PDA

View Full Version : op zoek naar een neck



Rock&Roll
21 september 2004, 15:41
hallo,
ik ben op zoek naar een neck voor mijn project frankenstrat :)
ik zoek een neck met maple toets en liefst originele fender of licenced by fender!
Heeft er iemand hier soms zoektips voor? of beter: heeft er niemand zo'n neck liggen thuis die em kwijt wil of iemand kent die zo'n neck heeft?

thx

bert k
21 september 2004, 16:17
Ik heb een ESP neck van Vox Humana (http://www.voxhumana.nl) en dat is een verrekte goeie. Maple met pallissander toets, maar ze hebben alle soorten. Net zo goed (beter!) dan Fender.

NeeraDJ
21 september 2004, 16:54
Of als je meer keuze wilt en het niet erg vindt verder van huis te zoeken dan kun je een eigen customized hals bestellen op www.warmoth.com

Rock&Roll
21 september 2004, 17:35
hmm uit de VS halen is zowieso al uitgesloten, ik heb al eens duaneproblemen gehad daarmee...
vox humana lijkt me een goeie tip. tweedehands zal toch moeilijk worden...

BramVersteeg
21 september 2004, 17:38
Of als je meer keuze wilt en het niet erg vindt verder van huis te zoeken dan kun je een eigen customized hals bestellen op www.warmoth.com

Ik dacht dat je bij VoxHumana ook je eigen custom hals kon laten maken.

Gretsch6120
21 september 2004, 17:50
Ik heb een allparts licensed by fender maple telecaster neck liggen.
mail me als je interesse hebt

vulvasonic
21 september 2004, 18:38
Van Fender zelf kun je alleen de 'vintage' nekjes kopen. Niet echt goedkoop trouwens....

Rock&Roll
21 september 2004, 23:09
@gretsch6120: bedankt voor het aanbod, maar het zou een strat neck moeten zijn

michielv
22 september 2004, 08:14
Rockinger (www.Rockinger.de)? Back and Forth (www.backandforth.nl) verkoopt ook losse onderdelen. Zit in Den Haag dacht ik dus geen douane :).

taylor
23 september 2004, 09:42
www.ebay.de staan vaak genoeg halsen.

NeeraDJ
23 september 2004, 15:40
Ik dacht dat je bij VoxHumana ook je eigen custom hals kon laten maken.

Ik zie niks op de site, en ik weet niet of zij ook Rosewood, ebben, padouk etc. halzen aanbieden

michielv
23 september 2004, 16:26
Vox Humana zijn gitaarbouwers, als je het kunt specificeren bouwen ze het voor je. Kost natuurlijk wel wat maar dar vroeg je niet naar ;)