PDA

View Full Version : Guitarport om goed te leren spelen



Fvddungen
18 september 2004, 22:12
Ik weet dat met de guitarport veel kan. Maar eigenlijk boeit het opnemen op de pc met niet zo. En de sounds zullen wel geen topklasse zijn, maar als ze acceptabel goed zijn, vind ik het ook prima.

Wat ik dus wil weten is of de guitarport + het online abonnement zijn geld waard is om te gebruiken als hulpmiddel om beter te leren spelen. En dan wel voor een beginner als ik.

Kom maar op met jullie ervaringen.

bert k
18 september 2004, 22:31
Ehhh... als opnemen op de PC je niet boeit, wat moet je dan met een Guitar port? Dat is een soort geluidskaart, zeg maar.
En trouwens, de sounds zijn best oke, maar daar zal je echt niet beter van leren spelen. :roll:

Fvddungen
18 september 2004, 22:33
Zonder guitarport heb je ook vrij weinig aan guiterport online, waar juist al die lessen enzo op staan, lijkt mij.

bert k
18 september 2004, 22:34
O, wacht even, dat is nieuw voor me. Zijn er ook lessen dan? Wist ik niet, sorry. Maar dan nog, je kan dan beter een toffe amp, of een Pod kopen. Lessen zijn overal wel te vinden.

Mithrandir
18 september 2004, 22:50
Idd, koop hem niet omdat je beter wilt leren spelen. Dan kun je beter een goeie leraar proberen te vinden.

vester86
18 september 2004, 23:43
guitarport om beter te leren spelen?? lijkt me, ZEKER voor een beginner, tamelijk zinloos. leer eerst de technieken maar es, en een goeie houding is al helemaal belangrijk..

Joris

Annuh
18 september 2004, 23:45
www.guitarport.com en check de demo...dit is echt the shit haha!
Ik zeg, leuk opnemen en goede lessen ook omdat je de liedjes in slomotion kan afspelen enzo...echt wicked! :D

btw ik sluit m'n pc aan op boxen en gitaarversterker...das dus prima geluid!

Harry
19 september 2004, 12:47
ik ken iemand die ook zo'n ding heeft, en die leert dagelijks nieuwe truukjes, terwijl hij echt leuk speelt. Het kan een goed hulpmiddel zijn om nieuwe technieken aan te leren. Je kunt licks en riffs beluisteren, en meteen de tab meelezen.

Das Schaap
20 september 2004, 23:24
Ik zeg, leuk opnemen en goede lessen ook omdat je de liedjes in slomotion kan afspelen enzo...echt wicked! :D

Ja dat klinkt misschien leuk als je erover hoort, maar zodra je het uitprobeert klinkt dat echt but, en kan je er echt niet meer goed over spelen. :roll:

Stitch
21 september 2004, 00:39
om goed te leren spelen moet je gewoon veel oefenen, of je daar nu voor wil betalen via guitarport of 'gratis' oefeningen van het net plukt maakt geen drol uit.

RRRobin
21 september 2004, 15:44
voor liedjes in slomo etc kan je net zo goed guitar pro downloade :P

guitardude
21 september 2004, 15:46
ik overwoog ook om het te kopen maar heb er toch van afgezien. Je moet trouwens met creditcard voor die lessen betalen. :(