PDA

View Full Version : Vigier Excalibur - Verkoop - Tips



Swoon
20 september 2004, 12:11
Hey hey,

Ik heb al een tijdje een custom vigier excalibur te koop staan op muziek.2dehands en gitaarmarkt.nl

Blijkbaar is er niet veel volk die deze gitaar kent. Ik heb nog maar 1 reac tie gehad.

Hebben jullie misschien nog tips waar/hoe ik ze kan verkopen?
Ik vraag rond de 875 Euro. Is dit echt te veel? (De persoon die reageerde vond het zelfs goedkoop.)

Het is echt wel een goede gitaar, maar niet echt iets voor mij.
Gisteren op de Music Fair in A'pen wel een bod gehad van een verkoper van 250 Euro. Dit is dus onzin, nieuwprijs van die dingen is 1400-1600 Euro. Blijkbaar is het grootste probleem de onbekendheid van deze gitaarbouwer.

Nog even de specs misschien?

*/ Honey Vigier Excalibur Custom.
*/ Schaller brug met trem, machine heads.
*/ 2x Seymour Duncan single coil. 1x Dimarzio Double Blade humbucker.

http://muziek.2dehands.be/fotos/6347681.jpg

Dus, enige verkoopsalternatieven zijn welkom :0

Thanks,

Swoon[/url]

Mithrandir
20 september 2004, 12:28
Gast, dit is toch gewoon een verkapte advertentie....

Anyway, je kampt inderdaad een beetje met het feit dat het een onbekend merk betreft, ondanks dat het een prima gitaar is is het er toch 1 voor liefhebbers. Ik weet de prijs van dit type gitaren niet, maar je zegt zelf al dat de nieuw prijs ongeveer 1500 euro is, dus dan is jouw prijs niet verkeerd.

Maar goed, waarschijnlijk verkoop je hem nu wel, volgens mij gaat het altijd wat sneller als mensen er een topic over maken.

Swoon
20 september 2004, 12:41
Heya,

Ik ga akkoord dat dit voor 50% een verkapte advertentie is. Echter ik wou gewoon achterhalen waarom er geen interesse is in zulk type gitaar, en of mijn prijs niet te hoog was, en of misschien iemand tips had waar ik ze misschien sneller kwijt kan.

Indien het topic in strijd is met de policies hier, mag dit bericht gerust verwijderd worden. -> My sincere appologies :dontgeti:

Swoonie

Mithrandir
20 september 2004, 12:44
Ondanks dat het tegen de regels is, raak je je spullen meestal het snelst kwijt via dit forum :roll: :D Zet het in je signature hier en post wat regelmatiger, grote kans dat er iemand is die die Vigier wil.

Je kunt hem natuurlijk ook nog op de e-bays zetten, in NL of Duitsland ofzo.

bert k
20 september 2004, 13:05
Precies. In je sig is een goeie manier. Echt adverteren doen we hier niet, vandaar dat ik dit topic sluit, maar blijf vooral langskomen, je bent van harte welkom!