PDA

View Full Version : Gekocht buizen bak maar niet helemaal okee !!!



alhambra
27 september 2004, 22:33
Heb net een kitty hawk apache op de kop getikt met daarbij een 4x12 ook van kitty hawk. Deze 2 dus:
http://www.avantgart.com/kittyhawk/amps/apache.html
http://www.avantgart.com/kittyhawk/amps/cabinets.html

En de versterker is niet helemaal okee gain kanaal doet het prima maar clean doet helemaal niks op een TJJEEOOOPPP na (hoog en hard) en dan niks. Iemand enig idee waarin ik dat moet zoeken. Heb al wel wat gerommeld met de buizen maar geen resultaat.

Kreeg verder dus nog bij deze koop een Peavey Dirty dog overdrive boost pedaal en een Boss Super Chorus kado o ja en ook nog een multi adapter.

Mogen jullie raden wat dat gekost heeft :-D :-D :-D :-D

vester86
27 september 2004, 22:43
600??

BartL
27 september 2004, 22:50
Ik weet het...350 8-)

















Of toch niet? :-D

ieme
27 september 2004, 23:11
350 voor een kapotte amp.... hmm mooie prijs! :razz:

BartL
27 september 2004, 23:31
350 voor een kapotte amp.... hmm mooie prijs! :razz:
'T is alhambra :roll:








:-D

andy
27 september 2004, 23:33
Ik ga niet raden naar de prijs. Maar rommelen aan buizen zal je niet helpen. Want het scheurkanaal doet het prima. Dus je zal het probleem moeten zoeken in het cleane kanaal.

Negative K3 fan
28 september 2004, 09:25
misschien dat hij aparte buizen heeft voor het clean kanaal.

maar als het echt alleen het clean kanaal is dan zou ik hem maar na laten kijken, zou van alles kunnen zijn.

alhambra
28 september 2004, 16:27
Het lijkt erop dat hij het kanaal 1 tel pakt en dan weg. Geeft ook een beetje het zelfde geluid als wanneer ik mijn fxbak uit zet met de versterker nog aan. Lampje van de clean gaat dan ook heel ff branden.
Het lijkt mij ook idd niet aan de buizen te liggen andy meer ergens een los contact of een weerstand die doorslaat (als dat kan).

Btw 250 euro voor de hele tering zooi is netjes dacht ik :-D

Negative K3 fan
28 september 2004, 21:36
misschien dat het dan aand e schakelaar/relais ligt dat schakelt tussen clean en od.

-robbert-
28 september 2004, 23:03
Ik heb ooit zo'nzelfde probleem gehad met mijn amp en de reparateur zei dat het met de Opto-Coupler te maken had... Misschien moet je het daar zoeken???

Jeroenvanhulsteijn
29 september 2004, 01:07
mss moet je nico of peevee pm'n. die zijn wel veel met buisjes bezig.

marc_o
3 oktober 2004, 14:06
Hoe is die Dirty Dog eigenlijk? Dat is toch een 2 kanaals transtube distortion?