PDA

View Full Version : Welke akoestische gitaar tot fl 2000,-?



Homer J.
18 mei 2002, 15:58
Ik speel al een aantal jaar elektrisch en wil nu ook maar eens een akoestische (western) gitaar kopen. Graag wil ik een kwalitatief goede gitaar. Ik weet dat de echte goede gitaren heel erg duur zijn. Mijn vraag is nu of voor een bedrag van fl 1500-2000/€ 700-900 een goeie kan krijgen. Zo ja, welke merken??

Kjiratsiekoedel
18 mei 2002, 23:39
-Ja, je kan voor dat geld een (erg) goede gitaar kopen.

Wat kan je er voor kopen???
-Bijna alles, en ander 2e hands.

Leen Kap
19 mei 2002, 08:55
Mooi bedrag om een gitaar te kopen!
Ik zou kijken voor een Lakewood of een Furch. Je kunt voor dit bedrag een massief houten instrument kopen. Op http://www.marktplaats.nl staat een Martin D1 te koop voor €1000 maar daar kun je misschien iets op afdingen omdat hij al een poosje te koop staat.
succes! Laat ff weten wat het geworden is........... ik ben benieuwd!

fakruis
21 mei 2002, 12:04
Een Lakewood D1 of M1 kost zo ongeveer een 900 euro denk ik. De Lakewood gitaren hebben een goede reputatie en ze zijn volledig massief. Stevige hoes en 10 jaar garantie zijn in de prijs inbegrepen.
http://www.lakewoodguitars.com/de/indexd.htm

MetalliCat
21 mei 2002, 14:59
Laat je er niet liever 1 bouwen ?

Ray
21 mei 2002, 15:06
Je kunt op gitaarnet bij uitgebreid zoeken ook naar akoestische gitaren bv tussen de 700-900 euro zoeken, kan je een beetje zien wat er in die klasse aangeboden wordt

Dirk_Hendrik
26 mei 2002, 16:38
Heb 2 weken geleden voor het eerst zo'd Furch in mijn handen gehad en was daar aagenaam verrast en over te spreken.

Leen Kap
26 mei 2002, 21:32
Kijk eens op http://www.sacksioni.nl/special.html Staat een mooie Lakewood bij.

fenderman
27 mei 2002, 23:21
met belangstelling lees ik al enige maanden het guitaarnet, en ik moet zeggen, dat ik het niet alleen leuk vind, maar ook bijzonder interessant, je steekt er toch wel wat van op, toch??