PDA

View Full Version : Ibanez AD 202



strattie
26 september 2004, 20:47
hallo,

ik kan via school gratis aan een analoge ibanez delay komen, te weten: de AD202. is dit wat? heeft iemand er ervaring mee? laatst zag ik ook een post over een multieffect van ibanez, volgens mijn uit ongeveer dezelfde tijd. en daar kon je ongeveer 150 euro voor vragen. weet iemand hoe veel dit ongeveer waard is?

thnx :-D

Speeddemon
26 september 2004, 21:01
poeh, ik heb ze zien gaan voor 40 euro, maar ook voor 120.

de waarheid ligt zoals altijd in 't midden. :wink:

Robbert
26 september 2004, 21:10
Naar mijn mening zijn geld (rond de 120 Euro straatwaarde) niet waard. Ik heb er eens een gehad, weet niet eens meer hoeveel ik er voor had betaald. Wel dat hij uiteindelijk ging naar iemand die electronische muziek maakte. Scheen er wel blij mee te zijn.

Het leek wel alsof er een storing in de delay zat, maar ik heb verschillende reviews gelezen die daar ook over spraken, dus het hoort bij het apparaat. Alsof de timing niet helemaal goed is. Het doubling gebeuren was wel leuk.


Overigens, als ik er een voor -pak em beet :???: - 30 Euro kan scoren, zou ik hem zo weer kopen :D

strattie
27 september 2004, 07:21
@robbert: dankje
nog meer mensen met ervaringen?

Speeddemon
27 september 2004, 13:38
@robbert: dankje
nog meer mensen met ervaringen?
@Speeddemon: dank je
wordt voor 't gemak maar vergeten? :o :???: :-?

Quink
27 september 2004, 14:00
@Speeddemon: dank je
wordt voor 't gemak maar vergeten? :o :???: :-?

Of hij vond je reactie geen bedankje waard......http://smile.smilies.nl/1562.gif http://smile.smilies.nl/1562.gif



:razz:

Diedo
27 september 2004, 17:41
hallo, dat ding is gratis! neem mee, en als het niks is: verpatsen... lijkt me tamelijk eenvoudig... als je em niet mag verpatsen geef je em toch gewoon weer terug?

strattie
27 september 2004, 17:47
@robbert: dankje
nog meer mensen met ervaringen?
@Speeddemon: dank je
wordt voor 't gemak maar vergeten? :o :???: :-?


sorry :oops: in de vroege ochtend even vergeten :oops:

strattie
27 september 2004, 17:49
nou ik heb hem hoor :-D . vandaag repetitie met de band(schoolband) dus meteen dat ding maar even uit z'n rack gesloopt. ik ga zo even lkkr testen en zal mijn oordeel hierlaten horen :razz:

@diedo ik nam hem zowiezo me maarik wou even weten of mensen watervaringen hiermee hebben

strattie
28 september 2004, 17:53
naja wat zal ik zeggen :razz: . het is wel een lekker geluid, je kan er hele weirde effecten mee maken :o egt sick. maarja de chorus is wel lekker. naar mijn mening een btje te subtiel. het zelfde voor de flanger. de delay is egt lekker! mooie volle analoge sound. hoewel dat ook bij de rest van de instellingen is. nu alleen nog even een footswitch ergens zien te scoren :)

Speeddemon
30 september 2004, 20:14
Hmm, Robbert en ik zijn t allebei eens over maximale waarde 120 euro.

En wat doet onze strattie vervolgens...

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/effecten/32159.htm

:o

199 eurie? Good luck tryin' to sell it, buster! :razz:

Harry
30 september 2004, 20:17
lekker dankbaar.....






en nog niet eens een foto bij de advertentie :roll:

BartL
30 september 2004, 20:22
Wat een piemel...zoiets zou ik nooit doen... :evil:







:-D :-D :-D

Robbert
30 september 2004, 20:23
Nou ben ik wel benieuwd of Strattie hetzelfde had met de delay; dat er iets vaags mee was (is ook lekker vaag, maar is dan ook al een tijd geleden he).

Speeddemon
30 september 2004, 20:23
Wat een piemel...zoiets zou ik nooit doen... :evil:


ik ook nie.



....want ik heb ook geen AD-202. :razz:

(een beetje winst maken is 1 ding, maar iets wat je GRATIS krijgt voor 199 proberen te slijten... :o :roll: )

Antal
1 oktober 2004, 16:16
Dat zullen ze op die school leuk vinden als ze dat zien :-?

Speeddemon
1 oktober 2004, 16:17
Dat zullen ze op die school leuk vinden als ze dat zien :-?
ligt eraan, of 't een handels-opleiding is of nie. :razz: :roll:

strattie
1 oktober 2004, 16:37
naja speciaal voor jullie maar weer 120 van gemaakt :-D . en op school woude ze um wegflikkere dus zo erg vinde ze dat ook weer niet... denkik :roll:

strattie
2 oktober 2004, 15:45
BTW, ik heb hem verkocht hoor. :) 150 euro 8-) is wel netjes toch?

Jeroenvanhulsteijn
2 oktober 2004, 15:57
gouwe handel

strattie
2 oktober 2004, 17:51
zeker

Speeddemon
3 oktober 2004, 01:01
BTW, ik heb hem verkocht hoor. :) 150 euro 8-) is wel netjes toch?
wacht effe, je VRAAGT 120 en iemand biedt 150?! :???: :o

geen wonder dat 't slecht met de economie gaat!

"Meneer wat kost die nieuwe Renault Megané?"
"Voor u een koopje, meneer! 22.995 euro!"
"Weet u wat, ik geef u 30 duizend, deal?"

:roll:

BartL
3 oktober 2004, 01:06
HAhaha...cool. Misschien had die persoon de advertentie nog gezien toen er 199 voor stond ofzo :-D Mjah, idd...lekkere 150 euro winst gemaakt :o

Edit: Handelen met pedaaltjes is trouwens best leuk hoor...ik heb zo mijn halve Fender Plus Strat kunnen financieren :oops: :cool:

Speeddemon
3 oktober 2004, 01:10
Edit: Handelen met pedaaltjes is trouwens best leuk hoor...ik heb zo mijn halve Fender Plus Strat kunnen financieren :oops: :cool:

*uche*W.O.F.*kuche*. :oops: :wink:

BartL
3 oktober 2004, 01:13
Nice-one :-D :-D

Speeddemon
3 oktober 2004, 01:20
niet helemaal natuurlijk.

want technisch gezien heb ik op die Vox wah dik verlies (-74 euro) gemaakt. (nieuwprijs was 125 euro. reparatie 84 euro. =209. verkocht voor 135)
:-(

Maar niettemin heb ik i.i.g. 't geld voor die W.O.F. :)
En binnenkort hoor ik dus ook bij de Teese-clan.

BartL
3 oktober 2004, 01:22
Hehe...ik krijg komende week mijn Vox v847 :-D tb gemaakt door Antal & hij heeft ook de volume mod erop 'gedaan' (hoe zeg je zoiets fatsoenlijk? :-? ) Heeft me met alles erbij ongeveer 95 euro gekost :-D

Speeddemon
3 oktober 2004, 01:24
netjes.

wat bij mij de dure factor was, was een nieuwe originele vox-potmeter, die iets van 40-50 euro kostte volgens de technische dienst van Dijkmans Muziek.

Antal
4 oktober 2004, 13:41
wacht effe, je VRAAGT 120 en iemand biedt 150?! :???: :o

Dat zie je idd steeds vaker op marktplaats en zo. Dan vraagt iemand een bedrag. En dan gaan er gelijk mensen overbieden. Ik snap dat echt niet hoor. Als je gelijk een mailtje stuurt en je bent een beetje snel (lees de 1e) dan kun je hem gewoon voor de vraagprijs krijgen. Ik vind dat men de boel dan toch voor anderen loopt te verzieken met dat overbieden.


wat bij mij de dure factor was, was een nieuwe originele vox-potmeter, die iets van 40-50 euro kostte volgens de technische dienst van Dijkmans Muziek.

Volgens mij ben jij behoorlijk genaaid met die reparatie van je. Ok, ze zijn wel duur die potmeters, maar voor $25 dollar heb je bij smallbear een fulltone pot.

Dirk_Hendrik
5 oktober 2004, 09:58
Dat zie je idd steeds vaker op marktplaats en zo. Dan vraagt iemand een bedrag. En dan gaan er gelijk mensen overbieden. Ik snap dat echt niet hoor. Als je gelijk een mailtje stuurt en je bent een beetje snel (lees de 1e) dan kun je hem gewoon voor de vraagprijs krijgen. Ik vind dat men de boel dan toch voor anderen loopt te verzieken met dat overbieden.

Denk je dat echt? Denk je echt dat de verkoper dat ook vind? Als die een hoger bod krijgt gaat hij em echt niet voor zijn vraagprijs verkopen.

En verder, "voor de anderen" doe ik niet aan tenzij ik ze persoonlijk ken. Anders is het botweg ïeder voor zich.

strattie
5 oktober 2004, 20:25
idd, hij had hem nog zien staan voor 199... toen heb ik natuurlijk snel de advertentie verwijdert :razz: . en heb ik gezegt: naja is goed.

prachtig! 8-)