PDA

View Full Version : Nieuw U2 album en single



Izz84
27 september 2004, 16:47
Zoals sommigen misschien al weten, U2 brengt op 22 november een nieuw album uit getiteld "How To Dismantle An Atomic Bomb" en ik dacht begin november een single "Vertigo". Dit nr is al op de radio en ik kwam 'm tegen op een of ander forum.
http://freeweb.siol.net/blazomar/vertigo.mp3
Volgens mij ist een soort demo ofzo maar je krijgt een zeer goede indruk van het nummer. Echt een lekker ouderwets U2 rn'r nummer en ik hoop dat het een voorproefje is van het complete album. :D
Wat vinden jullie ervan en zijn er nog meer mensen die al halsreikend uitkijken naar het nieuwe album?

Fuhgawz
27 september 2004, 22:05
U2 is echt zo'n band waarvan ik vind dat ze tien jaar geleden al hadden moeten stoppen en dit nummer verandert mijn mening totaal niet eerlijk gezegd.

imlikeajungle
30 september 2004, 13:18
ik ben zonder twijfel een grote u2-fan maar ik vind dit nummer zonder twijfel kut. ik heb alles van hen, maar buiten zooropa hebben ze toch zelden zo'n schijtnummer geproduceerd. jezus! al ben ik uiteraard wel erg benieuwd naar de nieuwe plaat!

Bruce
31 oktober 2004, 02:34
ik ben zonder twijfel een grote u2-fan maar ik vind dit nummer zonder twijfel kut. ik heb alles van hen, maar buiten zooropa hebben ze toch zelden zo'n schijtnummer geproduceerd. jezus! al ben ik uiteraard wel erg benieuwd naar de nieuwe plaat!

Dusszz.. een grote U2 fan
Vertigo is toch wel een echt U2 nummertje

THW
31 oktober 2004, 10:39
Ik vind U2 helemaal niks, als ik wel New Wave wil luisteren luister ik wel naar The Cure ofzo
Die hebben tenminste wel nieuwe goeie plaat

Electrical Storm
31 oktober 2004, 12:25
U2 is echt zo'n band waarvan ik vind dat ze tien jaar geleden al hadden moeten stoppen en dit nummer verandert mijn mening totaal niet eerlijk gezegd.

+1

Na Achtung Baby was het genoeg....

Izz84
1 november 2004, 14:07
U2 is echt zo'n band waarvan ik vind dat ze tien jaar geleden al hadden moeten stoppen en dit nummer verandert mijn mening totaal niet eerlijk gezegd.

+1

Na Achtung Baby was het genoeg....

en dat noemt zich dan wel Electrical Storm?

ozzy
1 november 2004, 14:30
U2 is echt zo'n band waarvan ik vind dat ze tien jaar geleden al hadden moeten stoppen en dit nummer verandert mijn mening totaal niet eerlijk gezegd.



+2

hendri
1 november 2004, 16:23
-1

thijsov
4 november 2004, 14:53
hmm, niety echt helemaal gehoord het nummer, link werkt niet :(
maar er zit wel een gaaf riff in

Pete Townshend
6 november 2004, 23:01
Het nieuwe album is inmiddels uitgelekt.
Ben er nu naar aan het luisteren.