PDA

View Full Version : [GEZ] 30 tot 60 Watt versterker



MrUndo
22 september 2004, 13:04
Sluit maar[/b]

Mr.Bluesbreaker
22 september 2004, 13:06
Moet je ff op www.marktplaats.nl of www.gitaarmarkt.nl kijken, omdat ik aanneem dat je geen advies zoekt over een type.

e_lukather
22 september 2004, 13:08
alleen clean? of wat effectjes? ..ik denk dat je beter even wat kan doorsparen en zodat je wat beters krijgt.

MrUndo
22 september 2004, 13:31
Marktplaats e.d. heb ik al gekeken, en ook veel geboden, maar je blijft daar zolang bezig met bieden dat het niet te doen is.
Gewoon simpele versterker, paar effectjes er op misschien.
Ik dacht dat ik hier wel terecht zou kunnen aangezien hier mensen zitten die ook vaak gitaar spelen en iemand misschien nog wel wat ouds heeft staan.

Phyrexian
22 september 2004, 14:13
Gewoon simpele versterker, paar effectjes er op misschien.

Voor 50 euro heb je niet veel... Een eenvoudige valvestate of een cube kosten al makkelijk 100 euro of meer (tweedehands).

dejohan
22 september 2004, 15:44
50 Euro? :lol:
Misschien kan je voor 50 een groot stuk karton kopen, en dat oprollen tot een grote toeter waarje dan door kunt spelen. Daarmee blaas je al die losers met hun grote versterkers mee omver man!

e_lukather
22 september 2004, 15:46
:-D

Mithrandir
22 september 2004, 15:54
Ik denk dat dit wel wat voor je is :
http://www.music-town.de/shop/gallery/ART_0710200116.html
http://www.music-town.de/onlineshop/bilder/egitarre/marshallms4.jpg


Maar ff serieus, ik denk dat je toch echt je budget wat moet bijstellen. Oefenversterkers hoeven niet duur te zijn, maar je wel natuurlijk wel een beetje kwaliteit. Al is het maar om aan je eis van onderhoudbaarheid te kunnen voldoen.

Waarom ga je niet gewoon in wat gitaarwinkeltjes kijken naar versterkers als de Cube of kleine marshalletjes, voxjes, peaveys etc.....

MrUndo
22 september 2004, 15:58
Hehehe, moet jij ns opletten wat je voor 50 euro kunt krijgen. Ik heb het gevoel dat sommige van jullie eigenlijk niet weten waar ze het over hebben...
Ik ben namelijk al bij een aantal mensen wezen kijken die toevallig in de buurt iets te koop hadden staan en dit waren allemaal goede versterkers (bijv. een 60 W Laney, en 35 W Squier, 100 W Washburn...alledrie niks mis mee wat mij betreft). Helaas, ik belde vanmiddag op en beide versterkers waren gisteren verkocht, voor, inderdaad ja, 50 euro en 45 euro...
Dus blijf ff bij het onderwerp, spottende reacties heb ik nou wel weer genoeg gezien :-? :wink:
Budget is trouwens 60 euro maximaal.

Mithrandir
22 september 2004, 16:02
Nou, slotje dan maar, want nu is het gewoon een advertentie geworden. Jammer joh...

MrUndo
22 september 2004, 16:13
Pf :-? Je zet er maar een slotje op, je kunt beter in de regels zetten dan dat je hier je eigen mening niet eens mag verdedigen :-?. Sorry hoor, maar dat vind ik gewoon nergens over gaan.

ieme
22 september 2004, 16:18
Hehehe, moet jij ns opletten .... dit waren allemaal goede versterkers (bijv. een 60 W Laney, en 35 W Squier, 100 W Washburn...alledrie niks mis mee wat mij betreft). .

Je bent wel snel tevreden!

Mithrandir
22 september 2004, 16:19
Er staat wel in de regels dat gebruik van het forum voor commerciele doeleinden niet is toegestaan. Het is een kennis-forum, geen marktplaats.

MrUndo
22 september 2004, 16:22
Commercieel is toch echt met oog op winst...Ik verkoop niks, ik vraag alleen maar of iemand nog iets heeft staan wat eventueel te koop is of iets weet te staan, dat is alles, en voor de handigheid zet ik daar een budget bij. Zet dan duidelijk in de regels dat vraag- en aanbodtopics verboden zijn. :wink:

ieme
22 september 2004, 16:24
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :evil:

Ga toch ajb op marktplaats zoeken! wat wil je nou eigenlijk? dat we je helpen zoeken? nou ja... succes met zoeken en vergeet niet foto's van je nieuwe aanwinst te posten! dan wakker je t GAS bij de rest weer aan om een brute amp van 50 euro te gaan kopen!

Mithrandir
22 september 2004, 16:42
Commercieel is toch echt met oog op winst...Ik verkoop niks, ik vraag alleen maar of iemand nog iets heeft staan wat eventueel te koop is of iets weet te staan, dat is alles, en voor de handigheid zet ik daar een budget bij. Zet dan duidelijk in de regels dat vraag- en aanbodtopics verboden zijn. :wink:
Bijdhandje :)

Maar ik heb nog wel een squier champ 25 voor je, voor 60 euro is ie van jou!

Hey, nu is het topic ineens wel comercieel geworden.

AART
22 september 2004, 17:12
misschien goped zoeken naar een stagg :-D

Mithrandir
22 september 2004, 17:15
Weet je, hij heeft wel een beetje gelijk.

Waarom zou je klauwen met geld uitgeven aan een loeier van een versterker om thuis te oefenen. Om enkel te oefenen hoef je echt niet het beste van het beste te hebben, ook al denken veel van ons van wel.

MrUndo
22 september 2004, 17:17
Dank u :P Nee, maar sorry dat ik een beetje bijdehand ben enzo, maar dat is toch zo, als je iets alleen gebruikt om te oefenen maakt naar mijn idee leeftijd, merk en prijs niks uit, zolang de versterker het maar doet en zolang hij maar een beetje mooi geluid geeft.

ieme
22 september 2004, 17:35
Weet je, hij heeft wel een beetje gelijk.

Waarom zou je klauwen met geld uitgeven aan een loeier van een versterker om thuis te oefenen. Om enkel te oefenen hoef je echt niet het beste van het beste te hebben, ook al denken veel van ons van wel.
Ja idd, je zou gek zijn om een Guytron thuis te hebben om wat te oefenen!

vester86
23 september 2004, 01:06
40 euro voor een ROSS 25 watteR??