PDA

View Full Version : Samick SG (?)



sweet
18 mei 2002, 14:35
Ik zag laatst in een gitaarwinkel een perfecte imitatie liggen van een Gibson SG, van het merk Samick. Hij koste daar maar iets van 325 euro. Ik heb hem echter niet in mijn handen gehad en heb er dus ook niet op gespeeld, maar zo als ik hem zag hangen zag het er allemaal wel goed uit. Nu ben ik op de site van Samick geweest en dat was één grote bende onproffesionele troep (de vormgeving van de site dan). Heeft er iemand een Samick (SG) die mij een advies kan geven of deze beter of slechter is dan de G-400 van Epiphone ???

Noctiis
18 mei 2002, 14:36
ik kan je alleen mijn persoonlijke ervaring/mening over Samick geven, en dat is dat je er ver vandaan moet blijven :grin:

Moonchild
18 mei 2002, 16:35
je kan voor dezelfde prijs een epiphone g-400 krijgen (of iets van 50 euro meer, hangt er vanaf waar je m koopt)
ik heb zelf geen ervaring met deze gitaren, maar weet wel dat iedereen op dit forum je zal zeggen om voor de epiphone te gaan, en absoluut niet voor de samick

rePUNKtative
18 mei 2002, 17:11
ik sluit me geheel aan bij moonchild! Wat speelt die Epi SG zeg, zo lekker :smile: Tuurlijk het kan niet tippen aan de Gib SG, maar de Epi is dan zeker een goede keus