PDA

View Full Version : gitarist zkt band omg 074



joost.paauwe
16 september 2004, 21:11
hallo daar collega musici,

ik ben op zoek naar een (cover)band in Hengelo en omstreken. Heb veel spelervaring, wil het nu in de praktijk gaan brengen.


mvg

Joost.

JeStO
21 februari 2005, 18:59
eejz,

welke genre ben je van plan te spelen??? heel toevallig symfonische/progressieve rock??

JeStO

JeStO
21 februari 2005, 19:00
eejz,

welke genre ben je van plan te spelen??? heel toevallig symfonische/progressieve rock??

JeStO

JP074
7 juni 2006, 22:19
Dag mensen,

ik ben op zoek naar een hobby-band. Een coverband zou leuk zijn, maar ik sta ook open voor eigen werk. Fav bands: metallica, gnr, motley, mr big,aerosmith deep purple, etc. hardrock dus.

bel voor meer info:
tel 06 48010059.

met vriendelijke groet,
Joost.

tommeijerink
26 juni 2006, 11:39
Nog een drummer nodig?? Ik kom uit enscede en ben 19 jaar. Heb ongeveer 7 jaar ervaring.

Groeten Tom!

JP074
27 juni 2006, 10:44
Dag Tom,

misschien kun je wat meer vertellen over jouw muzieksmaak. Misschien kunnen we wat afspreken.

bel voor meer info 06 4801 0059.

met vriendelijke groet,
Joost.

tommeijerink
28 juni 2006, 18:11
Van alles en nog wat.. maar waar ik echt niet van hou is van die hele zware rock en metal.. dat is niets voor mij.. voor de rest mag alles.. rap.. rock.. beetje oudere muziek vind ik ook niet erg.. zeg het maar.. we kunnen best wel een keer gaan oefenen..
groeten tom

JP074
29 juni 2006, 21:40
Dag Tom,
inderdaad, die hele zware "herrie"is ook niet aan mij besteed, hoe zit het met oefenruimte bij jou, waar zit je? We kunnen natuurlijk wel wat afspreken, maar van gesleep met versterkers en andere apparatuur....Heb je een ruimte waar geoefend kan worden? Antwoord maar FF, dan zie ik 't wel.

mvg Joost.

tommeijerink
30 juni 2006, 10:26
hey!
ja ik heb wel een ruimte.. ik heb een soort kleine studio achter in de tuin staan.. als het je wat lijkt kunnen we in deze weken wel een keer afspreken
groeten tom

JP074
3 juli 2006, 17:49
Hey,

we kunnen een keer kijken hoe het gaat, heb alleen geen auto ter beschikking. Heb je in die 'studio' een audioversterker van behoorlijk wat Watts, dan neem ik effecten mee die ik erop aansluit zodat ik niet met een zware versterker hoef te slepen, en waar moet ik zijn? Mail me FF : joost.paauwe@orange.nl
Ok, ik hoor het wel.

mvg Joost.