PDA

View Full Version : versterker voor jamsessies



andoni
16 mei 2002, 20:47
ik speel in een rock/punk/metal-band en zoek een degelijke versterker van onder de 500 euro. Had zelf gedacht aan een Marshall AVT50 combo(nieuw). Mag ook 2e hands. Speel vooral op een squier strat. Iemand raad?

p.s.: liefst combo's aangezien de versterker nogal dikwijls verplaatst moet worden.

Kitaarhiero
16 mei 2002, 21:02
Hoe ga je die versterker verplaatsen?

ff een verhaaltje... voor mijn bandje had ik ook een versterker nodig, ik had er al een, dus die nam ik gewoon mee. op de fiets want m'n vader wilde me niet brengen met de auto :razz:... 't was een epiphone combootje, 15 watt ofzo, en die woog wel een paar kilo's. niet iets om in 1 hand mee te zeulen.
Oplossing: de draagzak van m'n broers sax deed dienst als ampdrager... flink zwaar op de schouders, maar heel erg goed te doen.
de versterker die jij noemt... die is geloofik wel een beetje hetzelfde formaat (we hadden er ook een in de oefenruimte), dus ik denk dat je die wel kunt kopen... mocht je dus zoals ik moeten fietsen... koop dan een "tuigje" voor een saxofoon koffer erbij, scheelt echt :wink:

moretel
17 mei 2002, 11:33
Je ziet tegenwoordig ook van die leuke aanhangertjes voor achter de fiets.

Rwin
17 mei 2002, 11:56
't was een epiphone combootje, 15 watt ofzo, en die woog wel een paar kilo's. niet iets om in 1 hand mee te zeulen.


????
15 watt? dan mag ie wel VOLLEDIG buizen zijn. anders komt ie echt niet boven de 10 kilo uit hoor... toch?

_____
Rwin

BLOK182
17 mei 2002, 17:06
Waarschijnlijk heb ik in de zomervakantie een Yamaha hybride versterker te koop staan. Hij 80 watt en ik heb er ook een tijd met een squier op gespeeld. Geluid ligt in de buurt van de valvestate 100