strattie skattie, had verdomme dan gelezen

er stond in de advertentie duidelijk dat er een fender logo op zit

Bigfoot414
29 september 2004, 17:39
Thanks voor de reacties, heb em dus binnen.

Wat blijkt nu, de hardware komt van een sixties strat. Pre-cbs zadels met Fender Pat. Pend. erop, Klusons met op de achterkant de 'deluxe' inscriptie, plaatje met L serienummer, knoppen en switch van sixties Strat. Alleen voor die zooi bij elkaar betaal je vaak zo'n 150 a 200 Euro...
De gitaar is gereliced en zo 'verfendert' door de alom bekende Ron Huisen. De lak is vrij slecht gedaan, de krassen van het schuurpapier zitten erop, dus dat ik ga ik mooi wegwerken met staalwol, dan zie je er niets meer van en issie weer mooi egaal.

De plekken zijn in het echt wat realistischer. Op die foto is het erg lelijk, maar in het echt valt het dus zwaar mee.

Alleen die slijtplek bij de brug :???:

Anyways, ben er megablij mee. Binnenkort een keer een refret en andere pickups en dan wordt het waarschijnlijk m'n main gitaar. De pics komen vanavond waarschijnlijk. Zometeen ff wat schieten.
En de Gibson-missie dan? Der komt toch ook nog ooit een Gibson bij? Strats zijn fijne plankjes, maar wil je nou niet een keer wat anders?

telecastermaster
30 september 2004, 11:51
Ja, en hoe zit het met je Telecaster missie??

Wat voor elementen ga je trouwens op die Tokai zetten?

strattie
30 september 2004, 16:42
@ Sash: eindelijk eens een strat van het enige juiste merk. Iedereen speelt al op Fender, da's niks speciaals meer aan. Tokai is the brand!

Er staat wel fender opgeplakt..

neej hoor dat is het merteken van tokai....

hihi neej hoor strattie skattie, had verdomme dan gelezen

er stond in de advertentie duidelijk dat er een fender logo op zit

I'm so so sorry :oops: wil je me vergeven? alsjeblieeehft? :roll:

sash
2 oktober 2004, 01:10
Ja, en hoe zit het met je Telecaster missie??

Wat voor elementen ga je trouwens op die Tokai zetten?

Gibson en Telecaster komt nog wel een keer. Vond eigenlijk dat ik nog 1 Strat te kort kwam, had geen gewone backup, want m'n '57Ri is linkshandig besnaard om te spelen a la Doyle Bramhall en Albert King.

Ben trouwens wel helemaal verslaafd geraakt aan Tokai. Deze Strat is de beste die ik ooit gehad heb. Dus als er een tele komt zal het een Tokai Breezy sound zijn en als er een LP komt zal dat een Love Rock zijn. Tokai all the friggin' way!

De pickups voor de Tokai wordt waarschijnlijk een Van Zandt Blues setje. In m'n Olympic White Strat zit de Rock set, in m'n '57 Ri zit de Van Zandt Vintage Plus set. Zo hebben ze allemaal net een verschillend karakter.

Foto's laten nog ff op zich wachten ivm geen geld voor batterijen van de digicam :D

bert k
2 oktober 2004, 16:23
[oto's laten nog ff op zich wachten ivm geen geld voor batterijen van de digicam :D
ROFL :-D

Jeroenvanhulsteijn
4 oktober 2004, 18:19
de gebruiker "tristanandisolde" van ebay heeft ook altijd hele mooie japanners staan voor redelijke prijzen.

ieme
8 oktober 2004, 12:08
veel plezier sash! :wink:

marc_o
8 oktober 2004, 13:24
Sash, volgens mij heb je een ietwat lage verslavingsdrempel.
Vandaag is het Tokai, en morgen weer wat anders.

Maar in the meantime....veel plezier!!!!

bert k
8 oktober 2004, 14:47
Sorry, er zijn wat berichten gewist. Met dank aan uw pittende moderator... :oops:

PeeVee
23 oktober 2004, 11:42
Gefeliciteerd Sash, lekker vaag ding! Tof dat er Fender parts opzitten; komt dan toch dicht bij "the real deal". D'r zit toch wel TOOOOON in hoop ik?! ;-)

robzilla
23 oktober 2004, 15:17
Ik wacht op de foto's, dan pas een oordeel over het uiterlijk :wink:

sash
23 oktober 2004, 17:46
Gefeliciteerd Sash, lekker vaag ding! Tof dat er Fender parts opzitten; komt dan toch dicht bij "the real deal". D'r zit toch wel TOOOOON in hoop ik?! ;-)


Hey ik speel tegenwoordig over Marshalls he. Dan zit overal TOOOON in :D

PeeVee
24 oktober 2004, 12:04
Hey ik speel tegenwoordig over Marshalls he. Dan zit overal TOOOON in :D
Is dat zo? Hmmm... flippen, dan kan ik mijn ouwe Fender meuk dus bij het grof vuil zetten begrijp ik? :D

AART
24 oktober 2004, 13:14
Hey ik speel tegenwoordig over Marshalls he. Dan zit overal TOOOON in :D
Is dat zo? Hmmm... flippen, dan kan ik mijn ouwe Fender meuk dus bij het grof vuil zetten begrijp ik? :D

hehe, weer een die het snapt, weg met fender :D