PDA

View Full Version : ENGL prob



asesino
21 september 2004, 22:51
Ik heb m'n E212 V60 cab nu een weekje en ik zit met een probleem, iedere keer als ik een lage noot palm mute op een volume van 2-3 of meer hoor ik iets ratelen in m'n cab, ik denk dat dit is door een losse vijs of door de metalen grill of zo maar ik weet het niet zeker. Heeft iemand dit al gehad + wat zou ik nu best doen... :s

ieme
21 september 2004, 22:53
cab openhalen, goed luisteren waar het vandaan komt!

LordRiffenstein
22 september 2004, 07:40
Ben je zeker dat het de cab is? Hoor je het ook op hoog volume? Andere cab al geprobeerd? Als je zeker bent, openschroeven en luisteren.

asesino
22 september 2004, 09:04
Ik hoor het enkel als ik speel met mijn volume verder dan 2 op mijn fireball

BartL
22 september 2004, 14:59
Ik heb wel eens iets gehoord over het ratelen van de gril bij een ENGL Screamer combo...verder kan ik je niet helpen.

bert k
22 september 2004, 15:28
FF testen samen met een vriend (met oordoppen :D ) Jij spelen, je vriend telkens zijn hand op een plek op de gril drukken. Dan vind je vanzelf de plek waar het probleem zit. En eerst alle schroeven nalopen of ze wel vast zitten.

ieme
22 september 2004, 15:59
Ik heb wel eens iets gehoord over het ratelen van de gril bij een ENGL Screamer combo...verder kan ik je niet helpen.

Die duitse troep ook altijd!

AART
22 september 2004, 16:08
Ik heb wel eens iets gehoord over het ratelen van de gril bij een ENGL Screamer combo...verder kan ik je niet helpen.

Die duitse troep ook altijd!

alleen britten kunnen dan ook amps bouwen :razz:

ieme
22 september 2004, 16:15
Ik heb wel eens iets gehoord over het ratelen van de gril bij een ENGL Screamer combo...verder kan ik je niet helpen.

Die duitse troep ook altijd!

alleen britten kunnen dan ook amps bouwen :razz:
oké die vox en orange versterkers zijn goed maar uit engeland komt natuurlijk die Marshall troep!

BLOK182
22 september 2004, 16:20
Ik had dus ook zo'n ratel, wat bleek, die zwarte metalen achterplaat van mijn Powerball rammelde. Zaterdag ff fixxxen, check ff de achterplaat van je Fireball dus!

ieme
22 september 2004, 16:25
Ik had dus ook zo'n ratel, wat bleek, die zwarte metalen achterplaat van mijn Powerball rammelde. Zaterdag ff fixxxen, check ff de achterplaat van je Fireball dus!
Dat zeg ik: DIE DUITSE TROEP OOK

ieme
22 september 2004, 16:25
:-D

AART
22 september 2004, 16:32
oké die vox en orange versterkers zijn goed maar uit engeland komt natuurlijk die Marshall troep!

marshall troep?

ga je staan schamen kerel! :evil:

moge je je leven lang mg spelen :razz:

*edit*en die worden dan ook in china gemaakt ofzo, denk ik :-D *edt*

ieme
22 september 2004, 16:34
oké die vox en orange versterkers zijn goed maar uit engeland komt natuurlijk die Marshall troep!

marshall troep?

ga je staan schamen kerel! :evil:

moge je je leven lang mg spelen :razz:

*edit*en die worden dan ook in china gemaakt ofzo, denk ik :-D *edt*
:razz: hap hap hap! Heerlijk!

ieme
22 september 2004, 16:35
ik maak vandaag wel een hoop vrienden op t forum! :-D maar ach.. cybervriendjes zijn niet altijd wat het lijkt te zijn!

AART
22 september 2004, 16:40
jaja, ik ben de laatste tijd ook goed bezig vrienden te maken hierzo :razz:

maar ik ben dan ook nooit serieus :lol:

asesino
22 september 2004, 19:03
Ik had dus ook zo'n ratel, wat bleek, die zwarte metalen achterplaat van mijn Powerball rammelde. Zaterdag ff fixxxen, check ff de achterplaat van je Fireball dus!

Het is niet de de achterplaat hoor, die zit zelf redelijk goed vast, ik ben aan het proberen om de metalen grill van m'n box los te maken mor die zit wel serieus stevig vast, ik heb er nu 3 vijzen kunnen uithalen maar ik ga ff wachten want ik heb geen macht meer in m'n handen :)

asesino
22 september 2004, 21:18
Ik heb nu de metalen grill ervan gedaan en het probleem lag dus toch niet daar, maar het gezoem/getril kwam precies van achter de bovenste speaker, er is thans niets verkeerds te horen aan de klank.

asesino
22 september 2004, 21:23
Het probleem lag dus toch niet bij de metalen grill maar het lijkt of het gezoem van achter de bovenste speaker komt. Er is thans niets te merken aan de sound maar het gezoem is wel heel irriterend.

asesino
23 september 2004, 20:08
Weet iemand soms hoe ik het kan oplossen, ik heb het blijkbaar enkel bij 'veel' bass dus waarschijnlijk moet er iets zijn die niet vrij stevig vast zit denk'k...

dejohan
24 september 2004, 18:59
Ik had dus ook zo'n ratel, wat bleek, die zwarte metalen achterplaat van mijn Powerball rammelde. Zaterdag ff fixxxen, check ff de achterplaat van je Fireball dus!
Dat zeg ik: DIE DUITSE TROEP OOK

Dat zei mijn opa ook altijd.

AART
24 september 2004, 19:00
Ik had dus ook zo'n ratel, wat bleek, die zwarte metalen achterplaat van mijn Powerball rammelde. Zaterdag ff fixxxen, check ff de achterplaat van je Fireball dus!
Dat zeg ik: DIE DUITSE TROEP OOK

Dat zei mijn opa ook altijd.

LOL :-D

BLOK182
24 september 2004, 19:06
Gelukkig krijg je bij aankoop van een Engl tegenwoordig een gratis fiets :-D