PDA

View Full Version : Kobra de neppers LIVE



jizz
17 mei 2002, 10:46
Voor alle mensen die het eens zijn met de stelling:
"KOBRA BESTAAT UIT NEP-HARDROCKERS" zou ik zeggen kom 13 juni kijken in de P60 in Amstelveen.We zullen daar oa speciaal voor jullie(maar natuurlijk het meest voor echte liefhebbers) een show neerzetten waarna je nog lang de schijt tussen je benen vandaan zult rapen.
Ik hoop dat er een van jullie zal komen zodat we het tegendeel van drs. Dila kunnen bewijzen.
BE THERE!

Greetz,


Jizz

Noctiis
17 mei 2002, 10:48
wat spelen jullie eigelijk?

Kitaarhiero
17 mei 2002, 11:59
he misschien kom ik dan wel... met Dila :razz:

jizz
17 mei 2002, 12:43
Wij spelen pure (hard)rock te vergelijken met niets.

jizz
17 mei 2002, 12:45
Kunnen we elkaar eindelijk een keer ontmoeten, Mr. Kitaarhiero!

Neem nog wat vrienden mee, want hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Tot dan!

Dila
17 mei 2002, 19:15
joepie!!!!! daar gaan we heen!!!!! dat word lachen!!!!!!

Kitaarhiero
17 mei 2002, 20:27
oei
13 Juni kan ik helemaal niet :s

jizz
17 mei 2002, 20:38
He dat is nou jammer, we hadden ons erop verheugd met z'n allen.....

Dila
17 mei 2002, 21:52
Op 2002-05-17 20:27, schreef Kitaarhiero:
oei
13 Juni kan ik helemaal niet :s



hoezo nie????

Kitaarhiero
19 mei 2002, 14:29
Ik zou dan misschien gaan werken...
maar dat ga ik nu niet doen... dus ik kom lekkah wel :grin:

Dila
21 mei 2002, 17:44
wahaha er gaan een heleboel mensen mee, dat word zo lachen!!

jizz
22 mei 2002, 13:54
Mooi hoe meer hoe beter.Ik ben benieuwd wat Kittytaar er uiteindelijk van gaat vinden.Ik ben erg benieuwd naar zijn ervaren opmerkingen.

Tot dan,

Kobra

Noctiis
22 mei 2002, 18:23
jammer dat ik niet kan, maar ik neem aan dat ik hier wel een compleet verslag mag verwachten :smile:

Kitaarhiero
22 mei 2002, 18:50
reken maar van 6

Rockey
27 mei 2002, 04:11
Hier de bassist/zanger van Kobra. Ben inderdaad erg benieuwd naar onze ontmoeting de dertiende! Tenminste, als kietaarzero en dila komen opdagen...dat moet je maar afwachten. In ieder geval zullen wij er zeker zijn met ons persoonlijke KOBRA-welkomstcommitee.

Wil inderdaad wel eens weten of gitaarnulletje onze Jizz eruit speelt?!? Eigenlijk weet ik het antwoord wel, Jizz, maar het is zo leuk om zo`n debiel voor lul te zien staan.

Ook dila lijkt me wel leuk om te ontmoeten. Heb zo`n idee dat ze in het rijtje van Chandra-meisjes (voor de kenners onder ons) thuishoort. Maar dat zullen we wel eens zien de dertiende.

Ben in ieder geval blij dat mensen zich zo bezighouden met kobra, is weer wat gratis PR en naamsbekendheid.

GitaarNulletje, doe wat aan je schrijfvaardigheden en hou je bezig met dingen waar je misschien wel goed in bent. Achter de computer lijk je meer te betekenen dan in werkelijkheid! Lekker veilig en geborgen, net als vroeger...laat je gezicht zien de dertiende en bewijs wat je werkelijk waard bent.

En dila, lekker ding, kom gezellig met die gitaarheld mee dan maken we even kennis.

Namens KOBRA veel succes toegewenst met jullie holle levens en ik zie jullie donderdag 13 juni in P60.

Geheel de uwe, RTPC.

Dila
27 mei 2002, 08:30
wahahaha nou tot 13 juni dan maar... Kitaar speelt Jizz er zo uit. en wat zijn chandra-meisjes??

Bins
27 mei 2002, 11:35
Op 2002-05-27 04:11, schreef Rockey:
Hier de bassist/zanger van Kobra. Ben inderdaad erg benieuwd naar onze ontmoeting de dertiende! Tenminste, als kietaarzero en dila komen opdagen...dat moet je maar afwachten. In ieder geval zullen wij er zeker zijn met ons persoonlijke KOBRA-welkomstcommitee.

Wil inderdaad wel eens weten of gitaarnulletje onze Jizz eruit speelt?!? Eigenlijk weet ik het antwoord wel, Jizz, maar het is zo leuk om zo`n debiel voor lul te zien staan.

Ook dila lijkt me wel leuk om te ontmoeten. Heb zo`n idee dat ze in het rijtje van Chandra-meisjes (voor de kenners onder ons) thuishoort. Maar dat zullen we wel eens zien de dertiende.

Ben in ieder geval blij dat mensen zich zo bezighouden met kobra, is weer wat gratis PR en naamsbekendheid.

GitaarNulletje, doe wat aan je schrijfvaardigheden en hou je bezig met dingen waar je misschien wel goed in bent. Achter de computer lijk je meer te betekenen dan in werkelijkheid! Lekker veilig en geborgen, net als vroeger...laat je gezicht zien de dertiende en bewijs wat je werkelijk waard bent.

En dila, lekker ding, kom gezellig met die gitaarheld mee dan maken we even kennis.

Namens KOBRA veel succes toegewenst met jullie holle levens en ik zie jullie donderdag 13 juni in P60.

Geheel de uwe, RTPC.


I think somebody here needs a hug...

Kitaarhiero
27 mei 2002, 14:36
Op 2002-05-27 04:11, schreef Rockey:
Hier de bassist/zanger van Kobra. Ben inderdaad erg benieuwd naar onze ontmoeting de dertiende! Tenminste, als kietaarzero en dila komen opdagen...dat moet je maar afwachten. In ieder geval zullen wij er zeker zijn met ons persoonlijke KOBRA-welkomstcommitee.

Wil inderdaad wel eens weten of gitaarnulletje onze Jizz eruit speelt?!? Eigenlijk weet ik het antwoord wel, Jizz, maar het is zo leuk om zo`n debiel voor lul te zien staan.

Ook dila lijkt me wel leuk om te ontmoeten. Heb zo`n idee dat ze in het rijtje van Chandra-meisjes (voor de kenners onder ons) thuishoort. Maar dat zullen we wel eens zien de dertiende.

Ben in ieder geval blij dat mensen zich zo bezighouden met kobra, is weer wat gratis PR en naamsbekendheid.

GitaarNulletje, doe wat aan je schrijfvaardigheden en hou je bezig met dingen waar je misschien wel goed in bent. Achter de computer lijk je meer te betekenen dan in werkelijkheid! Lekker veilig en geborgen, net als vroeger...laat je gezicht zien de dertiende en bewijs wat je werkelijk waard bent.

En dila, lekker ding, kom gezellig met die gitaarheld mee dan maken we even kennis.

Namens KOBRA veel succes toegewenst met jullie holle levens en ik zie jullie donderdag 13 juni in P60.

Geheel de uwe, RTPC.

ow wat zal jij stikken in deze woorden mister! :razz:

Yorrit
27 mei 2002, 17:47
ik zou maar uitkijken, mannetjes van kobra. ze noemen hem niet voor niets 'de witte hendrix' :smile:

Dila
27 mei 2002, 18:44
hehehe...

Bins
27 mei 2002, 18:45
It's the hair man :smile:
Ik d8 dat het een geintje was, die afro. Wel cool trwns, I R a little jealous.
(ik zag die foto op cu2.nl :wink:)

Chifa
27 mei 2002, 20:01
Ik vond het wel grappig om te lezen, om gewoon te zien hoe zielig mensen kunnen zijn. Om te ervaren hoe mensen zo graag een imago willen hebben.

Het is bij mij al meteen duidelijk dat deze groep Kobra toch erg veel geeft om er bij te horen. De leuzen dat ze schijt aan alles en iedereen hebben maakt dat al duidelijk.

Want als je echt schijt aan ales en iedereen had dan was je sowieso hier niet aan het schrijven. Maakte het niet uit hoe iemand je noemde en ging het alleen maar om het plezier van op je gitaar te spelen en niet om het concureren en overwinnen zoals ook Rockey nog eens duidelijk maakt.

Helaas maakt de groep al duidelijk hun pr belangrijk te vinden dan het plezier en zich vooral van makkelijkheid te bedienen. Door b.v. de uitspraak dat Kitaarhiero meer is achter zijn computer dan in het echt, misschien is hier ook wel belangrijk om dan de benoemde persoon eerst nog te ontmoeten.

Waarom zou je dan willen weten of Kitaarhiero die ene Jizz eruit kan spelen. Als jou brein toch niet meer kan bedenken dan vooroordelen.

Kobra zijn alleen maar een groepje Thags (voor de kenners onder ons).

Bins
27 mei 2002, 20:08
Waarom behoor ik nou nooit tot de "kenners onder ons"? :smile:
*krabt aan achterhoofd*

Kitaarhiero
27 mei 2002, 22:19
ow nog iets:

Kobra talks venom
but do they actually have it?

Yorrit
27 mei 2002, 23:07
jaa, dies scherp :smile:

Rockey
28 mei 2002, 03:30
*gaap*

Kitaarhiero
28 mei 2002, 11:22
ja, laat je tanden zien uit verveling.... ze zijn bot.

edjekadetje
31 mei 2002, 19:40
Tering wat een gezijk van die dildo en kitaar zijn ze gewoon niet een beetje jaloers dat ze zelf geen band hebben ofzo??
want van die 2 heb ik ook nog nooit gehoort,

sorry hoor maar kita is 1.75 dan zou ik toch niet zo'n grote bek hebben, ik heb ook effe op de kobra site gekeken, en mijn conclusie is dat kleine kita toch niet naar die gasten komt luisteren dus laten we maar kappen met discusieren...

trouwens ik word zelf een beetje misselijk van die politiek correcte gitaar kneusjes die denken dat ze met hun goedkope 2e hans fabrieksrodzooi de beste gitaristen ter wereld zijn, muze en techniek??? flikker toch op man jij weet ook geen reed van gitaarmuziek dus doe alsjeblieft niet zo interresant ok?

gaan we nu met zn allen netjes achter die bagger computer vandaan en gitaar spelen, en niet van die stoere verhaaltjes vertellen ok?

L4A
31 mei 2002, 20:14
Discussie = okee.
Elkaar een beetje lopen dissen = okee.

Maar dit soort primitief gebrul als hierboven mag wat mij betreft zo verwijderd worden! Stelletje losers...... :sad:

jizz
31 mei 2002, 20:20
Who the fuck is overdrive(hoewel die op zich wel nare dingen heeft te vertellen.......)

L4A
31 mei 2002, 20:22
een of ander gefrustreerd pikkie die het nodig vindt ons forum te verzieken :sad:

Ibanez
31 mei 2002, 21:09
Ok, deze berichten mogen wel verwijderd worden. Wat een loser zeg, een beetje overdreven zitten schelden. Misschien zit hij wel in kobra?

jizz
31 mei 2002, 21:13
Ik spreek dan maar ff als vertegenwoordiger van de band.Dit is dus officieel.

Ik kan iedereen met zekerheid vertellen dat deze imbeciel niet bij Kobra hoort.Zover ik weet hebben wij namelijk geen taalproblemen.

Ik neem aan dat dit een eenmalige actie is geweest van een grapjas(ik weet misschien wel wie) die ons in een nog kwaader daglicht wilt zetten.

Laten we dus gewoon verder discussieren alsof er niets gebeurt.

Groet,

Jizz

Noctiis
31 mei 2002, 21:22
waar komt al die haat toch vandaan zeg... Soms snap ik er echt helemaal niks van