PDA

View Full Version : Spelen in een motorhok?



Neals
26 september 2004, 19:09
Nu heb ik gehoord dat we binnenkort met de band in een kroeg van de hell's angels gaan spelen.

Omdat we allen geen ervaringen hebben met het spelen in deze tenten, wat zijn dingen waar je als punkband rekening mee moet houden op zo'n plaats.

Bij voorbaat dank.

wietse
26 september 2004, 19:15
hells angels punk?
waren de laatste tijd altijd meer op de house toer , gaat dus weer beter daar.
gewoon je gedragen als ze vervelend zijn gewoon negeren niet op in gaan.
en zorgen dat je goede afspraken hebt met de leiding daar , die hem ook niet moet smeren tussentijds want anders kan het wel een latertje worden vraag de gin house blues band maar , die mochten niet ophouden .
pas toen de baas weer terug kwam en verbaasd vroeg wat ze hier nog deden , konden ze naar huis kregen wel een flinke fooi maar bedreigd worden om door te spelen is niet leuk.

dejohan
13 oktober 2004, 10:07
Zeker Roadhouse Blues spelen. :lol:

FNaRK
13 oktober 2004, 15:44
en vooral niet vragen hoe het met Willem is :D


maar on topic: wij hebben ook wel op motor-feesten gespeeld (de echte bikers .... dus niet van die Jap yup feesten)
en het gaat meestal wel goed. Neem niet je beste spullen mee en kijk niet raar als ze ineens mee willen spelen en zingen.

De laatste keer dat ik een band echt benauwd heb zien kijken was toen ze "LumberJack" speelden ..... kwam er een biker met een kettingzaag aanrennen :o

Casseman
17 oktober 2004, 11:38
Zeker Roadhouse Blues spelen. :lol:

Keep your eyes on the road, your hands upon the wheeheel!....



sorry :lol:

lespaul57
18 oktober 2004, 08:04
Ik heb ook wel eens bij een motor club gespeeld. Iron horses waren dat geloof ik. Hadden de kroeg ook bijna afgebroken en Ace of spades meegezongen maar verder allemaal leuke gozers. Niks mis mee eigenlijk en als ze nog een nummertje willen speel er gewoon een paar doen of pas je setlist aan. Maar idd goede afspraken maken met de leidinggevende, dan weet iedereen waar ze aan toe zijn. Succes ermee en maak er een feest van.

FNaRK
18 oktober 2004, 11:37
hehehe de Iron Horses...
die uit Den Haag ? Daar hebben wij ook een paar keer gespeelt, zijn idd hele relaxte jongens .... maar niet echt representatief voor "echte" bikers.

erg jammer dat ze (gedwongen) opgeheven zijn, onze bassist reed regelmatig met ze mee en ik kwam er ook wel over de vloer..

Stratman70
29 oktober 2004, 13:22
Kippengaas voor het podium hangen. :D

Bluesbreaker
29 oktober 2004, 13:47
hehe, bluesbrothers

"chickenwire?"

Neals
31 oktober 2004, 19:07
Uiteindelijk is de show gecanceled wegens het op vakantie gaan van 2 bandleden, dus alle heisa om nix.

De band die ons verving was uiteindelijk dol enthausiast naar de show, dus viel allemaal wel weer mee.