PDA

View Full Version : Reise Reise



ozzy
28 september 2004, 11:52
Ben nu aan het luisteren naar de nieuwe ceedee van Rammstein, Reise Reise.
Ik moet zeggen het is wel iets anders dan wat ik gewent ben van deze band.
Melodieuzer en toegankelijker zeg maar. Maar erg goed.
Wat jullie?

MightyMike
28 september 2004, 14:24
Ik heb hem vandaag net even met een half oor beluisterd. Rammstein lijkt de trend van Mutter verder te zetten op deze nieuwe. Het resultaat is een stuk ... laat het ons "radiovriendelijker" noemen. Dit hoeft op zich niet slecht te zijn.


@ozzy : Rammstein is naar mijn mening altijd al een vrij toegankelijke band geweest. Het verwijt dat je ze kan maken is dat de eerste albums steeds dezelfde formule gebruikten. Vandaar dat Mutter en deze Reise Reise anders klinken.

ozzy
28 september 2004, 14:29
Radiovriendelijker. Dat bedoel ik :wink:

The Mule
28 september 2004, 17:13
Lastige vraag, maar kan je zeggen dat Mutter of juist Reise Reise 'beter' is? Mutter vind ik echt 1 van de betere rockplaten van de laatste jaren, vooral ook door de songwriting en de superproductie. Hoe is dat met de nieuwe (ik heb 'em nog niet gehoord namelijk)?

Kratilim Valqui
8 oktober 2004, 11:09
Reise Reise is zeker een goed album... een van de betere albums die ze tot nu toe hebben opgenomen. Ik vind hem beter als Mutter, maar ja, das mijn mening.

Fvddungen
9 oktober 2004, 11:42
Zoals met heel veel bands wordt de muziek met de jaren/albums steeds volwassener. Reise reise vind ik een geweldige cd. Ik heb zin in 5 november.