PDA

View Full Version : SG copy



punkydude
25 september 2004, 19:14
Hallo

Ik kwam daarnet een prachtige SG kopie tegen op een tweedehandssite voor 175€. Dat is bijzonder weinig dacht ik zo. Maar er staat niet veel info bij over de gitaar. Enkel dat hij gemaakt is in 1972...

Kunnen jullie me meer info geven? Of toch tenminste van welk merk hij zou kunnen zijn?

Greetz

punkydude
25 september 2004, 19:15
http://muziek.2dehands.be/fotos/6581211.jpg

wietse
25 september 2004, 19:39
een hele goedkope japanse kopie kan je wel zien aan de gebruikte tremelo , 175 is duur voor zoiets 100 komt meer in de buurt.
vermoedelijk triplex body en single coil elementen die door het kapje op humbuckers lijken.
als hij bij je in de buurt te koop staat kan je hem eens bekijken en proberen , zou hem niet blind kopen.

punkydude
25 september 2004, 19:46
Ah okay ik zal hem dan maar skippen.

Topic mag gesloten worden...

Sir Peckerkäse
25 september 2004, 20:44
een hele goedkope japanse kopie kan je wel zien aan de gebruikte vibrato , 175 is duur voor zoiets 100 komt meer in de buurt.
vermoedelijk triplex body en single coil elementen die door het kapje op humbuckers lijken.
als hij bij je in de buurt te koop staat kan je hem eens bekijken en proberen , zou hem niet blind kopen.


kuch

wietse
25 september 2004, 20:53
een hele goedkope japanse kopie kan je wel zien aan de gebruikte vibrato , 175 is duur voor zoiets 100 komt meer in de buurt.
vermoedelijk triplex body en single coil elementen die door het kapje op humbuckers lijken.
als hij bij je in de buurt te koop staat kan je hem eens bekijken en proberen , zou hem niet blind kopen.


kuch

niet miereneuken joh ,tremelo is de gangbare benaming weet ook wel dat het eigenlijk fout is maar ja macht der gewoonte.

AART
25 september 2004, 23:26
kan hij er wat aan doen dat hij dat ding aanziet als seksspeeltje... :o






































:-D