PDA

View Full Version : wat je allemaal op marktplaats tegen kom...



DREAMMACHINE
23 september 2004, 18:40
vond het wel t vermelden waard:

Aangeboden: Pentermanmuziek = PRUTSERMAN
Prijs: N.v.t.
Beschrijving: Onze zoon van 13 heeft onlangs een gitaar gekocht bij Penterman in Geesteren (Gld). Deze werd aangeprezen als nieuwe gitaar en zeer geschikt voor beginners! Zijn verdiende en gespaarde geld werd eraan gespendeerd. De eerste gitaar vertoonde gebreken aan o.a. de kam ( scheef). Geen probleem de gitaar werd omgeruild voor een "nieuwe". Deze bleek echter een kromme hals te hebben en was niet te stemmen. Tevens was de pen waarmee je de hals kunt verstellen doorgedraaid. ( ietwat vreemd voor een nieuw exemplaar). wederom geruild voor een "nieuw " exemplaar. Hiervan kwamen de snaren tegen de frets en ook dit was niet te verhelpen . Wederom een doorgedraaide stelbout! Gebeld met Dhr. Penterman en zeer onprofessioneel en a-sociaal te woord gestaan. Het hele circus(gitaar, versterker etc) maar in de auto gegooid en weer naar Geesteren afgereisd(een kleine 100Km). We hebben ons geld terug maar het heeft een flink aantal kilometers gekost en we zijn weer een ervaring rijker. Volgens eigen zeggen verkoopt Penterman HONDERDEN gitaren per jaar en heeft hij nog NOOIT een klacht gehad (?????). In onze ogen een zeer goede bedrijfsvoering waar menig bedrijf jaloers op zal zijn.Ongetwijfeld heeft deze zaak ook vele tevreden klanten maar met name beginners wil ik dit verhaal niet onthouden

Negative K3 fan
23 september 2004, 18:47
ja ik las hem net :D

wel een strakke actie, vooral dat die penterman ook probeert wijs te maken dat hij nooit kalchten heeft gehad.

achja, tegenwoordig met internet enzo, dan komen dat soort zaakjes wel aan hun eind. Online bestellingen of echt goede winkels zijn dan makkelijker te vinden en daardoor komt er een gezondere concurrentie en gaat niet iedereen meer naar de dichtsbijzijnde gitaarwinkel.

Javaca
23 september 2004, 18:52
Het ligt er aan wat hij heeft gekocht.

Bij veel winkels verkopen ze hele goedkope crap als beginnerssets.
Amuse, stagg, Behringer (die gitaar van de beginnersset is kut) en de hele goedkope Richwoods bijvoorbeeld. Squier Affinity is hierbij vergeleken al zeer goed.
http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/elektrgitaren/28891.jpg

wietse
23 september 2004, 19:05
had het ook al gezien heb hem effe gemaild om info wat hij heeft gekocht.
zal mij benieuwen ,en mischien kan ik hem wel die harmony van me verkopen 8-) .

wietse
23 september 2004, 20:56
net antwoord gehad , jawel het was een adonis setje wat ze hadden gekocht :-D .
hij heeft nu een 2ehands fenix LP dus al een stapje beter.
waar hij veel blijer mee is al die ellende is dus niet voor niks geweest.

DREAMMACHINE
23 september 2004, 21:05
Aangeboden: 3 x een gratis gitaar en dan klagen
Prijs: N.v.t.
Beschrijving: Dit kan alleen bij Penterman Muziek!
1 gitaar kopen, voor 110 euro, met versterker, deze zelf kapotdraaien, deze gitaar tot 3 x toe gratis omruilen voor een nieuwe, deze tot 3 x toe zelf kapotdraaien, daarna volledig je geld terugkrijgen en dan klagen op marktplaats: Penterman Muziek Prutserman. Onze service is en blijft geweldig!
Onze slogan blijft: Ook voor een x0&6%% gitaar ga je naar Penterman Muziek!

Website: http://www.pentermanmuziek.nl
Foto: Klik hier om de foto te bekijken
Datum: 23-09-2004, 19:01
Gezien: 168 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: Penterman Muziek, Henk Penterm (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 0545271232 / 0625421642
Woonplaats: Geesteren Gld.
Regio: Gelderland



lollige reactie.. alleen helaas dat je hiermee marktplaats een beetje pissed maakt... ik snap zoiezo niet waarom er zo duur startsetjes verkocht worden.. .beetje op marktplaats touren en je hebt voor 200 zo een leuke ibi!.. tja. . tis wat je wilt he

Javaca
23 september 2004, 21:09
Iedereen kent die roze wolk waar je met oogkleppen op je hoofd op rondzweeft als je je eerste gitaar gaat kopen.....

amon
23 september 2004, 21:45
whahaha, die reactie van penterman!!! :-D :-D :-D

Anavrin
23 september 2004, 22:18
super die reactie...
Het is in ieder geval goed dat ie niet volledig is afgeknapt op gitaarspelen, want dat zou zonde zijn.
Vergelijkbaar geval:
Ik heb vroeger m'n eerste versterkertje zelf gemold, en gratis een nieuwe gekregen. Ik had de gain en de volume-knop allebei helemaal opengedraaid, en daar kon ie niet tegen... :-D
Dat was 2 weken nadat ik 'm gekocht had, en ik heb toen gratis een nieuwe gekregen, onder het mom van dat er geen boekje of zo bijzat, waar in stond dat dat niet kon. Er was alleen een zekering eruit geknald, en die zouden ze vervangen, en ik kreeg gewoon een nieuwe mee.
Ze zeiden er wel bij dat ik dat nooit meer mocht doen :razz:

Later heb ik dat versterkertje weer gemold, door de hoofdtelefoon-aansluiting van een andere versterker in de input van deze te steken, en de gitaar in de input van amp 1----> amp 2 kapot, en m'n kamer stonk zeker 2 uur :-D

jerox
23 september 2004, 23:04
Inderdaad, leuke zaak in Geesteren. Adonis staat nu eenmaal bekend om z'n rotzooi.
Misschien wel even leuk om te vermelden dat ik de knul in kwestie ken en weet dat het allemaal geen stuiver mag kosten. Overigens heeft ie nu een les paul kopie waarvan de elementen/pickups van verrot zijn. Nee, lekker al die goedkope prut.
Alleen jammer dat jullie zo negatief over Richwood zijn, ik heb echt goede gitaren in mijn handen gehad. Ach. misschien had ik geluk.
De knul vond kopen via het internet overigens veel te gevaarlijk, tja daar werd je toch alleen maar belazerd. Ik hoop maar dat ie ervan geleerd heeft......

prs
23 september 2004, 23:49
Heeft BartL zijn LAG ook niet bij Penterman gekocht? Had hij niet ook problemen met afstelling en dergelijke?

Is die Penterman gewoon slecht, of wat is er met die verkoper?

jerox
23 september 2004, 23:54
Muziekhandel, Muziekkringloopwinkel & Postorder
Penterman Muziek



misschien zegt het woordje kringloop hier genoeg???

bat
23 september 2004, 23:56
Tja, wat ik mij afvraag: hoe weet die gast die klaagt dat de halspen doorgedraaid is?

Als de hals krom is ga je toch in eerste instantie terug naar de winkel?

En als je dan weer een nieuwe krijgt, kijk je toch eerst of de hals daarvan wél recht is?

BartL
24 september 2004, 00:11
Heeft BartL zijn LAG ook niet bij Penterman gekocht? Had hij niet ook problemen met afstelling en dergelijke?

Is die Penterman gewoon slecht, of wat is er met die verkoper?
Jup, die heb ik daar gekocht. De gitaar was gewoon nog niet afgesteld toen ik hem kreeg. Snaren kwamen hoog opd e hals tegen de fretten aan bij het benden. Voor de rest was de gitaar helemaal in orde. Hij vertelde me ook al dat ik hem kon omruilen voor een nieuwe :)

Trouwens...mijn gitaar was (wel) echt spiksplinternieuw.

prs
24 september 2004, 00:17
Ok dan, een redelijk goede ervaring dus.

Sicky61
24 september 2004, 02:33
heel vreemd topic dit :-?

jerox
24 september 2004, 07:27
Vreemd onderwerp?
dacht het niet. Het lijkt me wel handig dat als iemand een ervaring als deze heeft je dit even meld op gitaarnet, dan kunnen anderen tenminste op;etten als ze een nieuwe gitaar gaan kopen.

En wat de ontdekking van de kromme hals betreft. Hij kocht de gitaar in geesteren en ging vervolgens met z'n klachten naar de lokale gitaarboer in hardenberg, of hij 'm even wilde fiksen. Deze man kwam achter de kromme hals en de kapotgedraaide schroeven van de gitaren. Hij heeft zelfs nog contact gehad met de winkelier uit Geesteren maar werd niet bepaald vriendelijk te woord gestaan.
Trouwens maffe manier van zuinigheid, honderd kilometer rijden om vijftige euri's uit te sparen. Gaat dan toch mooi mis als je drie keer terug moet........... :D

IndiepoprockJesse
24 september 2004, 10:36
hmmja, maar toch vind ik het ook weer een beeeetje flauw van die gast om die reactie op marktplaats te zetten.. hoe dan ook gaat het er al dubieus aan toe en heeft penterman ze naam verkloot.. moet je ook maar geen kutgitaren verkopen, ook al kosten ze niks, in die prijsklasses is er ook wel redelijk ok spul te koop..

Jesse//

jorrit
24 september 2004, 10:41
@ jerox.... wtf kom jij uit hardenberg....

wietse
24 september 2004, 14:53
Alleen jammer dat jullie zo negatief over Richwood zijn, ik heb echt goede gitaren in mijn handen gehad.

ach ze zijn nogal merkgeil hier ,samick en stagg wordt ook systematisch afgekraakt ,die maken ook wel slechte gitaren maar dat doet elke fabrikant in de goedkoopste serie's.
kies je voor een duurder model dan valt het vaak wel mee , ik heb zelf een samick LP waar ik erg tevreden mee ben.
en skabouter heeft al eens een richwood LP van me gekocht die hem niet tegen viel.
adonis heeft een slechte naam ,laatst toch een paar bassen van ze beet gehad die er wel o.k uitzagen ,lekkere hals 1 stuks body met mooie transparante finish ,electronica zal wel niks zijn maar het geheel zag er goed uit en voelde ook goed aan en dat voor 80 euro.
zullen dus ook wel redlijke gitaren tussen zitten.

Gitaarexpert
24 september 2004, 15:45
hallo Mensen ,
ja leuk verhaal van die penterman, maar ja als expert zeg ik, als je een beginner bent, spaar dan gewoon een maandje of 2 door en koop dan gewoon iets goeds. ( geduld is een schone zaak ) . Ik zeg dan ook altijd koop nooit een Gitaar of Gitaar setje onder de 250 euro want dat is 9 van de 10 keer nix, maar sinds Richwood Gitaren moet ik die zin terug nemen want Richwood is echt top!!.
en wat Penterman betreft , ja er kunnen van die pech gevallen tussen zitten maar ja dat weet je van te voren als je adonis koopt !
en ik hoorde dat die jongen nu een LP copie2e hands heeft gekocht met een kapot element nou dan ben je klaar hoor!

vr gr een gitaar freak

alhambra
24 september 2004, 16:00
hallo Mensen ,
ja leuk verhaal van die penterman, maar ja als expert zeg ik, als je een beginner bent, spaar dan gewoon een maandje of 2 door en koop dan gewoon iets goeds. ( geduld is een schone zaak ) . Ik zeg dan ook altijd koop nooit een Gitaar of Gitaar setje onder de 250 euro want dat is 9 van de 10 keer nix, maar sinds Richwood Gitaren moet ik die zin terug nemen want Richwood is echt top!!.
en wat Penterman betreft , ja er kunnen van die pech gevallen tussen zitten maar ja dat weet je van te voren als je adonis koopt !
en ik hoorde dat die jongen nu een LP copie2e hands heeft gekocht met een kapot element nou dan ben je klaar hoor!

vr gr een gitaar freak

En wat maakt jouw een expert ?? het feit dat jezelf gitaren verkoopt ??

Btw een expert is iemand die steeds meer van steeds minder weet.

hier stond een foutje :-D

Mithrandir
24 september 2004, 16:09
Daar word je wijzer van.

bert k
24 september 2004, 16:22
Fijn, een expert. Daar zaten we nou echt op te wachten hier...

Swan
24 september 2004, 16:38
Btw een expert is iemand die steeds meer van steeds minder weet.



wees blij dat er nog experts zijn (niet deze gast hoor :-D ) met hoe al die loze HBO opleidingen tegenwoordig zijn...daar weet je helemaal niets van heel veel

jerox
24 september 2004, 19:27
Ok, ik vertel iemand hoe lekker deze site is en hij/zij raakt enthousiast.
Hij/zij kiest een leuke naam en weet inderdaad redelijk veel van gitaren. Hij heeft er door z'n handel of hobby wel wat kijk op en kiest in een maffe bui de naam GITAAREXPERT.

En wat is de reaktie van de hoge heren hier............



Kraaaaaaaaaaaaaken die hap, want stel je toch voor dat we ons bestand een beetje zouden uitbreiden.

Ik zal nog eens opscheppen over dit forum. :evil:

wietse
24 september 2004, 19:44
vind je dat vreemd , zo'n naam , komt niet echt goed over beetje arrogant , en ja daar krijg je reakties op.
kan er best veel van afweten maar om je dan zelf zo te noemen , nee sommige namen vallen nu eenmaal niet goed.
als hij z'n expertise weet te bewijzen dan wordt hij vanzelf geaccepteerd hier.
een nieuwe account maken met een andere naam lijkt mij het verstandigst ,anders blijft hij dit hier lange tijd houden ,want vergeet niet er stappen hier wel een paar echte experts rond .(vooral bij versterkers)
sommigen beschouwen mij als de expert in oude vreemde gitaren , maar dat ben ik nog lang niet ,ben er wel goed in thuis maar expert nee.

savecracker85
24 september 2004, 21:13
ik heb 4 jaar geleden mijn eerste gitaar bij penterman gekocht voor toendertijd 150 gulden...En hij is zn geld meer dan waard geweest... En toen ik daar was kwam die vent me ook heel normaal en aardig over.. Alle standaard extra zooi als snaren, plectra, kabel etc kreeg ik er ook gewoon gratis bij.. En toen ik 2 jaar later een bepaald schroefje kwijt had geraakt kreeg ik die ook gratis van hem mee.. Mijn ervaring met deze winkel is dus positief

Ik weet natuurlijk niet het fijne af van dit verhaal, en de waarheid zal wel ergens in het midden liggen..Maar het komt iniedergeval op mij een beetje laag over.. Een 'klaag'-advertentie op internet zetten.
Tja je ziet toch of de hals niet goed staat, en je weet toch van te voren dat het 100 km rijden is..

RS-Rik
24 september 2004, 22:43
Vaaagjes dit... Het lijkt wel of de klager wel degelijk iets van gitaren afweet... ja dan kijk je toch eerst goed voordat je iets koopt? Al helemaal bij zo'n starterspakketje.

bert k
24 september 2004, 23:01
Ok, ik vertel iemand hoe lekker deze site is en hij/zij raakt enthousiast.
Hij/zij kiest een leuke naam en weet inderdaad redelijk veel van gitaren. Hij heeft er door z'n handel of hobby wel wat kijk op en kiest in een maffe bui de naam GITAAREXPERT.

En wat is de reaktie van de hoge heren hier............



Kraaaaaaaaaaaaaken die hap, want stel je toch voor dat we ons bestand een beetje zouden uitbreiden.

Ik zal nog eens opscheppen over dit forum. :evil:
Tja, het is wel zo beleefd als je je eerst even voorstelt. Er zitten hier heel wat mensen die echt wel wat van gitaren weten, dus kom op zeg...

Gitaarexpert
25 september 2004, 10:29
hallo Mensen ,
nou sorry hoor van die naam , het is niet de bedoeling geweest
om arrogant mee te doen , Ik dacht dat dit een gitaar site was maar dat heb ik dus mis, het lijkt wel een afkraak site.
waar gaan we toch heen hier in Nederland , er wordt alleen maar gescholden en mensen belachelijk gemaakt. Nou sorry hoor ik gaf alleen
maar een mening maar ja dat mag hier in Nederland blijkbaar niet!!

vr gr een freak van Gitaren

jerox
25 september 2004, 10:42
@ GitaarExpert, Je moet het je maar niet aantrekken. Kennelijk heb je een aantal egootjes gekwetst. 8-)
Sommigen gaan er nogal prat op om Expert genoemd te worden. Gelukkig is het kenmerk van een Expert dat ie zelf weet hoe weinig hij echt weet van dingen. :D

Mischien moesten we eens een topic starten over naamskeuze en welke er hier niet geaccepteerd zullen worden. Dat maakt het voor beginners hier misschien wat makkelijker. Of gewoon een toevoeging in de FAQ dat je je niet zoveel moet aantrekken van het gescheld omdat je nu eenmaal altijd mensen hebt die dit soort sites hiervoor misbruiken.

Met vriendelijke groet,
Een non-expert van gitaren maar wel een liefhebber (of mag dat ook al niet)

JeroX

Mithrandir
25 september 2004, 10:47
Mijn hemel....relax jongens, ik heb nog een leuk linkje voor je hoe je kunt lezen wat sinds het begin van Usenet en daar uit voortgevloeid de www- messageboards en fora, de gebruikelijke gang van zaken is tussen (hoog van de toren blazende ) nieuwkomers en vaste leden. Voor het beeld, usenet bestaat sinds 1979.

m.a.w. trek het je niet zo ontzettend aan en ga er vooral niet over zeiken, post gewoon wat je te posten hebt

jerox
25 september 2004, 10:55
@Mithrandir , Sorry ik was gewoon even pissed over de lullige reactie van je jongens(tjes) op een gekozen naam van een van de nieuwkomers. Misschien komt het omdat ik deze jongen de site had aangeraden. Ik wordt wel vaker flauw van de lullige reacties op sommige nieuwkomers.

De volgende keer zal ik weer eens gewoon posten.

Maiden Michiel
25 september 2004, 10:57
Aangeboden: 3 x een gratis gitaar en dan klagen
Prijs: N.v.t.
Beschrijving: Dit kan alleen bij Penterman Muziek!
1 gitaar kopen, voor 110 euro, met versterker, deze zelf kapotdraaien, deze gitaar tot 3 x toe gratis omruilen voor een nieuwe, deze tot 3 x toe zelf kapotdraaien, daarna volledig je geld terugkrijgen en dan klagen op marktplaats: Penterman Muziek Prutserman. Onze service is en blijft geweldig!
Onze slogan blijft: Ook voor een x0&6%% gitaar ga je naar Penterman Muziek!

Website: http://www.pentermanmuziek.nl
Foto: Klik hier om de foto te bekijken
Datum: 23-09-2004, 19:01
Gezien: 168 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: Penterman Muziek, Henk Penterm (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 0545271232 / 0625421642
Woonplaats: Geesteren Gld.
Regio: Gelderland



lollige reactie.. alleen helaas dat je hiermee marktplaats een beetje pissed maakt... ik snap zoiezo niet waarom er zo duur startsetjes verkocht worden.. .beetje op marktplaats touren en je hebt voor 200 zo een leuke ibi!.. tja. . tis wat je wilt he

Kijk dit vind ik zo stom he. Wat ben je dan in godsnaam voor bedrijf. Echt zielig zo'n reactie. Als je op zo'n manier je gelijk probeert te halen zak je voor mijn part maar in de stront met je bedrijf.

Gitaarexpert
25 september 2004, 11:18
nou ik kap er mee , ik hou niet van schelden en dat soort dingen
ik lees jullie berichtjes wel over wat jullie gekocht hebben en dan kan ik is lachen, ik ben weg !!

de mssl

Gitaarexpert
25 september 2004, 11:19
nou ik kap er mee , ik hou niet van schelden en dat soort dingen
ik lees jullie berichtjes wel over wat jullie gekocht hebben en dan kan ik is lachen, ik ben weg !!

de mssl

Gitaarexpert
25 september 2004, 11:19
nou ik kap er mee , ik hou niet van schelden en dat soort dingen
ik lees jullie berichtjes wel over wat jullie gekocht hebben en dan kan ik is lachen, ik ben weg !!

de mssl

FLechdrop
25 september 2004, 11:27
Tjonge, als jij er mee kapt doe je dat ook driedubbeldwars zo goed.

Gitaarexpert
25 september 2004, 11:32
hallo Flechdrop,
ja sorry hoor maar ik wordt hier niet goed van !
Het nodigt niet echt uit om hier bij in te loggen .
daarom zoek ik het wel ergens anders waar ze normaal over gitaren kletsen!
vrgr G

jerox
25 september 2004, 12:20
3x gekapt en dan nog reageren. Kijk dat vind ik nou doorzettingsvermogen :-D

Wij allemaal hopen dat je je bedenkt en wat dat bedrijf betreft, misschien was het niet zo slim van ze. Maar ja, sommige bedrijven doen alles voor een beetje naamsbekendheid. Ik, in ieder geval zal me nog lang heugen waar penterman muziek precies zit.

Niet dat ik er waarschijnlijk ooit zal komen, ik ga geen honderd kilometer rijden voor een extraatje van 5 tientjes :-D

Ik heb niet eens een auto. :-D

jerox
25 september 2004, 12:20
3x gekapt en dan nog reageren. Kijk dat vind ik nou doorzettingsvermogen :-D

Wij allemaal hopen dat je je bedenkt en wat dat bedrijf betreft, misschien was het niet zo slim van ze. Maar ja, sommige bedrijven doen alles voor een beetje naamsbekendheid. Ik, in ieder geval zal me nog lang heugen waar penterman muziek precies zit.

Niet dat ik er waarschijnlijk ooit zal komen, ik ga geen honderd kilometer rijden voor een extraatje van 5 tientjes :-D

Ik heb niet eens een auto. :-D

wietse
25 september 2004, 12:21
hallo Flechdrop,
ja sorry hoor maar ik wordt hier niet goed van !
Het nodigt niet echt uit om hier bij in te loggen .
daarom zoek ik het wel ergens anders waar ze normaal over gitaren kletsen!
vrgr G

waardat dan? ik ken geen enkel forum waar dit niet gebeurt (eo forum oid mischien niet :D )
gitaarnet forum is wat netter en rustiger maar daar gebeurt dit ook wel.
musicians is dood (bijna in ieder geval) , harmony central zitten hele kuddes echte mongolen .
ook veel kennis maar de meest nadrukkelijk anwezigen zijn daar fanatieke bush aanhangers en nazi's (hoe wil je anders mensen noemen die de holocaust ontkennen).
op elk forum gebeurt dit dus maak je niet druk ,en scheld gewoon mee als het je al te gortig wordt.
want als je dit al te veel vindt , nou dan ben je niks gewend dus niet te snel opgeven.

jerox
25 september 2004, 12:21
3x gekapt en dan nog reageren. Kijk dat vind ik nou doorzettingsvermogen :-D

Wij allemaal hopen dat je je bedenkt en wat dat bedrijf betreft, misschien was het niet zo slim van ze. Maar ja, sommige bedrijven doen alles voor een beetje naamsbekendheid. Ik, in ieder geval zal me nog lang heugen waar penterman muziek precies zit.

Niet dat ik er waarschijnlijk ooit zal komen, ik ga geen honderd kilometer rijden voor een extraatje van 5 tientjes :-D

Ik heb niet eens een auto. :-D

Joop M
25 september 2004, 13:55
@ gitaarexpert ,wat zou er mooier zijn als een internet voor volwassenen en een internet voor kinderen?
Maar dit is een utopie en dat zal ook nooit gebeuren
Als je over gitaren praat weet je dat er jongens/meisjes van af 14 jaar meepraten,deze weten het net als somige volwassenen altijd beter.
Maar daar moet je toch een beetje mee leren leven.
Als je naar een forum gaat over koekkoek's klokken dan zal dit zeker minder gebeuren.
Dus blijf lekker meedoen want een beetje raad van een expert is nooit weg.
Grz Joop :-D

abbys
25 september 2004, 14:08
Als je over gitaren praat weet je dat er jongens/meisjes van af 14 jaar meepraten,deze weten het net als somige volwassenen altijd beter.

rofl! :seriousf: :seriousf: :seriousf: geniale opmerking! touche!

AntY
25 september 2004, 19:51
wilden we ooit niet al een keer een winkel recensie topic maken, maar dat mocht niet van gitaarnet ofzo?

Toaster
26 september 2004, 18:17
wilden we ooit niet al een keer een winkel recensie topic maken, maar dat mocht niet van gitaarnet ofzo?

Nogal wiedes.

De hele gitaarmuziekbranche loopt hier te adverteren. Gaat gitaarnet het dan toestaan om een topic te starten om diezelfde inkomstenbronnen af te lopen zeiken?

niet zo slim.

Ben ook ooit bij Penterman geweest, en heb daar mijn music man amp gekocht. Aardige kerel, apart klein zaakje maar de keuze is groot genoeg.

En als je zelf zo slim bent om een eiersnijer te kopen van 175 euri, dan snap je zelf ook wel waarom die andere eiersnijers van 3000 euri nooit terug naar de winkel hoeven.

Het zijn gewoon zielepoten. Komt er op neer dat je een fiat Panda koopt en je op de garantie gaat beroepen als je wordt ingehaald door een porsche.

munkie
28 september 2004, 11:36
Haha, geinig topic, ik ken Henk van vroeger, ik heb zelfs samen met hem in een bandje gespeeld, hij speelt saxofoon. Aardige kerel, maar ja het blijft handel, ik moest ooit eens in een lease auto vanuit de Randstad naar hem toe rijden om mijn geld op te halen, hij had wat van mij verkocht. Hij heeft af en toe wel strakke aanbiedingen, die LAG was bij hem wel een stuk goedkoper dan elders. Je moet natuurlijk nooit ongezien een gitaar bestellen. En als beginner moet je altijd een ervaren persoon meenemen als je een instrument gaat kopen.
Ik heb ook geen auto maar wel een NS voordeel kaart waardoor ik voor minder dan 25 euri het ganse land door kan reizen, als ik 300 euri kan verdienen door een dag in het OV te zitten dan doe i dat :razz:

dejohan
28 september 2004, 12:35
Richwood is echt top!!



Te Koop: Richwood

:lol: :lol: :lol:

kNikkEr
28 september 2004, 14:38
Richwood is echt top!!


Te Koop: Richwood

:lol: :lol: :lol:

Auw... :-D

NNDJ
16 december 2006, 15:35
Vorige week een gitaar via marktplaats gekocht bij Penterman.
Een LAG Arkane AF200, hagelnieuw, met GIGbag voor € 550,- incl. verzendkosten. daarnaast 2 jaar volledige garantie.
Het geld had ik van te voren uit goed vertrouwen overgemaakt, twee dagen later een perfect afgestelde gitaar in huis.

Het ligt dus niet aan de winkelier maar aan het produkt wat je koopt. Mijn advies laat je eerst goed informeren over het instrument wat je koopt, dat scheelt je achteraf een hoop ellende.

RvB
16 december 2006, 15:56
Bump
..
..
.