PDA

View Full Version : Bijna nieuwe amp



Zmurph
26 september 2004, 22:07
Ik heb zojuist een z.g.a.n. Roland Cube 30 gescoord, voor slechts 125 euri.
Voor jullie waarschijnlijk een lachertje, voor mij de eerste stap naar het echte werk.
Nou eerst maar eens leren lopen.... :-D

andy
26 september 2004, 22:28
Dat is goedkoop. :o 2e hands zeker.
Maar het is een goed versterkertje hoor. Ik heb hem hier thuis ook staan. En als je in een band stapt, waarin de drummer niet zo hard mept kun je de amp daar volgens mij ook wel in gebruiken.

Zmurph
26 september 2004, 22:39
Dat is goedkoop. :o 2e hands zeker.
Maar het is een goed versterkertje hoor. Ik heb hem hier thuis ook staan. En als je in een band stapt, waarin de drummer niet zo hard mept kun je de amp daar volgens mij ook wel in gebruiken.
Ja, een gebruikt exemplaar. Dat zei ze tenminste. het is er echt niet aan af te zien. Top-conditie!

ruezzz
27 september 2004, 03:49
...Als je in band stapt waar de drummer niet zo hard mept, moet je een andere drummer nemen! :wink:

BlackSun
27 september 2004, 08:33
Hey Ron;) (jaja, hoe weet ik dat he :D )

Veel plezier met die cube, is echt een goed dingetje, en helemaal voor dat geld! Zo goedkoop ben ik ze nog niet tegengekomen.

wietse
27 september 2004, 09:01
mooie koop!
het is al zo'n modeling versterker?
want die oude modellen zie je ook nog wel eens zo goedkoop ,die hebben alleen niet zoveel mogelijkheden.

Zmurph
27 september 2004, 13:59
Hey Ron;) (jaja, hoe weet ik dat he :D )
òf je woont in R'dam, òf in ergens in N-H, en je hebt ook een Cube30 te koop. Offuh... niet....


Veel plezier met die cube, is echt een goed dingetje, en helemaal voor dat geld! Zo goedkoop ben ik ze nog niet tegengekomen.
Gisteravond bij thuiskomst gelijk ff ingeplugd. Wàt een verschil zeg, met dat 8rlijke 15W Ibanez oefenampje.

BlackSun
27 september 2004, 17:47
Hey Ron;) (jaja, hoe weet ik dat he :D )
òf je woont in R'dam, òf in ergens in N-H, en je hebt ook een Cube30 te koop. Offuh... niet....


Veel plezier met die cube, is echt een goed dingetje, en helemaal voor dat geld! Zo goedkoop ben ik ze nog niet tegengekomen.
Gisteravond bij thuiskomst gelijk ff ingeplugd. Wàt een verschil zeg, met dat 8rlijke 15W Ibanez oefenampje.

ik ben die uit N-H :wink:

Zmurph
27 september 2004, 17:50
ik ben die uit N-H :wink:
D8 ik wel :D
Succes met de verkoop!

Wicked Willy
27 september 2004, 18:42
Cubes zijn zeker niet verkeerd. Gebruik thuis een Cube 15 om te oefenen. Gisteren voor het eerst in de repetitieruimte gebruikt (wegens een Multitone in onderhoud) en viel me nog niet tegen.