PDA

View Full Version : het was weer raak vandaag



wietse
26 september 2004, 13:30
vandaag weer gescoord 2 gitaren voor 200 euro , een japanse squier uit 1987 in deadmint conditie in koffer voor 150 en een rockster strat achtig ding met aparte paint voor 50 euro , kreeg er ook nog eens een hofner hals bij.
ben dus dik tevreden alles werkt , op de rockster moesten effe nieuwe snaartjes ,tot mijn verbazing is de body geen multiplex.
http://www.gitaar.net/forum/download.php/4,448/squierenrockster.jpg

http://www.gitaar.net/forum/download.php/4,450/rocksterbody.jpg

http://www.gitaar.net/forum/download.php/4,449/squierbody.jpg[/img]

Joop M
26 september 2004, 13:35
Mazzelaar,gefeliciteerd
enne wat zijn die kleine schakelaartjes op die squier?
Is dat in en out fase of iets anders ?
Grz Joop :razz:

wietse
26 september 2004, 13:44
nee zijn om de elementen aan en uit te zetten , heeft geen 5 standen schakelaar namelijk.

ieme
26 september 2004, 14:29
Leuk wietse, waar heb je die nou weer gescoord?

Negative K3 fan
26 september 2004, 14:35
lijpe shit wietse, echt goedkoop.

AART
26 september 2004, 14:50
mazzelpik.... :evil: :P
gefeliciflapstaart

wietse
26 september 2004, 14:58
Leuk wietse, waar heb je die nou weer gescoord?
boyl ,kwam greeves lord (had vroeger een gitaar museum) tegen op de rommelmarkt in wolvega die zei mij dat hij nog wat nieuws binnen had goedkoop.
hij is altijd goedkoop trouwens ,was toch nog van plan om bij hem langs te gaan voor die hofner hals die ik er dus nu gratis bij kreeg.
ik wist ook wel dat hij die squier had maar was me effe ontschoten en de vorige keer had ik geen geld.
dus nu maar snel toegehapt , de squier is een lekker spelend gitaartje , de rockster ook trouwens alleen daar is het fretboard van geverfd , beetje zonde over rosewood heen , dit is wel standaard trouwens.
alleen die klinkt stukken minder.
gooi hem in de verkoop denk ik , die paint staat me wat tegen , ben niet zo usa gek.
maar op de pu's en de paint na geen raar gitaartje ,wou er nu niet mee in bagdad rondlopen dat wel :-D
maar 150 voor een jap squier in koffer lijkt mij echt wel een koopje.

Vexx
26 september 2004, 15:09
Nice catch, wietse!

Die Squier lijkt inderdaad een koopje.. :lol:

vulvasonic
26 september 2004, 15:27
Ik ken deze Squiretjes wel. Zijn echt wel leuke gitaartjes hoor. Helemaal niks om je voor te schamen. Zelfs de p-ups zijn niet verkeerd (niet super, maar ok). Gefeliciteerd!

wietse
26 september 2004, 19:11
kom er net achter dat de humbucker ook nog splitsbaar is ,had eerst niet door dat de microswitch voor de hum een driestanden is :oops: .
lekker veelzijdig plankje dus ,van een lekkere twang tot een goede scheur.

abbys
26 september 2004, 19:22
^^ die heeft zelfs nog wat aan die museumstukken qua speelbaarheid, geniaal veel geluk met zo'n verzameling zou ik zo zeggen

glacius
26 september 2004, 20:18
ik heb precies de zelfde rockstar gehad en die was wel degelijk van multiplex, heb hem eens overgespoten en bij het schuren kwam ik erachter dat het multiplex was...

BartL
26 september 2004, 20:58
Als je die Squier eens kwijtwil... :-D


Gefeli met weer een paar nieuwe axen :wink:

wietse
26 september 2004, 21:14
ik heb precies de zelfde rockstar gehad en die was wel degelijk van multiplex, heb hem eens overgespoten en bij het schuren kwam ik erachter dat het multiplex was...
deze dus niet ik trek gelijk een afdek plaatje eraf bij zulke aankopen ,er moest toch een veer bij.
ben driftig aan het schrapen geweest , geen laagjes ontdekt dus geen multiplex , en mdf lijkt me wel erg onwaarschijnlijk :D
klank valt me toch niet tegen nieuwe snaren er op gedaan hij klinkt erg fel en helder , wel wat ruis op de singlecoils .


Als je die Squier eens kwijtwil...

nee die eerst niet doe denk ik wel m'n animal strat weg nu (belang bij? :-D ) en die rockster blijft ook niet , te lelijk :D .

Superhero
26 september 2004, 21:41
gaaf! die squier is egt cool! en voor maar 150 euro! :P

andy
27 september 2004, 00:01
Die Squier lijkt me een imitatie van de Fender Lead serie. Dezelfde knopjes. Volgens mij van de Lead 3. Iig van de meest veelzijdige uit de serie. Ik had ooit een fender Lead 1, alleen met 1 humbucker, dat was een eenzijdig scheurplankje. Maar ook met die kleine schakelaars.
Gefeliciteerd iig. Koopje idd. :wink:

wietse
27 september 2004, 11:35
ben effe aan het zoeken geweest en het is geen lead serie maar werd de power strat genoemd , zijn alleen maar in japan gemaakt zowel onder de naam fender als squier , zal dus wel geen verschil tussen zitten.

munkie
29 september 2004, 12:13
Ik woon ook in FRL maar dit soort mazzeltjes heb ik nou nooit :-( Een tijd geleden op een rommelmarkt nog een Jap Ibanez Artist misgelopen voor 100 euro.
Ik ken een man in NW FRL met een begin jaren 80 Jap Squier, te gek ding, als het die kwaliteit heeft heb je een koopje, gefeliciteerd!

soup
29 september 2004, 13:25
ziet er erg goed uit wietse

joke
1 oktober 2004, 08:57
Ik woon ook in FRL maar dit soort mazzeltjes heb ik nou nooit :-( Een tijd geleden op een rommelmarkt nog een Jap Ibanez Artist misgelopen voor 100 euro.
Ik ken een man in NW FRL met een begin jaren 80 Jap Squier, te gek ding, als het die kwaliteit heeft heb je een koopje, gefeliciteerd!

ik heb laatst een artist ar50 gekocht voor 350 euro en das geen geld dus als jij er eentje hebt misgelopen voor honderd ; ga je ongeloofelijk schamen !
het zijn zulke lekkere planken en de toets is onwijs en het geluid zoooo strak en uitgebalanceerd.
een lust om op te mogen spelen!!

jaywalker
1 oktober 2004, 08:58
zo wietse is um aan het verkopen op marktplaats :D

wietse
1 oktober 2004, 09:30
zo wietse is um aan het verkopen op marktplaats :D

niet de squier hoor , de rockster nog een halfuurtje dan is hij weg komt iemand hem ophalen , voor de vraagprijs :-D
ding werd hoe meer ik er naar keek lelijker.
lekkere snelle handel.

THW
1 oktober 2004, 09:42
http://www.gitaar.net/forum/download.php/4,450/rocksterbody.jpg


Cool 8-), ziet er een beetje 80' uit

gefeliciteert! :)

wietse
1 oktober 2004, 10:41
http://www.gitaar.net/forum/download.php/4,450/rocksterbody.jpg


Cool 8-), ziet er een beetje 80' uit

gefeliciteert! :)
verkocht!
weer een gitaar minder in het huis , de nieuwe eigenaar is er erg blij mee.
nu die harmony nog weg
http://www.gitaar.net/forum/download.php/4,436/harmonynew.jpg
nog liefhebbbers voor?[/img]

jaywalker
1 oktober 2004, 12:49
Waarom hou je die dingen niet?, je verzamelt ze toch? :D

BLOK182
1 oktober 2004, 16:00
Die 80s axe met graphic is idd supercool 8-)

wietse
1 oktober 2004, 22:25
Waarom hou je die dingen niet?, je verzamelt ze toch? :D
ik hoef niet van elk merk eenzelfde model ,heb wel meerdere dc modellen die veel beter zijn.
en die rockster vond ik gewoon lelijk , eerst wel grappig maar toch niks voor mij .
puur gekocht voor de handel , netzo als die harmony.
en als ik elke gitaar die ik ooit heb gehad nog had dan was het wel erg vol in huis.
heb er ondertussen een stuk of acht verkocht mischien wel meer.