PDA

View Full Version : Mushroom farm - Bouke and friends



Bouke
25 september 2004, 00:04
Hey,

Ik heb met wat andere mensen via het internet een liedeke gemaakt. Misschien leuk om eens naar te luisteren. Het is geen standaard jam, maar een compleet nummer door diverse muzikanten samen gemaakt.

http://www.tiff-counter.co.uk/tiff-tools/variax/wateringhole/mushroom-farm-full-mix.mp3

Music composed by Jon Gill & Sean Murphy
Lyrics written by Craig B.
All instruments played by Jon Gill
Vocals by Bouke Janssen

Ik ben benieuwd naar jullie commentaren.

Groets,

Bouke

PS Ik heb dus alleen de zang gedaan (via de PodXt)

nirvana
25 september 2004, 09:31
heeft wel wat weg van metallica. Mooi opgenomen allemaal, alleen zat het drumritme soms wat raar.

Toffe gozer
25 september 2004, 11:37
De intro lijkt veel op "private investigations" van de Dire Straits , en rest lijkt wel een beetje op "nothing else matters" van Metallica.
Klinkt verder prima hoor :)

m^rton
25 september 2004, 11:40
Eindelijk, ik zat te wachten tot dat het nummer eindelijk eens wat power kreeg. Dat vond ik best lang duren, niet omdat het slecht is ofzo, integendeel, maar ik vond het een beetje een sloom en eentonig nummer.
Maar wel prachtig gezongen Bouke!

Shakeel
25 september 2004, 13:55
WOW DIT IS ECHT HEEL TOF!!!

Bij 3.16 doet me denken aan tool! en dat is een ZEER groot compliment. Ik vind die gozer van tool namelijk een van de beste zangers.

Nogmaals petje af,


Shakeel

spanky_franky
25 september 2004, 20:14
MOOI! :o

je hebt goede online muziek buddys gevonden als ik dat zo hoor :)

wouw wat een mooi nummer zeg, heel subtiel, netjes opgenomen, goed en krachtig gezongen, kunst van het weglaten goed toegepast..

staat op repeat!

Bosch
25 september 2004, 22:53
:o

Echt te gek die worldwideweb-ventures!

Ik ga mee in de reacties zoals die zijn gegeven.

Mooie productie en erg goed gezongen 8) .

JorisBos
26 september 2004, 00:39
Gaaf man, beetje metallica, ook de 'kwade' wijze waarop je zingt. argh argh, lekker hoor! Begin is vooral gaaf, dat misterieuze.

:D

AART
26 september 2004, 15:09
vette shit kerel!
jullie zouden een bandmoeten beginnen 8-)

Hempo
26 september 2004, 17:36
hey tof. dat je kan zingen wist ik onderhand wel :)
vind de bluesdingetjes toch leuker dan de rock/hardrockerigere kant.
wel geinig, zo via internet een nummertje opnemen.

maar wel cool dat je er weer was gisteren :D
kunnen we wel waarderen.

Mr.Bluesbreaker
26 september 2004, 21:16
He Bouke, hoorde inderdaad dat je dr gister was, maar heb je niet gezien in de drukte. (nouja zo druk was het nou ook weer niet) Was wel grappig muv die snaar die brak. Ontopic: 12 mb :o it better be good :) zal t ff luisteren.

Mr.Bluesbreaker
26 september 2004, 21:26
Goed man! Kwaliteit van de opname is echt goed, demo klaar bijna! Zang vind ik het heel sterk, nog beter dan die you really got me vind ik.
Het enige minpunt aan het nummer is die cheesy bend van die toetsen ergens aan het begin, of wat het ook is. Maaaan dat kan echt niet hoor in een nummer als dit :-D Maar verder perfect!

basswasp
26 september 2004, 21:36
Hallo daar, dan ook maar even mijn reactie :)
(vaak luister ik wel alles, maar reageer maar op weinig)

Zeer mooi opgenomen, zang staat er krachtig op en maakt het nummer echt af. Het deed mij ook iets denken aan Metallica.

De persoonlijke-voorkeur-punten: de drums klinken me wat plastic en het is niet echt mijn muziek, maar ik kan het zeker waarderen.


Gisteren was leuk, wel jammer dat ik het niet zo goed kon vinden met de basversterker daar, maar ach... Wanneer treed de Low Budget Blue Band weer op? Dan zal ik zien of ik kan komen :)

Bouke
28 september 2004, 09:29
Hey menschen,

Bedankt voor alle gave commentaren. De samenwerking met deze mensen krijgt een vervolg en ik ben benieuwd wat ze gaan schrijven. Het is echt te gek om met muzikanten van over de hele wereld muziek te maken, een aanrader voor mensen die graag bezig zijn met liedjes maken en jammen etc.

Metallica was ook het eerste dat mij te binnen schoot toen ik de track voor het eerst hoorde :D Nu moet ik moeite doen om het te horen, want ik heb deze track in m'n kop zitten.

Bedankt voor het luisteren!

Bouke