PDA

View Full Version : Gitaar relicen?



nopster
21 september 2004, 14:53
Weet iemand sites op het net met meer info, of plaatsen waar men dit in België/Nederland kan laten doen?

Sjakie
21 september 2004, 14:58
Gebruik eerst even de zoekfunctie. Dit soort onderwerpen lopen altijd uit de hand hier...

michielv
21 september 2004, 15:25
*grinnik* Ik krijg toch de neiging om te zeggen: knoop een stuk touw om de hals, hang de gitaar achter je fiets, rij 5 kilometer en kijk eens naar het resultaat. Is het nog niet erg genoeg, nog een paar kilometer fietsen.

Tongue in cheek natuurlijk maar Sjakie heeft gelijk, relicen is een gevoelig onderwerp hier :D

nopster
21 september 2004, 15:32
Heb ondertussen de zoekfunctie gebruikt, en waw, wat een mondeling geweld heeft dit onderwerp al uitgelokt zeg! :-(

Het gaat me echter niet over het doen of niet doen, of de waarom vd zaak, ik zoek gewoon info, dat is alles.

@ michielv: Met dit trieste herfstweer (we zijn 21 september :o ) gebruik ik liever de wagen... 8-)

bert k
21 september 2004, 16:10
Tja, los van of je ervoor of ertegen bent, relicen doe je toch gewoon zelf? Uiteindelijk hebben we het over beschadigingen. How hard can it be...?

Bluesbreaker
21 september 2004, 16:57
Ik weet niet wat voor gitaar het is, maar ik wil best een gitaar vaar je relicen hoor.

(woon 4 hoog)

nopster
21 september 2004, 18:20
Is dit eigenlijk een gitaarforum, of een forum voor standup-comedians na (of tijdens :P à de uren? :-D

birt
21 september 2004, 19:58
Is dit eigenlijk een gitaarforum, of een forum voor standup-comedians na (of tijdens :P à de uren? :-D

het hele gedoe van je gitaar te relicen is eigenlijk best wel grappig, zelfs zonder nifty comments :P

Rubenios
21 september 2004, 19:58
puntje voor bluesbreaker in dat geval :)

mijnechtenaamisalvergeven
21 september 2004, 19:59
Gewoon een paar jaar intensief op spelen....

nocaster
21 september 2004, 21:02
en het is zo simpel http://www.realguitars.de/git/aging1.JPG

Rubenios
21 september 2004, 21:34
lol slaat die kabouter je vol op de headstock breekt je hals :D

bert k
21 september 2004, 22:05
Kan zijn, maar dat joch kan wel relicen! :-D

ieme
21 september 2004, 22:57
das t zoontje van de eigenaar van Realguitars in duitsland, leuke pic wim!
Misschien dat erik vd haar het voor je kan doen, ik wil het ook wel doen.. ik kan je wel foto's van mn gerelicte tele sturen zodat je t resultaat kan zien!

ieme
21 september 2004, 23:08
*grinnik* Ik krijg toch de neiging om te zeggen: knoop een stuk touw om de hals, hang de gitaar achter je fiets, rij 5 kilometer en kijk eens naar het resultaat. Is het nog niet erg genoeg, nog een paar kilometer fietsen.

Tongue in cheek natuurlijk maar Sjakie heeft gelijk, relicen is een gevoelig onderwerp hier :D
Fiets? beetje gitarist heeft een motor, maar zeker een auto! :-D

bert k
22 september 2004, 00:01
Overigens, on topic, Sander de Gier (http://www.degiergitaarbouw.nl) in Schiedam kan het wel. Ik heb daar ooit een heftige relic zien liggen.

Bluesbreaker
22 september 2004, 00:13
Overigens, on topic, Sander de Gier (http://www.degiergitaarbouw.nl) in Schiedam kan het wel. Ik heb daar ooit een heftige relic zien liggen.

bij fotos > cursisten 2 staat een foto

(maar aangezien die bij cursisten staat zal die wel door een cursist gemaakt zijn)