PDA

View Full Version : SRV dvd ...



nopster
24 september 2004, 15:42
Heeft iemand al de dvd's gezien van SRV & double trouble: live from Austin, Texas en live at the El Mocambo?
Welke vind je best? Ik weet niet welke gekocht vd 2 :???:
En iemand de dvd gezien van SRV: Most famous hits? (en is die goed?)

ozzy
24 september 2004, 16:12
At the El Mocambo heb ik en die is okee.
Die andere heb ik niet dus kan ik je geen advies geven.

Eigenlijk heb je hier helemaal niets aan :D

wietse
24 september 2004, 16:13
stevie z'n gitaarspel is altijd goed, live at the el mocambo heb ik nog op video en die is erg goed.
live from austin texas is leuk maar vond hem minder.
en die most famous hits is aardig maar meer ook niet ook voornamelijk doordat het beeld niet al te goed is.
datzelfde concert wordt ook verkocht onder de naam crossfire live ,ik heb beide,keek wel vreemd toen ik ontdekte dat ik hem dubbel had.
dus die verkoop ik wel weer.
ik zou die van live at the el mocambo kopen doe ik binnenkort zelf ook hem op dvd kopen.

GuitarMaster
24 september 2004, 16:27
@wietse: Ik ben wel geinteressert als je die dvd verkoopt...

nopster
24 september 2004, 18:36
Bedankt voor de info, die famous hits is al besteld, nu nog live at the El Mocambo bijbestellen. :)

ozzy
24 september 2004, 18:43
Goeie keus. :strat:

nopster
24 september 2004, 19:32
Goeie keus. :strat:

Dat zal ik binnen enkele dagen weten :razz:

wietse
24 september 2004, 20:15
Bedankt voor de info, die famous hits is al besteld, nu nog live at the El Mocambo bijbestellen. :)
moet je die famous hits bestellen?
koop je voor een 7 euro op bijna elke braderie , is een erg goedkope serie denk dat ik die van mij aan een maat van me geef.

Set Wenker
25 september 2004, 12:05
Ik heb ze allebei en vind ze beiden fantastisch. Onwillekeurig draai ik toch die van el mocambo het meest. Dit is 1 heel optreden en geeft dus veel beter de sfeer van zo'n optreden weer. Daarbij speelt hij veel avontuurlijker; neemt meer risico. Het gaat hem duidelijk erg om de show. Een lange versie van Third rock from the sun van hendrix getuigt hier ook van. Daar gooit hij zijn gitaar in de nek, op de grond etc.

Bij die van live in austin speelt srv veel geconcentreerder en gaat het hem duidelijk vooral om de muziek. Die DVD is kwalitatief beter (ook de opname overigens), maar mist voor mij een beetje het randje dat die in el mocambo wel heeft.

Ik zou dus voor el mocambo gaan, maar in principe zijn ze allebei goed.

Gister trouwens een aanvaring gehad op mijn kamer met een gozer. Er stond al een tijdje een cd van srv op -soul to soul- en na een tijdje zegt die gozer ineens: "Kan deze suffe muziek af, ik val zowat in slaap man".
:evil:

nopster
25 september 2004, 18:55
Bedankt voor de info, die famous hits is al besteld, nu nog live at the El Mocambo bijbestellen. :)
moet je die famous hits bestellen?
koop je voor een 7 <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=euro&v=56">euro</a> op bijna elke braderie , is een erg goedkope serie denk dat ik die van mij aan een maat van me geef.

Het is voor 8 euro. (bij Free Recordshop)

Heb nu trouwens nog een 3de bijbesteld , Rory Gallagher, Irisch tour 1974. De cd vind ik zalig, dus de dvd zal ook wel smullen worden :wink:

wietse
25 september 2004, 19:02
DVD van rory is erg goed , alleen jammer van het volume verschil tussen muziek en stukjes dat hij wat vertelt , schroef je het volume voor op en op het moment dat de muziek weer begint weet je niet hoe snel je die weer naar beneden moet draaien , dat volume verschil is erg groot.
die van SRV is bij de free record shop inderdaad een 8 euro , en op braderieen nog goedkoper , heb ze ook wel eens voor 5 euro zien staan , toen maar 1 van johnny winter meegenomen uit die serie.
maar verwacht niet teveel van de beeldkwaliteit van die DVD.

nopster
25 september 2004, 19:02
Gister trouwens een aanvaring gehad op mijn kamer met een gozer. Er stond al een tijdje een <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=cd&v=56">cd</a> van srv op -soul to soul- en na een tijdje zegt die gozer ineens: "Kan deze suffe muziek af, ik val zowat in slaap man".
:evil:[/quote]

Laten opstaan en wachten tot hij slaapt, probleem opgelost ... :cool:

wietse
25 september 2004, 19:06
<a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=cd&v=56">cd</a>
:evil:


wat doet zo'n link trouwens in je quote's?

nopster
25 september 2004, 20:07
<a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=cd&v=56">cd</a>
:evil:


wat doet zo'n link trouwens in je quote's?

Er is iets raars adh met mijn IE. Bepaalde woorden worden onderlijnd, en als je erop klikt ga je naar die site. (www.ntsearch.com)
Als ik iets quote, dan wordt het niet onderlijnd maar wordt de link er ingezet, zeer ambetant en ik weet geen oplossing. :cry:

Bedankt om me te waarschuwen voor de Rory dvd, ik zal mijn volumeknop niet loslaten. :razz:

wietse
25 september 2004, 20:10
zou ad aware er effe op los laten als ik jou was volgens mij een ernstige spyware besmetting.

nopster
26 september 2004, 14:08
zou ad aware er effe op los laten als ik jou was volgens mij een ernstige spyware besmetting.

Zeer ernstig, ad-aware helpt niet :x

lupoloco
26 september 2004, 22:47
zou ad aware er effe op los laten als ik jou was volgens mij een ernstige spyware besmetting.

Zeer ernstig, ad-aware helpt niet :x

try this http://www.bulletproofsoft.com/spy-download.html

Bouke
28 september 2004, 20:03
El Mocambo is veel intenser, puurder en heftiger. City Limits is ook wel aardig, maar El Mocambo is compleet en erg goed.

Bouke

nopster
1 oktober 2004, 16:20
De dvd van SRV: most famous hits, is juist toegekomen. Ik vind hem goed, maar het is toch iets minder "nijdig" dan we gewoon zijn.

De dvd van Rory vind ik heel goed, goeie muziek, en in de docu zitten ook toffe momenten (wat een gewone man was da toch) ...
Maar idd, het geluid vh optreden en de dialogen scheelt immens, maar daar de dialogen stiller zijn dan de muziek hebben alleen de buren er last van gehad 8-)

nopster
1 oktober 2004, 16:30
De dvd van SRV: most famous hits, is juist toegekomen. Ik vind hem goed, maar het is toch iets minder "nijdig" dan we gewoon zijn.

De dvd van Rory vind ik heel goed, goeie muziek, en in de docu zitten ook toffe momenten (wat een gewone man was da toch) ...
Maar idd, het geluid vh optreden en de dialogen scheelt immens, maar daar de dialogen stiller zijn dan de muziek hebben alleen de buren er last van gehad 8-)

Svenson
26 november 2004, 13:01
Crossfire live ligt voor 2.99 euri bij de MediaMarkt in de bakken, even goed zoeken, op=op.

JeroenZ
24 januari 2005, 18:24
De DVD " LIve at montreux 1982 & 1985" is ook alleraardigst

Fenderstrat
26 januari 2005, 17:11
Live at the El Mocabo van Stevie is toch wel mijn favoriet, vooral het laatste nummer, Lenny, op zijn rooie strat, vink egt heel gaaf, doet me wel wat... :)

JeroenZ
26 januari 2005, 18:41
Live at the El Mocabo van Stevie is toch wel mijn favoriet, vooral het laatste nummer, Lenny, op zijn rooie strat, vink egt heel gaaf, doet me wel wat... :)


Dat is ook ubervet....zelfde heb ik met Riviera paradise op austin texas city limit.

*snif snif misses SRV*

Sliver
19 februari 2005, 16:03
<a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=cd&v=56">cd</a>
:evil:


wat doet zo'n link trouwens in je quote's?

Er is iets raars adh met mijn IE. Bepaalde woorden worden onderlijnd, en als je erop klikt ga je naar die site. (www.ntsearch.com)
Als ik iets quote, dan wordt het niet onderlijnd maar wordt de link er ingezet, zeer ambetant en ik weet geen oplossing. :cry:

Bedankt om me te waarschuwen voor de Rory dvd, ik zal mijn volumeknop niet loslaten. :razz:



hey, die spyware heb ik ook gehad 2 jaar terug, erg lastig idd, ik heb toen via de zoekfuncite de bestanden die daar verantwoordelijk waren (mede met hulp van zo'n ad-aware achtig programma) opgespoord en handmatig verwijdert, na opnieuw opstarten had ik nergens meer last van.

stinkhippie
20 februari 2005, 11:48
en hebben ook nog live in Tokyo.
Bootleg kwaliteit qua beeld en geluid, maar nog heel aardig.
Concert is soms wat te routinieus.

Inderdaad, live at the el macambo is king!

Ome Henk
22 februari 2005, 10:40
Ik heb ze allebei en vind ze beiden fantastisch. Onwillekeurig draai ik toch die van el mocambo het meest. Dit is 1 heel optreden en geeft dus veel beter de sfeer van zo'n optreden weer. Daarbij speelt hij veel avontuurlijker; neemt meer risico. Het gaat hem duidelijk erg om de show. Een lange versie van Third rock from the sun van hendrix getuigt hier ook van. Daar gooit hij zijn gitaar in de nek, op de grond etc.

Bij die van live in austin speelt srv veel geconcentreerder en gaat het hem duidelijk vooral om de muziek. Die DVD is kwalitatief beter (ook de opname overigens), maar mist voor mij een beetje het randje dat die in el mocambo wel heeft.

Ik zou dus voor el mocambo gaan, maar in principe zijn ze allebei goed.
+1

J.J. Kay
17 maart 2005, 22:36
El Mocambo is zeker een aanrader! Wat een optreden......zoveel emotie!

LuukieRayVaughan
20 maart 2005, 00:06
Please koop Live in El Mocambo. ik heb ze alledrie en Live in E.M is duidelijk de beste. Vooral Lenny en Pride and Joy zijn super goed niet tevergeten Texas Flood waar hij achter zun rug gaat soleren echt te vet.