PDA

View Full Version : Doen?



Anders Destium
21 september 2004, 14:01
PRS standard22 in naturel mahonie, SD custom custom en 59

http://img19.photobucket.com/albums/v57/gmjones2001/PRS%20Standard%2022/Gregs_PRS_STD22.jpg


Ik dacht bijna dat ik voor de komende tijd uitgeGASt was :evil:

Negative K3 fan
21 september 2004, 14:23
heb je geen geld voor!

FNaRK
21 september 2004, 14:34
Hey AD
weet je wat jij eens moet doen ......




je studie afmaken :evil:













Maar ik vind het wel een vette plank ....wat kost dat nou ?

Ash ketchum
21 september 2004, 14:37
Als je die aanschaft is het een aankoop voor het leven man!!! Wat kost dat geintje nou??

Anders Destium
21 september 2004, 14:49
Hij is E1700 (+ retourtje Brussel). Alleen wordt mijn verzameling steeds groter terwijl het het plan was dat hij kleiner zou worden :oops: En een fatsoenlijke nieuwe versterker kopen, dat zit er natuurlijk niet in :D

NeeraDJ
21 september 2004, 14:56
Koop die versterker eerst maar dude, hoewel supergeile PRSen kopen en er later spijt van hebben een leuke hobby is (geintje hè :wink:), kan die versterker je geluid veel meer ten goede komen. En volgens mij kun je nog een heerlijke buizenstack kopen ook als je hier al geld voor hebt :)

Lacrymosa
21 september 2004, 15:06
je heb toch een twintone???

wa is daar mis mee dan?
je heb toch geen band of zo? of wel?? (zo ja, laat me weten, misschien een keer samen een gig doen)

gewoon die gitaar kopen, en als je te weinig ruimte heb, leen je em gewoon aan mij uit.......... :-D

CheerS!!

birt
21 september 2004, 15:22
Hij is E1700 (+ retourtje Brussel). Alleen wordt mijn verzameling steeds groter terwijl het het plan was dat hij kleiner zou worden :oops: En een fatsoenlijke nieuwe versterker kopen, dat zit er natuurlijk niet in :D

welke winkel in brussel?

Alain
21 september 2004, 15:34
't is een particulier

Hij staat gewoon op gitaarmarkt

jules
21 september 2004, 16:12
Ik wil niet vervelend of flauw doen, en ik wil zeker niemand voor het hoofd stoten. maar soms heb ik het idee dat sommige gitaristen meer bezig zijn met op internet zoeken naar nieuwe gitaren dan dat ze er op spelen. dat je wat gitaren hebt ok dat snap ik wel ik heb er ook vier een spaanse, een cort x11, een olp mm1, een fender special (floyd). en ik zou ooit nog een gibson lp willen. maar ik ben toch echt meer bezig met spelen dan met gassen. en ik speel in 2 bands en ik heb ook maar een versterker (fender princeton chorus). Wat ik me dus afvraag waar komt al dat geld vandaan bij jullie. wonen jullie nog thuis of lenen jullie wat van de bank. want dat moet toch klauwe met geld kosten of niet ? ik bedoel dat je een of twee keer in het jaar wat nieuws koopt maar sommige zie ik hier bijna iedere maande wel met iets nieuws.

Lacrymosa
21 september 2004, 16:19
nou ik woon nog bij mn ouders, ik werk me de ziekte (maar ik krijg niet betaald, nah ja, 74 euro per maand)

en ik kan in de vakanties werken, en dan kan ik me net 1 gitaar per jaar veroorloven, en als ik geluk heb nog nieuwe pickups

dus ik snap et ook niet..........

(misschien dak is iets minder in de kroeg moet hangen...............)

CheerS!!

Wormaap
21 september 2004, 16:22
Gewoon doen man :-D
Ik werk BTW zelf bij de Albert Heijn, en klus zo nu en dan wat bij (PA en recording, beetje hobby :P) en samen met verjaardagen enz. heeft me dat op het anderhalf jaar dat ik gitaar speel toch al'n vrij leuke collectie opgeleverd (Epi Goth LP, Charvel Model 6, ENGL Fireball en nog wat pedaaltjes kabeltjes oefenamp en meer van dat soort grut uiteraard) dus iemand met'n 'echte' baan kan zich dat best wel veroorloven volgens mij :)

Lacrymosa
21 september 2004, 16:25
maar ik weet dat AD nog studeert.............dus mij is et ook een raadsel
maar et is em gegund
maar anyway, die gitaar moet je kopen, fucking mooi ding man.

(edit)Exkuseert u mij voor het slechd nederlants(edit)

CheerS!!

Raffel
21 september 2004, 16:49
ik ben niet van die toneknobs die ze daar altijd op doen op de een of andere manier, maar verder vind ik hem ontzettend geil. (nee ik ben geen bijlofiel)

jules
21 september 2004, 17:03
Nou eh.. ik en mijn vriendin hebben een vaste baan. maafr ik krijg het niet hoor. (meschien wel omdat ik een eigen huis heb en zo.

soup
21 september 2004, 19:29
Zeker kopen , erg mooie gitaar , gewoon KOPEN!!!!!


JA KOPEN ZEI IK :-D :-D :-D :-D

MazeMouse
21 september 2004, 19:30
Je hebt het geld?

HOE HARD MOETEN WE JE BITCHSLAPPEN OVER HET FEIT DAT JE HET ZELFS NOG DURFT TE VRAGEN? :evil:

KOPEN DAT DING! *kwijl* :razz:

Joop M
21 september 2004, 19:32
Nou je hebt wel een voordeeltje hij vraagt n.l € 1600
Ik vind hem goed aan de prijs ,maar hij is wel errrrruuuuug mooi
Op deze foto vind ik hem nog veel mooier,
http://users.skynet.be/chun/std22_3.jpg

Enne het is vraagprijs toch :razz: :razz: :razz:

Grz Joop

vulvasonic
21 september 2004, 19:43
PRS standard22 in naturel mahonie, SD custom custom en 59

http://img19.photobucket.com/albums/v57/gmjones2001/PRS%20Standard%2022/Gregs_PRS_STD22.jpg


Ik dacht bijna dat ik voor de komende tijd uitgeGASt was :evil:


Schitterend!
Maar wat maakt deze plank volgens jou mooier dan die twee blauwe? :o

abbys
21 september 2004, 19:44
niet naar al die emotionele financiele blabla luisteren, veel te mooi om niet te kopen, negeer al de rest, KOPEEEEN!!!!! :evil: :evil: :evil:

R. Flagg
21 september 2004, 20:12
Ik weet niet of ze nog beschikbaar zijn maar in de gitarre en basse van de maand september stonden 2 prs, met birds ieder voor 1450 euro dus wat dat betreft vind ik deze wel wat duur, ik zie ze steeds vaker goedkoop 2e hands ergens opduiken.
Neemt niet weg dat ik deze wel ontzettend mooi vind.

Nu even op de andere vraag
Ik vind gas een wezenlijk onderdeel van de hobby, zelf en vele met mij denk ik vinden het leuk om zo nu en dan de veilingsites af te speuren op zoek naar wat anders.

Bigfoot414
21 september 2004, 20:25
Duh, daar zijn die sites toch voor? 8-) Wat denk je dan dat ik heel de dag op school doe?

alhambra
21 september 2004, 20:42
GAS is goed, zeker als je aan het verkopen bent :-D

Maar goed 1600 euro is een best bedrag dus ff kopen lijkt me niet de bedoeling maar tis gvd wel een mooie bak. (positief he anders :wink: 0

En toch vraag ik me af of je er nu blijer van wordt je gaat van duur naar duurder naar onbetaalbaar man.

Btw een beetje handelen en klooien dat maakt het ook voor mij idd wel leuker hoor (ik hoor dan ook bij de mindere goden hier :cry: )

Swan
21 september 2004, 20:45
ik hou niet echt van PRSen maar deze is moooi :o
kopen dat ding !

BLOK182
21 september 2004, 20:56
Erg mooi ding, maar mag ik je erop wijzen dat Youri ook nog een erg mooie PRS voor dezelfde prijs te koop heeft? :wink:

Anders Destium
22 september 2004, 12:38
Bedankt voor de reacties tot dusver! Ik krijg de prijs nog wel iets omlaag als het goed is, anders is het jammer :)

>Jules

Ik speel zoveel als ik kan, en dat is zo'n 1-2 uur per dag. Het gitaren verzamelen is naast het spelen ook een hobby. Ik laat er redelijk wat voor, ik ga zelden op vakantie bijvoorbeeld en ik werk veel naast mijn studie. Ik heb geen schulden, een groot gedeelte van het geld dat ik in gitaren heb zitten is het gevolg van 2 erfenissen. Ik heb ook geen auto, omdat ik dat weggegooid geld vind :)

>Lacrymosa
Ik ben zeker niet van plan om mijn Twintone te verkopen, maar hij is voor mij niet high-gain genoeg (had denk ik beter een multitone kunnen kopen). Het helpt ook niet dat ik het niet kan maken om hem flink open te draaien. Gelukkig heb ik een POD :D

jerox
22 september 2004, 14:01
Paul Reed Smith custom 24 quilt (2003) in Blue Matteo = how much??

voor het geval dat je je verzameling echt wilt inkrimpen..... Ik moet nog een erfenis opmaken (nadat ik voor het overlijden heb gezorgt). :cool:

The Mule
22 september 2004, 14:55
Niet dat ik op enige manier bevooroordeeld ben :wink: maar ik zou je Custom 24 daarvoor zonder enige twijfel opofferen, als dat nodig mocht zijn qua $$$. Prachtig ding die Standard, en die 22-ers hebben echt een prachtige sustain... (en betere pickups IMHO)

bert k
22 september 2004, 15:41
Anders, ff over dat geld: ik heb €2600,= voor mijn auto betaald, het is een aardig karretje van tien jaar oud, en ik verwacht dat hij over drie jaar instort. Niemand vindt dat gek of duur. Dus alles is relatief... :-D

jules
22 september 2004, 17:07
ik snap het. Ik vroeg het me alleen af. wel hele mooie gitaar hoor

Swan
22 september 2004, 17:11
http://users.skynet.be/chun/std22_3.jpg




eigelijk is die dikke glanzende laklaag n beetje jammer

Anders Destium
22 september 2004, 17:47
Vind ik ook, ik had hem liever geolied gezien maar dat doen ze niet bij PRS.

>Bert

De verzekeringskosten en wegenbelasting is "weggegooid geld", dat is meer wat autorijden duur maakt dan de auto zelf :wink:

bert k
22 september 2004, 17:50
Nee, ik bedoelde het eigenlijk omgekeerd. Ik geef aan auto's nog veel meer uit dan jij aan gitaren. En niemand kijkt daar raar van op. Dus als jij die lelijke bruine plank :D echt graag wil, en je kan het betalen, gewoon doen.

Anders Destium
22 september 2004, 18:00
Als hij niet bevalt kan ik er altijd nog een kastje van klussen :D

Vexx
22 september 2004, 19:35
Als hij niet bevalt kan ik er altijd nog een kastje van klussen :D

Duur kastje dan.. :-D

On-Topic: Alweer een PRS??















Ok, Ok, ik moet toegeven dat het wel een erg mooie plank is..

wietse
22 september 2004, 20:26
De verzekeringskosten en wegenbelasting is "weggegooid geld", dat is meer wat autorijden duur maakt dan de auto zelf :wink:

net zo doen als ik belasting vrij rijden , moet je zelf wel wat kunnen sleutelen trouwens.

alhambra
22 september 2004, 20:31
Vind ik ook, ik had hem liever geolied gezien maar dat doen ze niet bij PRS.

>Bert

De verzekeringskosten en wegenbelasting is "weggegooid geld", dat is meer wat autorijden duur maakt dan de auto zelf :wink:

Belasting is NOOIT weggegooid geld. :-D

Maar bert heb wel gelijk of een te dure auto gekocht.

joke
22 september 2004, 20:45
mooi plankie maar toch nog iets te duur denk ik!!

LordRiffenstein
23 september 2004, 09:35
Erg mooi ding, maar mag ik je erop wijzen dat Youri ook nog een erg mooie PRS voor dezelfde prijs te koop heeft? :wink:

Thanks dude :-D

http://riffenstein.kingsmeade.net/PRS/PRS.jpg

:cool:

Swan
23 september 2004, 12:17
hmmm zijn die er ook in t matzwart met witte binding en ebony fretboard? dat zou mooi zijn 8-)

heavy-metal-thunder
23 september 2004, 12:37
Hoe ik het doe om te 'Gassen'?
Ik zeg altijd : "geld maakt geld'. Mijn vrouw en ik gaan beiden werken. Hierdoor heb ik altijd wel een centje opzij om iets te kopen. Regelmatig koop ik spullen om ze gewoon met winst te verkopen. Zo heb ik het laatste jaar een mooie stuiver verdiend aan o.a. een exclusieve gitaren, Fender en marshall versterkers, pedaaltjes...

Als ik iets tegenkom dat echt schandalig goedkoop is (dat gebeurt regelmatig) koop ik het, test het een paar maand uit (om zeker te zijn dat het perfect werkt, ik wil niemand bedriegen) en verkoop het aan de gangbare prijzen of meestal nog iets goedkoper. Hierdoor ben ik er snel vanaf heb ik weer wat geld om iets nieuws...

BTW : gitaarspelen doe ik ook nog, dagelijks verschillende uren.

Anders Destium
23 september 2004, 16:47
hmmm zijn die er ook in t matzwart met witte binding en ebony fretboard? dat zou mooi zijn 8-)

Alleen glimmend zwart met "natuurlijke" binding en rosewood :)



Er is al een Zwitser met de gitaar vandoor trouwens, misschien is dat maar beter ook :lol: Misschien moet ik binnenkort toch echt maar gaan sparen voor een amp, dan kan ik in ieder geval hoe dan ook geen gitaren meer kopen :D