PDA

View Full Version : Geinteresseerden: Michael Romeo interview



Maiden Michiel
21 september 2004, 10:31
Hoppa! Mijn 4e interview voor gitaarnet alweer!

http://www.gitaarnet.nl/magazine/artikelen/interviews/michaelromeo.php3

Veel plezier ermee!

Luc-O
21 september 2004, 11:28
Gaaf, informatief stuk weer! Ga gelijk The Dark Chapter weer eens opzetten. Wie is je volgende 'slachtoffer'?

Maiden Michiel
21 september 2004, 12:16
Ik weet niet of ik dat mag zeggen :)

Luc-O
21 september 2004, 12:36
Vai? Jason? Petrucci? Yngwie? Timmons? Tell us!! Ik zal het niet doorvertellen :D

Maiden Michiel
21 september 2004, 13:04
Serieus: er zijn meerdere gegadigden, wie eerst en laatst is, is niet duidelijk. Dus dat wordt even afwachten.

Das Schaap
21 september 2004, 15:33
Niet een erg interessant interview, maar wel weer wat leuke info.
Volgende ! 8-)

Maiden Michiel
21 september 2004, 19:59
Hey Schaap! Eerlijk duurt het langst 8-)

Kan je misschien aangeven wat je meer verwacht had van het interview? Ik ben erg bezig met interviews diepgaander en interessanter te maken, dus ik hoor graag wat andere mensen interesseert!!

Das Schaap
22 september 2004, 15:09
Tja het is meer je vraagt wel goed enzo over hoe hij is begonnen enzo, en het leren shredden. Maar het zijn ook deels de antwoorden die een beetje erg kortaf zijn. Ik weet niet of dat komt omdat ie het zo druk had ofzo, maar bij zulke vragen hoop je altijd op zekere antwoorden. :P
En ben wel nieuwsgierig altijd hoe het bij zoŽn soort band in zn werk gaat, zijn nou niet echt stereotype nummers enzo. :roll:

Ibanez
22 september 2004, 17:32
Gaaf!!

pinchaholic
25 september 2004, 12:43
You guys..

als je jezelf eens lekker ongelukkig wil voelen, moet je voor de grap eens die instructievideo van hem downloaden..

Mijn god, wat is die gozer snel! En het gemak waarmee....

check it out!

pinch

pinchaholic
25 september 2004, 12:49
You guys..

als je jezelf eens lekker ongelukkig wil voelen, moet je voor de grap eens die instructievideo van hem downloaden..

Mijn god, wat is die gozer snel! En het gemak waarmee....

check it out!

pinch

mcoenen
4 oktober 2004, 10:16
Hee Michiel

Gaaf interview !

Alleen vreemd dat ie zegt dat ie alternate picking heeft geleerd van Frank Gambale. Naar mijn mening gebruikt die vent juist alleen maar sweep en economy picking.

Voor de rest: cool interview

Marcel

Anders Destium
4 oktober 2004, 13:03
Was erg leuk om te lezen weer, keep up the good work :)

Ik heb net gisteren weer eens naar the dark chapter geluisterd, en the Oddyssey is niet uit mijn cd-speler te branden :D

Wat misschien wel leuk is om te vragen: wat is je favoriete techniek en waarom, of : waar heb je een hekel aan bij het spelen. Krijg je natuurlijk als antwoord "als een snaar breekt", :wink: . Of een vraag: welke andere gitarist (of componist) zou je willen zijn, is net wat anders gesteld dan: wie is/was je favoriete gitarist. Ook leuk: met welke 2 andere gitaristen zou jij in de G3 willen zitten, als het er ooit van komt.

Ik heb nog veeeeeel meer ideeen (ik ben ambtenaar geworden, geweldig 8-) )

U vraagt, wij draaien :wink:

Maiden Michiel
2 november 2004, 09:10
Hee Michiel

Gaaf interview !

Alleen vreemd dat ie zegt dat ie alternate picking heeft geleerd van Frank Gambale. Naar mijn mening gebruikt die vent juist alleen maar sweep en economy picking.

Voor de rest: cool interview

Marcel

Hee marcel!! You're next, we moeten even een datum afspreken!!