PDA

View Full Version : epiphone les paul



dimo
27 september 2004, 20:27
Yuu manne
ik heb 2 vrage

ik heb een epiphone les paul standard gekocht en nu is men vraag is het bij jullie ook zo dat deze gitaar de bovenste snaar en de 5de ook een beetje een raar geluid maken terwijl je speelt.

2 ;
kan ik zo op de gitaar zelf zo een heele sticker van linkin park erop laten zetten zoals die van linkin park hebben in live in texas?

bert k
27 september 2004, 20:33
Kijk eens hoe hoog die snaar boven de 12de fret ligt. Dat moet ongeveer 2 1/2 mm zijn. Is het lager, dan rammelt dat. Dan kan je de brug een beetje omhoog draaien.

dimo
27 september 2004, 20:38
ok ok bedantk maar kun je me mss vertellen waar de brug staat

dimo
27 september 2004, 20:44
heo ik dat kan hoger zetten ofzo

Swan
27 september 2004, 21:11
das dat ding aan de achterkant...aan beide kanten zitten schroeven als t goed is...daarmee kan je hem hoger en lager zetten.
maar t lijkt me voor jou verstandiger om ff langs de winkel te gaan.

dimo
27 september 2004, 21:13
achterkant dus moetik hem gewoon omdraaien eh
daar is toch niets?????

vester86
27 september 2004, 21:17
dimo, zucht, kijk ff op gitaar.net daar staat al een antwoord, en ik heb geen zin om het NOG een keer uit te leggen

soup
27 september 2004, 21:48
Yuu manne


2 ;
kan ik zo op de gitaar zelf zo een heele sticker van linkin park erop laten zetten zoals die van linkin park hebben in live in texas?

die gitaren waar die kerel op speelt zijn prs'en en die zijn custom made , dus weet niet over er stickers van zijn :-? en het prs-model verschilt ook wel van het lp-model

Carpe Diem
28 september 2004, 14:39
dimo, op de body lopen de snaren over een de brug, dat is dat metalen balkje. daar zitten schroeven op. je moet de snaren even wat losser draaien en dan aan de rechterkant van de brug de schroef wat aandraaien zodat de brug wat omhoogkomt.
en die sticker kan je er gewoon opplakken. let er wel op dat als je hem er weer af wilt hebben dat er wat lijmresten achter kunnen blijven en dat is een kutwerk om dat er weer af te krijgen. maar verder kan het geen kwaad.

john.3001
28 september 2004, 16:31
Yuu manne
ik heb 2 vrage

ik heb een epiphone les paul standard gekocht en nu is men vraag is het bij jullie ook zo dat deze gitaar de bovenste snaar en de 5de ook een beetje een raar geluid maken terwijl je speelt.

Waarom heb je dat niet gevraagd in de winkel waar je hem hebt gekocht (of test jij je gitaren niet alvorens je de aankoop overweegt?)

dimo
28 september 2004, 16:54
ja natuurlijk wel
ik heb veel gitaren getest
maar ik was er zo van weg dat ik gewoon dat niet heb gevraag en vergeten te vragen was

dimo
28 september 2004, 16:54
ja natuurlijk wel
ik heb veel gitaren getest
maar ik was er zo van weg dat ik gewoon dat niet heb gevraag en vergeten te vragen was

want als ik nu speel, met disortion dan hoor je dat gerammel niet dus had ik dat nog nie echt gehoord in de winkel

dimo
28 september 2004, 16:54
ja natuurlijk wel
ik heb veel gitaren getest
maar ik was er zo van weg dat ik gewoon dat niet heb gevraag en vergeten te vragen was

want als ik nu speel, met disortion dan hoor je dat gerammel niet dus had ik dat nog nie echt gehoord in de winkel

dimo
28 september 2004, 16:55
ja natuurlijk wel
ik heb veel gitaren getest
maar ik was er zo van weg dat ik gewoon dat niet heb gevraag en vergeten te vragen was

want als ik nu speel, met disortion dan hoor je dat gerammel niet dus had ik dat nog nie echt gehoord in de winkel

matto
28 september 2004, 17:11
dimo you fool ga terug naar de winkel en laat de afstelling controleren

Shaggy
28 september 2004, 18:12
er zijn veels teveel kutwinkels die niet even de service bieden een gekochte gitaar even na te checken alvorens mee te geven :evil:

maar ik zou gewoon langsgaan en alles goed na laten checken .. als je zelf gaat rotzooien kan je dat tegen je krijgen

dimo
28 september 2004, 18:27
ok cava

vester86
28 september 2004, 18:53
o en BTW: post niet alles 4 x. gewoon 1 keer op OK klikken en dan gewoon ff wachten.....