PDA

View Full Version : ik moet iets bekennen



FNaRK
23 september 2004, 20:31
:oops:


ik luister tegenwoordig intensief naar MUSE


en ik vind het eigenlijk best wel OK


:oops:


dus iedereen die ik in het verleden heb geflamed, gebashed, onheus heb bejegend:
sorry

maisy
23 september 2004, 20:52
wat ben je kwijt :???: je wilde haren kunnen het niet zijn... :razz:

wanna1
23 september 2004, 21:16
Geeft niks hoor, huil maar even uit.

Ik schrok al dacht eerst dat er KANE stond haha :-D

hoofd
23 september 2004, 21:34
Roadkill wordt oud en dement...tijd voor een verplichte euthanasie.

Fluffy
23 september 2004, 21:35
gedronken mario????!!!!

:evil: :evil: val dood eikel!!!!!!!!! :evil:


vuile piraat !!!!!!!!!!!!!

FNaRK
23 september 2004, 21:52
Roadkill wordt oud en dement...tijd voor een verplichte euthanasie.
zo vieze stinkturk

leef jij ook nog ?


da's dan wel weer jammer ....

Mithrandir
23 september 2004, 21:58
Muse is gewoon een goeie band, nou doubt about that. Zeker de eerste CD is heel goed.

Dus je hoeft je nergens voor te schamen hoor...

Negative K3 fan
23 september 2004, 22:23
toch niet naar de laatste cd, dan zou ik me wel schamen, de rest is niks mis mee. Vooral live is het wel leuk om te zien, die kerel maakt er wel een spektakel van. Alleen die @#%$@$%@#%$@#%!%#!&%&$ van een moeder heeft mijn originele muse concert uit 2000 op videoband OVERSPOELT MET DE FUCKING BEGRAVENIS VAN JULIANA OFZO DIE ECHT NOOIT OOIT BEKEKEN WORDT TERWIJL DAT CONCERT MIJN LIEVELINGSBAND WAS EN IK AHD ER OOK MET KOEIENLETTERS MVAN ALLES OPGESCHREVEN :x :x :x :x :x :x :x :x

Negative K3 fan
23 september 2004, 22:23
toch niet naar de laatste cd, dan zou ik me wel schamen, de rest is niks mis mee. Vooral live is het wel leuk om te zien, die kerel maakt er wel een spektakel van. Alleen die @#%$@$%@#%$@#%!%#!&%&$ van een moeder heeft mijn originele muse concert uit 2000 op videoband OVERSPOELT MET DE FUCKING BEGRAVENIS VAN JULIANA OFZO DIE ECHT NOOIT OOIT BEKEKEN WORDT TERWIJL DAT CONCERT MIJN LIEVELINGSBAND WAS EN IK AHD ER OOK MET KOEIENLETTERS MVAN ALLES OPGESCHREVEN :x :x :x :x :x :x :x :x

wanna1
23 september 2004, 22:33
DP

appeltaart
23 september 2004, 22:54
ik luister tegenwoordig intensief naar MUSE

en ik vind het eigenlijk best wel OK

Ik ook :)

Blijepanda
23 september 2004, 23:14
Er is niks mis met Muse!

Chris Wolstenholme
24 september 2004, 14:41
je stijgt alleen maar in waarde nu :)

hoofd
24 september 2004, 14:53
Mannetje maakt er helemaal geen spektakel van, mannetje heeft alles voor ingestudeerd en het ziet er gewoon ongelofelijk nep uit. Ik heb de band nog live gezien in de Ahoy, en als je een beetje zoekt kan je mijn commentaar daarop vast nog wel hier ergens vinden....wat een baggershow. Maar goed...ik heb dus wel alle cd's van Muse, plus een dvd...maar die heb ik sinds het concert niet meer aangeraakt...

En ja Mario, ik leef nog, en dankzij Maisy en Andy weer hier een beetje op het forum....blame them.

andy
24 september 2004, 15:54
En ja Mario, ik leef nog, en dankzij Maisy en Andy weer hier een beetje op het forum....blame them.

Shit wat hebben mees en ik fout gedaan???? :-D

O ja @Roadkill: MIETJE. :razz:

hoofd
24 september 2004, 16:06
Jullie attendeerde me erop dat ik ook nog een forumleven had :D

THW
24 september 2004, 17:34
Met Muse is niks mis hoor, ik vind alleen sommige van hun liedjes hetzelfde, voor de rest een goeie en vooral orginele band

andy
25 september 2004, 00:47
Jullie attendeerde me erop dat ik ook nog een forumleven had :D

Precies , ken je verantwoordelijkheden. :-D
Maar volgens mij ben je er alleen op uit om Marieke te versieren tijdens de gear meeting en moet je je daarom om taktische redenen hier even laten zien. :razz:

hoofd
25 september 2004, 14:19
:oops:





:D