PDA

View Full Version : Dude for President!!!!!



AART
19 september 2004, 21:22
oleee!

aangezien hier heel veel mensen dude afzeiken wil ik nu es ff zeggen dat dude zijn werk prima doet.
dus ik ben er voor om dude tot dictator te maken! :-D

wie steunt me? :roll:

Go Dude










































(ik weet dat ik mezelf nu heel inpopulair maak) :-D

Mithrandir
19 september 2004, 21:24
Had deze niet in off-topic gemoeten vriend?

andy
19 september 2004, 21:24
En dat moet in moderne versterkers??? Beetje spoor bijster hier op het forum??? :-D
Post het nog maar eens in off topic zou ik zeggen.

AART
19 september 2004, 21:25
weet ik, maar ik moet inpopulair worden :-D

(sorry, khad twee vensters gitaarnet openstaan en een op off topic en andere moderne versterkers, dus verkeerdevenster gepakt :) )

AART
19 september 2004, 21:27
en het gaat over de versterking van dudes positie :D

amon
19 september 2004, 21:51
dude heeft weer mn favo topic gesloten omdat 1 iemand een plaatje postte waarvan IK niet eens wist dat het echt was (dacht een stukje uit een film ofzo). wat ik dacht maakt natuurlijk niet zoveel uit, maar stuur die ene die hem gepost had een pm en vraag hem dat plaatje weg te halen, niet meteen mn favo topic sluiten.... :cry:

Thom TK
19 september 2004, 22:20
dude heeft weer mn favo topic gesloten omdat 1 iemand een plaatje postte waarvan IK niet eens wist dat het echt was (dacht een stukje uit een film ofzo). wat ik dacht maakt natuurlijk niet zoveel uit, maar stuur die ene die hem gepost had een pm en vraag hem dat plaatje weg te halen, niet meteen mn favo topic sluiten.... :cry:

WAt voor foto was dat dan??
Iets schokkends ofzo?

Diedo
19 september 2004, 22:36
het was een foto van een brandend lichaam... maar om er zoŽn probleem van te gaan maken: NO FUCKING WAY!
Een edit was op zn plaats geweest, maar een heel topic dichtgooien en ook nog een mensen bannen is echt weer een overdreven actie...

Fluffy
19 september 2004, 23:28
dat bedoel ik diedo heeft gelijk, dude kan zelf die reacties ook aanpassen dus hij had best die foto zelf weg kunnen halenb