PDA

View Full Version : vaag probleem met dr snaren



buuck
23 september 2004, 12:05
ze liggen er nu een anderhalve maand op en in de d snaar komen nu allemaal kleine gaatjes te zitten, echt vaag, ik dacht misschien eerst dat het oxidatie was door zweet ofzo.. maar het lijkt echt meer op dat het door t slappen komt, heb t nog nooit gehad dit, echt hele kleine gaatjes.. fabrikage fout?

Lazy B.
23 september 2004, 12:29
ze liggen er nu een anderhalve maand op en in de d snaar komen nu allemaal kleine gaatjes te zitten, echt vaag, ik dacht misschien eerst dat het oxidatie was door zweet ofzo.. maar het lijkt echt meer op dat het door t slappen komt, heb t nog nooit gehad dit, echt hele kleine gaatjes.. fabrikage fout?

Beetje vaag, heb je een fotootje van het 'verschijnsel'?

buuck
23 september 2004, 17:03
nee helaas

All Dirt
23 september 2004, 19:03
Zijn het geen deukjes? zitten ze precies onder de frets? dan is het slijtage van de frets. Zo nee, zijn het misschien ge-coate snaren? dan is de coating waarschijnlijk aan braad.

Meer ideeen heb ik op het moment niet.

Wel een tip

www.bassstrings.nl

online snaren kopen Hartke 3 pack voor 28 euro ! niet gek dacht ik.

buuck
23 september 2004, 20:58
zit op willekeurige plaatsen. nee zijn niet gecoated.. kleine missende stukjes.. heel vaag :S

emielow
23 september 2004, 21:09
ja ik heb oko mn snaren beetje vaag, amaal donkere stukken erin alshetware, en ze liggen er nog maar net op...

ze zijn ook meteen een stuk doffer weer

MazeMouse
23 september 2004, 21:28
Misschien je snaren een keer schoonmaken om al die prut eruit te halen :D

buuck
23 september 2004, 22:01
het is geen vuil, het is gwoon niks, lucht..

soapwater
23 september 2004, 23:46
online snaren kopen Hartke 3 pack voor 28 euro ! niet gek dacht ik.


Ik heb er al meerdere malen besteld, maar verder heb ik niets meer van ze gehoord... Bestellen vanuit België zou toch moeten gaan??

Greetz

emielow
24 september 2004, 10:40
je moet wel geld overmaken he :lol:

kheb 2 x wat besteld, en 2 x de volgende dag een pakket snaren op de deurmat

All Dirt
24 september 2004, 15:07
Ik heb er ook 2 goede ervaringen mee. Niet binnen een dag binnen, maar ze komen wel!

Iron Maiden
24 september 2004, 16:00
Dus het is wel veilig en betrouwbaar, niet dat je geld overmaakt en dat je de snaren niet krijgt

gershwin5150
29 september 2004, 20:46
Heb ook goeie ervaringen met ze, tijdje terug 2 pakkies GHS besteld en lagen met klein weekie in de bus.