PDA

View Full Version : USA aanslagen...



Rectifier
12 september 2001, 16:10
It weet dat dit niets met gitaren heeft te maken,maar hoe denken wij (*gitaristen*) over deze belachelijke zinloze terroristische aanslagen........

Jimi Hendrix
12 september 2001, 18:24
Ja, wat moet je dr van zeggen?
Je kunt alleen maar hopen dat met/door muziek mensen hun emoties op een andere manier kunnen uiten dan op deze barbaarse wijze. Dr zijn geen woorden voor!

Ibanez
12 september 2001, 19:03
Het is gewoon niet normaal!! Je zou nooit kunnen denken dat dit zou kunnen gebeuren! zomaar!! (En dan nog te bedenken dat ik een maand geleden bovenop een van de twee torens heb gestaan(op vakantie))

Ic3gl0vE
12 september 2001, 19:07
erg allemaal. stelletje kloothommels

taylor
12 september 2001, 22:17
ongeloofelijk.

Arthur
12 september 2001, 22:36
stelletje schoften die terroristen!

Ibanez2001
18 september 2001, 22:12
Die gasten die hierachter zitten zij echt ziek. Wat ik nog veel triester vind is dat ze altijd van een of andere geestelijke leider dit soort opdrachten krijgen, en dat ze met zelfmoordacties dichter bij allah komen en dat soor bullshit. Dit soort mensen, daar gaan mijn handen nou pas echt van jeuken.

bonecollector
18 september 2001, 23:03
Nou misschien heeft het wel een beetje met gitaren te maken. Doordat die halfe zolen met vliegtuigen gaan gooien werdt ons optreden afgeblazen. Met alle respect. Het is heel erg wat er daar gebeurt is. Alleen wel jammer het was een groot optreden. +/- 1000 man zou er komen. Misschien een lichte doorbraak. Weet het niet en zal er ook niet achter komen.

Greets Bonecollector

Rectifier
19 september 2001, 12:57
Wat dachten jullie van het volgende:

We zoeken die Terrorist op die erachter zit,
zetten (per gitarist die meedoet) een 100 watt.Marshall Plexi '59 met 2 4x12 kasten met Vintage 30's erin om die schoft heen.
Vervolgens spelen we dan allemaal tegelijkertijd onder licentie van Jimi Woodstock:
"Star Spangeld Banner!!!!"

Dat lijkt me een goede vergeldingsactie!

ps. volgens mij spel ik Spangeld verkeerd!Haha!

sleep_to_saturate
19 september 2001, 14:05
Het is te ziek om iets over te zeggen.
.

Ibanez
20 september 2001, 18:06
Op 2001-09-18 21:12, schreef Ibanez2001:
Die gasten die hierachter zitten zij echt ziek. Wat ik nog veel triester vind is dat ze altijd van een of andere geestelijke leider dit soort opdrachten krijgen, en dat ze met zelfmoordacties dichter bij allah komen en dat soor bullshit. Dit soort mensen, daar gaan mijn handen nou pas echt van jeuken.

Inderdaad!

Kitaarhiero
21 september 2001, 18:19
Die mensen zijn gestOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOORD!!!!:mad: (werkt die hier)
:sad: >(

Byron
23 september 2001, 20:10
terroristen ..... ? is een heel flexibel begrip, als je als vietnamees gezinnetje elke dag gedurende 1o jaar napalm in je achtertuin gegooid hebt gekregen... of een irakees gezin van wie het jongste kind kind aan een eenvoudige kinderziekte is overleden omdat toevallig een land op grote afstand het VERBODEN heeft om medicijnen uit te leveren ???? vraag eens aan die mensen wat en wie terroristen zijn !!!!

(what comes around goes arround)

anoniem
24 september 2001, 12:37
Ik moet ook bekenen dat ik het niet altijd met de Amerikanen eens ben, maar dít, dit is te erg, val dan het land binnen met een leger ofzo, maar dit is laf!

Kitaarhiero
25 september 2001, 13:50
Inderdaad!

moretel
26 september 2001, 14:38
Na de ramp kwamen er weer een aantal mailtjes in mijn postbus voorbij over dit onderwerp.
"humor"?? De meeste gooi ik weg zonder te lezen i.v.m. virussen etc.
Wanneer ga je weer over tot de orde van de dag?
De ontregeling die deze aanslag geeft moet niet te lang duren. Dat zien de daders namelijk graag gebeuren. Dus over tot de orde van de dag waarbij een aantal maatregelen moet gebeuren om herhaling te voorkomen.

Een leuk nummertje om te draaien is nu
"Killing an Arab" van de Cure.

Kitaarhiero
27 september 2001, 18:22
Die arabs hebben er op zich niet zoveel mee te maken...behalve dan die hoofdverdachte.

Master Tinuzzz
28 september 2001, 14:36
Ik heb geen woorden voor de actie. Ik ben bang voor wat er komen gaat. Normaal ben ik niet zo gauw over de zeik, maar dit verhaal krijgt een enorme lange staart en die zal nog wel eens bepalend zijn voor onze toekomst in dit "oh zo mooie en democratische landje". Waarom mogen wij, de bevolking, niet bepalen of we partij kiezen? Ik steun Amerika wel, maar dit loopt uit op een totale wereldoorlog. Hier gaat het verhaal van oog om oog, tand om tand niet op. Wie moet je pakken en hoeveel (onschuldig of niet) burgers moeten er dan bij om komen.... Ik leef nu, want voor we het weten zijn we betrokken bij iets wat we niet willen weten.

steeph
8 januari 2002, 16:15
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff...moraalrid ders!