PDA

View Full Version : Buizenbak met clean kanaal kapot !!!!!!!!!!!!!!



alhambra
28 september 2004, 16:28
Okee hier dan ook nog maar ff omdat hier wat meer de buizen goeroe's zitten.

Heb net een kitty hawk apache op de kop getikt met daarbij een 4x12 ook van kitty hawk. Deze 2 dus:
http://www.avantgart.com/kittyhawk/amps/apache.html
http://www.avantgart.com/kittyhawk/amps/cabinets.html

En de versterker is niet helemaal okee gain kanaal doet het prima maar clean doet helemaal niks op een TJJEEOOOPPP na (hoog en hard) en dan niks. Iemand enig idee waarin ik dat moet zoeken. Heb al wel wat gerommeld met de buizen maar geen resultaat.
Het lijkt erop dat hij het kanaal 1 tel pakt en dan weg. Geeft ook een beetje het zelfde geluid als wanneer ik mijn fxbak uit zet met de versterker nog aan. Lampje van de clean gaat dan ook heel ff branden.
Het lijkt mij ook idd niet aan de buizen te liggen, meer ergens een los contact of een weerstand die doorslaat (als dat kan).
O ja tis trouwens een 50 watt bak.

Kreeg verder dus nog bij deze koop een Peavey Dirty dog overdrive boost pedaal en een Boss Super Chorus kado o ja en ook nog een multi adapter.
250 euro voor dat hele zooitje leek mij niet te veel :-D :-D :-D

matto
28 september 2004, 17:02
er zit waarschijnlijk een Factrol dingetje in die de omschakeling verzorgd, sommige boogies hebben dat probleem ook.
een ervaren reparateur moet dat kunnen vinden.

nicoverduin
28 september 2004, 18:25
effe laten nakijken.
Nico

alhambra
28 september 2004, 19:01
Okee een goede reparateur in de buurt van apeldoorn deventer zwolle iemand ??
D'r zit toch een goede in wageningen rhenen of die kant op, okee tis wat verder maar als het maar goed komt.

Kom pimmetje zeg is hoe heet tie ook alweer ??

matto
28 september 2004, 22:59
In Apeldoorn? Peter van Weelden natuurlijk in Renkum? Arie jan Folkerts (FNS)natuurlijk.

alhambra
28 september 2004, 23:26
In Apeldoorn? Peter van Weelden natuurlijk in Renkum? Arie jan Folkerts (FNS)natuurlijk.

Juist die zocht ik.
Mijn dank is groot.

matto
29 september 2004, 07:45
ok, succes