PDA

View Full Version : Rokkomann



jw009
27 september 2004, 21:19
kent iemand dit merk? ik kan een LP van dit merk kopen voor
120 euro, is dit een goede prijs?

vester86
27 september 2004, 21:54
voor ruim 100 euro kun je er je denk ik geen buil aan vallen, dus ik zou het gewoon doen

Mithrandir
27 september 2004, 22:15
Als het een goede gitaar is kan je je er geen buil aan vallen nee, als het een stuk schroot is waar je niks aan hebt is 120 euro een hoop weggegooid geld. Ik zou hem eerst maar eens uitgebreid aan een inspectie onderwerpen als ik jou was.

btw....hoe is je japans : http://www.rokkomann.co.jp/

wietse
27 september 2004, 22:30
toevallig dit weekend net een acoustische rokkomann weggegeven voor de lokale rommelmarkt.
was nog goed te redden maar had er geen zin in , ooit een keer gekregen dat ding.
deze zat goed in elkaar was alleen verkloot .
voor 100 euro val je je niet snel een buil is het niks verkoop je hem weer voor hetzelfde geld door of zelfs meer dus gewoon proberen.

jules
28 september 2004, 09:09
ik heb er een keer een afgesteld en dimarzio evo's ingezet. Enige minpuntje was de geschroevde hals als je dat een minpuntje wilt noemen.
Klonk met die elementen heel erg goed was gemaakt van een goed stukje hout. Leuke gitaar die met een beetje afstellen ook nog erug fijn speelt als je het mij vraagt.

ieme
28 september 2004, 11:49
Enige minpuntje was de geschroevde hals als je dat een minpuntje wilt noemen..
lijm je de hals toch vast?

jules
28 september 2004, 11:51
woe :-D hahahahaha

ja tuurlijk bergen sustain erbij

jw009
4 oktober 2004, 14:06
Klonk met die elementen heel erg goed was gemaakt van een goed stukje hout

weet je ook welke houtsoort het was?

Rubenios
4 oktober 2004, 14:42
Enige minpuntje was de geschroevde hals als je dat een minpuntje wilt noemen.


:o

jules
4 oktober 2004, 15:03
hoezo reclame en spam

andy
6 oktober 2004, 17:24
Rokkoman??? Ja ken ik, dat was mijn allereerste gitaartje. 75 gulden voor betaald geloof ik. Nou het was brandhout. Loodzwaar. Body was wel solide, maar de hals was zwaar kut. Tonen vielen op diverse plekken dood. Het geluid wat het ding presteerde was ook shit.
Misschien dat jij een beter exemplaar kunt krijgen, anders links laten liggen. Dat ding is geen 100 euro waard.