PDA

View Full Version : [Riff Contest] Chase



JorisBos
27 september 2004, 01:24
Toch ff een poging doen. Ik ben geen snelheidsduivel dus gaan we maar opzoek naar een thema :D

http://www.jorisbos.nl/songs/riffcontest.mp3

geen japans, gewoon nederlands :wink:

Das Schaap
27 september 2004, 02:47
Woah die sound is best vet (op de meeste stukken :amp:)
Je grooved echt de pan uit man. 8-)
Misschien soms ietsje teveel nog hetzelfde enzo, maar ja als je met een thema moet werken krijg je dat soms. Ik krijg het vermoedelijk straks ook te horen enzo. :lol:
Maar al met al hij is erg lekker en catchy, was de backing maar langer geweest. :P

Jeroenvanhulsteijn
27 september 2004, 10:39
leuk thema! geluid vind k een beetje jaren 70. alsof ze een oude radio aan het oversturen zijn. ik zoek ook nog zo'n geluid. hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Bouke
28 september 2004, 00:25
Ey Sjoris,

Klinkt lekker funky and dirty... Gaaf om zoiets tegen het shredgeweld aan te gooien. Ik vind je sound... apart... ik weet niet of ik het mooi vind, maar het klinkt wel heftig. Bij de eerste paar noten is het heel tof, daarna wordt de tone iets minder mooi, maar ja, smaak he...

Groets,

Bouke

JorisBos
28 september 2004, 09:14
Ey Sjoris,

... apart... ik weet niet of ik het mooi vind, maar het klinkt wel heftig. Bij de eerste paar noten is het heel tof, daarna wordt de tone iets minder mooi, maar ja, smaak he...

Groets,

Bouke

mehehe, apart is altijd zo'n wazig woord, mja, het geluid is niet echt final zeg maar, het was meer van; zoek thema, plug in en speel in. Ik heb toch nog tot 15 nov? :lol:

Bouke
28 september 2004, 10:23
Żep, tot 15 november, ik ben ook nog bezig met een stukkie... En inderdaad, apart is een wat ongedefinieerd woord, maar soms moet je het gewoon gebruiken :D

Bouke

Negative K3 fan
28 september 2004, 10:38
Bij de eerste paar noten is het heel tof, daarna wordt de tone iets minder mooi, maar ja, smaak he...

precies wat ik er ook een beetje van vindt. Deze solo'/riff groovt wel het meest van de inzendingen! Leuk gedaan, misschien iets meer variatie zoeken later...

amon
17 oktober 2004, 23:01
vreemde sound, wel lekker pakkend stukje van waaruit je het opgebouwd hebt. maar misschien na een tijdje wat saai.

boudewijn
24 oktober 2004, 14:51
Kon een tijdje niet reageren was even het land uit :wink:

Shit man dit grooved als een tiet.

Lekkere staccato sound.

Wel vind ik dat je idd wat meer variatie had mogen gebruiken .

Heel origineel stuk verder.

Groet Boudewijn :-D

Bosch
4 november 2004, 20:21
Lekker obstinaat gespeeld; echt mega brutaal/eigenzinnig.

Ook lekker droog geluid. Dit is wat je heerlijk in een kroeg tijdens een jamsessie kan playen 8)

Wederom een goeie inzending!

JorisBos
13 november 2004, 00:01
Hierbij de uiteindelijke inzending voor de Riff contest. Ik heb een aantal dingen gewijzigd en het geheel hierdoor een stuk interessanter gemaakt.

Benieuwd naar jullie oordeel!

http://www.jorisbos.nl/songs/riffcontest.mp3

Slashhh
13 november 2004, 00:23
hey nog 1 fan van rory gallagher! :wink:

de solo is t beste stukje en de melodie is gewoon beter dan de andere inzendingen, inclusief de mijne 8-) maar ik moet dan ook echt niks van funk hebben :evil: , ik hoop dat jij wint.

rory gallagher all the way, begin lickje is cool en je bouwt m ook strak uit met de solo, veel beter dan al t andere plastic vai/satriani/morse garbage van de anderen imho!

*duikt onder in zn schuilkelder*

succes!

Bouke
13 november 2004, 00:43
Hey beest!

Gaaf man. Net of je een wild animal uit z'n hokkie laat hehehehe, cool man. Heeft ietsje meer power dan de vorige he? :D

Pak ze Joris!

Bouke

JorisBos
13 november 2004, 16:00
-- edit --

JorisBos
14 november 2004, 23:43
Wederom wat aangepast om het geheel wat aangenamer voor het gehoor te maken. Nu klinkt ie als het goed is niet zo druk als de vorige versie.

JorisBos
18 november 2004, 21:50
DOOORRR !!! :D