PDA

View Full Version : Villa Lobos - Prelude 1 - Deel A



Jeroenvanhulsteijn
21 september 2004, 10:52
hoorde dit nr laatst op gitaarnet. nu lijkt iedereen er mee bezig haha...enfin...k heb geprobeerd mn klassieke gitaarkunsten weer wat op te pikken. ik kan de nootjes wel spelen...alleen het 1e stuk krijg ik er nog een beetje fatsoenlijk uit...die brug...tja...moek nog hard op oefenen.

electr gitaar -> kabel -> computer (cool edit; eq+rev+chorus)

eerlijk gezegd vind ik het op klassieke gitaar makkelijker spelen met dynamiek. maar mn akoestiek heb ik hier niet bij me.

Heitor Villa Lobos - Prelude 1 - Deel A (http://home.student.utwente.nl/j.s.vanhulsteijn/MyMusic/Villa%20Lobos%20-%20Prelude%201%20-%20Deel%20A.mp3)

ik sta open voor alle soorten commentaar.

Luc-O
21 september 2004, 12:31
Netjes hoor! Op zich wel geinig om het op een electrische te doen, maakt het ook wel ietsje makkelijker natuurlijk. Het is alleen heel zacht opgenomen, klopt dat? Het ruist ook best veel. Maar nogmaals, mooie uitvoering!

Maiden Michiel
21 september 2004, 13:06
Klinkt vet dit!

Negative K3 fan
21 september 2004, 13:32
wel leuk, ik vind de toon alleen erg lelijk en er zit erg veel ruis in, electrische gitaar in de computer is lastig om goed te laten klinken natuurlijk. Maar toch.

goed gespeeld, net wat je zegt, de nootjes kun je spelen, petje af! Het is alleen nog niet helemaal af etc. Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.