PDA

View Full Version : Line6 Expr.pedaal met stereo kabel naar 2 stompboxes?



cosmos
27 september 2004, 11:33
Vraagje voor de Line6 stompbox (dl4, mm4,etc) gebruikers:
heeft iemand van jullie misschien een expressie pedaal, dat hij in combinatie met een stereo kabel gebruikt voor 2 van die boxes?
Of is zoiets sowieso niet mogelijk?
Ik heb nu een DL4 en wil een MM4 maar om nou 2 van die expressiepedalen te kopen....

cosmos
27 september 2004, 16:33
Zo'n gek idee is dit toch niet? Of wel?... :lol:

BramVersteeg
27 september 2004, 16:42
Wat wil je er mee doen? Wil je FX uit 2 van die boxen met elkaar mixen? Of wil je gewoon bijvoorbeeld het FX-level regelen van een van de 2?
Het kan wel met die pro versies dacht ik maar of het ook met die stompboxen kan?? Weet ik zo niet? Ik weet ook niet of dat gaat lukken met een stereo kabel.

cosmos
27 september 2004, 16:47
Ik gewoon beide boxes kunnen regelen met 1 expressiepedaal..

cosmos
28 september 2004, 10:26
Net een reactie via Line6 gekregen:

You will most likely run into issues if doing this because each of the pedals
are looking for a certain amount of resistance from your expression pedal. Most likely nothing would be damaged, but you may only get half of the sweep from the pedal or a noticeable difference in sound. If space is the issue, we'd suggest getting a POD or POD XT and controlling it with our short board. This would give you all of the functionality you are looking for with room to grow. Good luck, have fun.
Line 6

Nee zo'n POD is praktisch! Dat hele rackgebeuren wou ik dus juist niet! Nou ja, evengoed wel antwoord op mijn vraag gekregen... :)