PDA

View Full Version : Cry Baby verkopen...



Dr. Funkenstein
19 september 2004, 14:08
Hallo,

Ik heb even een paar vraagjes...

Ik heb een Dunlop Cry Baby, maar ben niet echt tevreden over het geluid. Ik wil deze verkopen. Wat is een normale 2e hands prijs voor dit pedaal?
Er zit echter een kraak in, en ik denk dat het aan de potmeters ligt. Zou ik deze dan eerst moeten vervangen... of zou ik dat er gewoon bij moeten zetten in de advertentie? Wat levert meer op? Stel ik verkoop het pedaal met kapotte potmeter voor 70 euro.
Of ik vervang de potmeter (hoeveel kost zo'n potmeter?) en ik doe daar de kosten van de potmeter bij... hoeveel kan je er dan voor vragen..

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is... :-? :lol:

Dirk_Hendrik
19 september 2004, 14:22
Ik denk dat je meer mag rekenen op 70 euro inclusief vervangen potmeter eigenlijk.

Bluesbreaker
19 september 2004, 14:39
Hallo,

Ik heb even een paar vraagjes...

Ik heb een Dunlop Cry Baby, maar ben niet echt tevreden over het geluid. Ik wil deze verkopen. Wat is een normale 2e hands prijs voor dit pedaal?
Er zit echter een kraak in, en ik denk dat het aan de potmeters ligt. Zou ik deze dan eerst moeten vervangen... of zou ik dat er gewoon bij moeten zetten in de advertentie? Wat levert meer op? Stel ik verkoop het pedaal met kapotte potmeter voor 70 euro.
Of ik vervang de potmeter (hoeveel kost zo'n potmeter?) en ik doe daar de kosten van de potmeter bij... hoeveel kan je er dan voor vragen..

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is... :-? :lol:

ehm, welk model cry baby?

Dr. Funkenstein
19 september 2004, 15:03
GCB-95... met ditzelfde logo op de voorkant...

http://members.shaw.ca/picture_page2/guitar/crybaby.jpg

Bluesbreaker
19 september 2004, 15:20
nieuw kun je die krijgen voor 90 euro, op ebay usa staan ze voor 50 euro, maar daar is de nieuwprijs ook minder

70 lijkt me een redelijke prijs als de potmeter goed is (of contactsprayen en voor 65 verkopen met de opmerking dat de potmeter niet meer optimaal is)

Marco5150
19 september 2004, 19:51
70 euro kun je in principe krijgen voor een crybaby in (zeer) goede staat. Ik heb de mijne vorige week voor dat bedrag verkocht. Het pedaal was nog zo goed als nieuw, en hij was truebypass gemaakt.

Voor eentje met een verotte potmeter zal je echt niet zoveel meer kunnen vangen denk ik. De pot vervangen op zich is ook al een dure aangelegenheid. (als je een speciale wah pot gebruikt dan)

RRRobin
19 september 2004, 22:11
lol dus dan heb ik het goed gedaan voor eentje in zo goed als nieuwstaat voor 50 euri's? :P

Dr. Funkenstein
20 september 2004, 08:09
En hoeveel kosten die speciale wah-potmeters dan? en waar kan je die kopen?

Bluesbreaker
20 september 2004, 09:09
volgens mij staat er op gitaarmarkt een voor en tientje

Dr. Funkenstein
20 september 2004, 12:39
Oke, thnx, k ga vanmiddag gelijk effe kijken, ik denk trouwens dat ik die wah gewoon maar houd, aangezien ik funk ga spelen :roll: :-D :lol:

Antal
20 september 2004, 13:11
En hoeveel kosten die speciale wah-potmeters dan? en waar kan je die kopen?

Je kunt ze bestellen bij small bear. Ik geloof dat ze rond de 25 dollar zijn. Maar dat staat op de site.

cappuccino
27 september 2004, 20:46
cry baby sucks of is er iemand die het wel lekkere wahwah's vindt ?
ik zou zeggen neem een vox. :dance:

Bluesbreaker
27 september 2004, 20:49
ja, prima wah hoor



maar ik ga nu toch misschien ook maar voor een RMC