PDA

View Full Version : Nieuwe Amp!!!



Casseman
25 september 2004, 16:25
Vandaag ben ik bij de plaatselijke gitaarwinkel geweest om ff rond te kijken.
Ik had vorige week al op een Marshall Valvestate 8100 top gespeeld.
Dus ik dacht nu:"laat ik er nog eens op spelen maar nu met m`n eigen gitaar".
En raad eens wat er nu op m`n slaapkamer staat.

Jahjah je raad het al.
Een Valvestate 8100 top :-D

Die gast daar wilde hem eerst weg doen voor 250 euro met footswitch(hijs 2dehands), maar ik heb er nog 50 euro vanaf weten te lullen :)

Groeten
Casper

Jeroenvanhulsteijn
25 september 2004, 16:47
gefeliciteerd. klinktie op slaapkamervolume ook lekker? en wat heb je er eigenlijk onder staan?

Casseman
25 september 2004, 18:19
gefeliciteerd. klinktie op slaapkamervolume ook lekker? en wat heb je er eigenlijk onder staan?

Met slaapkamervolume klinkt ie ook lekker.
Ik heb er een Marshall MG100 412 kast onder.

sash
25 september 2004, 18:58
gefeliciteerd. klinktie op slaapkamervolume ook lekker? en wat heb je er eigenlijk onder staan?

Tis geen buizentop, dus klinkt op elk volume hetzelfde.


Congrats met je aankoop Casseman! Fijn topje voor het geld!

e_lukather
25 september 2004, 21:37
gefeliciteerd Is de top beetje lekker in te stellen? Heb gelezen dat de knoppen vaak niet zo heel veel verschil maken in de sound.

Ibanez
25 september 2004, 21:42
Gefeliciteerd!

Casseman
25 september 2004, 21:44
gefeliciteerd Is de top beetje lekker in te stellen? Heb gelezen dat de knoppen vaak niet zo heel veel verschil maken in de sound.

Dat is inderdaad wel een nadeeltje, bijvoorbeeld als je de bas open of dicht heb dan maakt het niet veel verschil, maar ik vind de amp toch wel een lekkere sound hebben.

Groeten
Casper

Lune-a-tic
25 september 2004, 21:54
Dat is inderdaad wel een nadeeltje, bijvoorbeeld als je de bas open of dicht heb dan maakt het niet veel verschil, maar ik vind de amp toch wel een lekkere sound hebben.

Goh, hadden ze dat ding NOG goedkoper kunnen laten klinken door die knoppen weg te laten dus, ZONDEU !
Maar lekker hé, LEKKEUR ! JA , want zeker niet toegeven dat je DE miskoop van je leven hebt gedaan. :razz:
Ach als je maar fun :cool: hebt.

AART
25 september 2004, 23:32
Dat is inderdaad wel een nadeeltje, bijvoorbeeld als je de bas open of dicht heb dan maakt het niet veel verschil, maar ik vind de amp toch wel een lekkere sound hebben.

Goh, hadden ze dat ding NOG goedkoper kunnen laten klinken door die knoppen weg te laten dus, ZONDEU !
Maar lekker hé, LEKKEUR ! JA , want zeker niet toegeven dat je DE miskoop van je leven hebt gedaan. :razz:
Ach als je maar fun :cool: hebt.

en wat heb jij dan wel kerel(lees: zeikerd)?
laat die topicstrater toch blij zijn met zijn aanwinst, ik weet zeker dat jij ook ooit blij geweest bent met een avt of valvestate of wat ze toen hadden....
en remember: TONE zit in de vingers :P

AART
25 september 2004, 23:36
ik lees net line6, das pas een miskoop!! :o







































:razz:

Negative K3 fan
25 september 2004, 23:43
tip: zet een eq in de loop dan kuin je ultra brute ultra strakke metal tone krijgen, serieus! die oude valvestates zijn echt zo sl3echt nog niet

Lune-a-tic
26 september 2004, 00:41
en wat heb jij dan wel kerel(lees: zeikerd)?

...en dan iets later...
ik lees net line6, das pas een miskoop!!
...maar je had ongetwijfeld dit
Ach als je maar fun hebt....niet gelezen.
:razz: :evil:
En buiten het feit dat al mijn vingers nog heb (tone zat... :P ) heb ik een CyberTwin. 8-)

AART
26 september 2004, 00:43
en wat heb jij dan wel kerel(lees: zeikerd)?

...en dan iets later...
ik lees net line6, das pas een miskoop!!
...maar je had ongetwijfeld dit
Ach als je maar fun hebt....niet gelezen.
:razz: :evil:
En buiten het feit dat al mijn vingers nog heb (tone zat... :P ) heb ik een CyberTwin. 8-)

nou ok dan, ik zal je vergeven :razz: :D

jaywalker
26 september 2004, 15:31
gefeliciteerd, veel succes er mee

lupoloco
26 september 2004, 16:23
Chuck Schuldiner speelde toch een tijdje op een 8100, niet?

Casseman
26 september 2004, 18:52
Chuck Schuldiner speelde toch een tijdje op een 8100, niet?

Die ken ik niet, maar ik speel er ook op :razz:

Anders Destium
26 september 2004, 20:00
Gefeliciteerd ermee, ik heb zelf bij mijn ouders nog steeds een Valvestate staan en er in 9 jaar nog nooit problemen mee gehad 8-)

En Chuck Schuldiner was de zanger/leadgitarist van de legendarische metalband Death. Verplichte kost oa Symbolic en Individual Thought Patterns. Eigenlijk zijn al hun albums super maar ja als ik moet kiezen... :D