PDA

View Full Version : Gitaarles in Breda



Kler
18 september 2004, 12:38
Hoi,

Ik wil al heel lang gitaar leren spelen, en afgelopen week kon ik het niet laten en heb er een gekocht. De eerste stap is gezet, maar nu nog wat lessen... Lessen bij reguliere muziekscholen zijn voor mij bijna niet te betalen... dus probeer ik het langs deze weg: Wie heeft er tijd en zin om mij een uurtje per week een beetje op weg te helpen tegen een kleine vergoeding? in de omgeving van Breda?

Alvast bedankt,

Claire

janice
18 september 2004, 15:33
ik heb gisteren een gitaar gekocht. net als jij moet ik ook ergens beginnen en heb ik niet zo heel veel geld, dus heb ik op internet gezocht. ik heb net een topic geopend met de titel online lessen. daarin staan sites met gratis tips en lessen.

heb je al een gitaar en zo ja wat voor 1?
ik werd verliefd op een blauwe adonis :-D hij is mooi...nu alleen nog een beetje redelijk geluid eruit zien te krijgen :oops:

Speeddemon
29 september 2004, 14:17
Hey Claire, ik geef gitaarles in Breda (Prinsenbeek om precies te zijn).

Mocht je geinteresseerd zijn, stuur een PM

rodrigo
12 oktober 2004, 16:54
Claire,

Ik geef gitaarles in Breda. Als je interesse hebt, hoor ik het graag. Dan wel even afstemmen wat je precies wilt leren.

groet,

Rutger

rodrigo
12 oktober 2004, 17:23
Claire,

Ik geef gitaarles in Breda. Mocht je interesse hebben, dan hoor ik het graag. Dan wel eerst even afstemmen wat je precies wilt leren (stijl etc.).

Groet,

Rutger

Speeddemon
16 oktober 2004, 20:06
Helaas, she's taken already. :lol: