PDA

View Full Version : M'n nieuwe amp...



asesino
16 september 2004, 20:42
Is gisteren eindelijk toegekomen veilig en niet beschadigd met UPS
Ik had hem besteld bij musicstore koeln maar er was een weekje vertraging door dat de box nog besteld moest worden.
Dit is em, de fireball op een 212 standaar (met v60's dus)



http://users.pandora.be/asesino/DSCN0951.JPG

http://users.pandora.be/asesino/DSCN0952.JPG

http://users.pandora.be/asesino/DSCN0953.JPG


Eén keer dat de lampen warm zijn speelt hij echt super, ik krijg er een zalige rock sound ook uit. Het enige waar ik wel mee zit is dat de emg 81 op mijn jackson een beetje overkill is want die amp heeft echt suuuuuper veel gain bij mij staat hij normaal slechts op 4-5 ofzo

ben???
16 september 2004, 20:54
tof ding! maar die pics moet je ff resizen ;)

PeArLjAm
16 september 2004, 20:55
Mooie set!

maar wat ik nou niet snap is het feit waarom ze die speakerkast niet even wat breder maken. Want zon 2x12 kast met speakers verticaal ipv horizontaal vind ik leuk gevonden, spreid het geluid beter op het podium of in de oefenruimte dan een normale 2x12 lijkt me, maar nu is de top breder dan het kastje, het ziet er zo zielig uit :( (of ligt dat aan mij)

Akira
16 september 2004, 21:05
Mooie set!

maar wat ik nou niet snap is het feit waarom ze die speakerkast niet even wat breder maken. Want zon 2x12 kast met speakers verticaal ipv horizontaal vind ik leuk gevonden, spreid het geluid beter op het podium of in de oefenruimte dan een normale 2x12 lijkt me, maar nu is de top breder dan het kastje, het ziet er zo zielig uit :( (of ligt dat aan mij)

Niet alleen vind ik het er zielig uitzien, ik vind het er gevaarlijk uitzien.
Je stoot zo je top van je cab af, met die rubber voetjes maar half op de cab :(

PeArLjAm
16 september 2004, 21:08
Mooie set!

maar wat ik nou niet snap is het feit waarom ze die speakerkast niet even wat breder maken. Want zon 2x12 kast met speakers verticaal ipv horizontaal vind ik leuk gevonden, spreid het geluid beter op het podium of in de oefenruimte dan een normale 2x12 lijkt me, maar nu is de top breder dan het kastje, het ziet er zo zielig uit :( (of ligt dat aan mij)

Niet alleen vind ik het er zielig uitzien, ik vind het er gevaarlijk uitzien.
Je stoot zo je top van je cab af, met die rubber voetjes maar half op de cab :(

ja idd nu ik beter kijk zie ik dat ook idd... best nasty :o

asesino
16 september 2004, 21:21
Mooie set!

maar wat ik nou niet snap is het feit waarom ze die speakerkast niet even wat breder maken. Want zon 2x12 kast met speakers verticaal ipv horizontaal vind ik leuk gevonden, spreid het geluid beter op het podium of in de oefenruimte dan een normale 2x12 lijkt me, maar nu is de top breder dan het kastje, het ziet er zo zielig uit :( (of ligt dat aan mij)

Niet alleen vind ik het er zielig uitzien, ik vind het er gevaarlijk uitzien.
Je stoot zo je top van je cab af, met die rubber voetjes maar half op de cab :(

Idd heb'k ook gezien maar hij staat er echt stevig op want kheb het probeert met veel macht en hij blijft er mooi opstaan dus ja en sowieso ben ik voorzichtiger als'k passeer dus ja + het zicht stoort me niet echt, een 4x12 ging gewoon te veel geweest zijn op men kamer + te zwaar om te vervoeren ook hele dagen

skabouter
16 september 2004, 21:48
gefeliciteerd :) lijkt me een bruut ding, die fireball.
kvind alleen idd een head die buiten de cab uitsteekt niet zo mooi, maargoed, kga er niet over zeuren :)

leuk matje eronder :D

BLOK182
16 september 2004, 22:00
COngrats, Fireball is zeker een zeer gave amp!!

asesino
16 september 2004, 22:09
Thx, idd is een raar uiterlijk maar ik vind het wel leuk :), dat matje gebruik ik voor de bass'schokken' een beetje te breken

Alain
16 september 2004, 22:15
super


Nog een engl :-D

Thom TK
16 september 2004, 22:37
Haaa, dat is mijn aanstaande amp!
Klinkt lekker warm en dik zeker?

Ik zou (als ik een tip mag geven dan he, ALS) wel ff een ander kleedje eronder leggen.
Die er nu onder ligt staat zo burgerlijk.


greetz

jaywalker
16 september 2004, 23:16
staat best stevig hoor. Ik speel nu ook meet een speakerkast die kleiner is dan de top :D. Skabouter moet me der altijd zonodig mee plagen :(

Arnie
17 september 2004, 00:32
Jaa, meer Engl! :-D
Engl schopt aars 8-)

mijnechtenaamisalvergeven
17 september 2004, 00:51
Proficiat! Dat ziet er goed uit.

Zit er nou ook zo'n rood lichtje achter de buizen in de fireball? (stomme vraag misschien maar dat ziet er altijd te gek uit! Ik ben gek op lichtjes/ lampjes in amps :D )

Wormaap
17 september 2004, 00:53
Ja :)
Is best tof om te zien :-D

Baco
17 september 2004, 07:53
Gefeliciteerd man!

Welcome to the clan :-D

asesino
17 september 2004, 11:11
Proficiat! Dat ziet er goed uit.

Zit er nou ook zo'n rood lichtje achter de buizen in de fireball? (stomme vraag misschien maar dat ziet er altijd te gek uit! Ik ben gek op lichtjes/ lampjes in amps :D )

Ja ik probeerde er een foto van te nemen maar door de flash zie je het nauwelijks... :)

EmgMaster
18 september 2004, 09:42
Gaaf hoor, leuk setje zo, cab had iets breder gemogen, maar ziet er zeker niet slecht uit, mooi compact setje.
Misschien kun je wat soundsamples maken?
iig gefeliciteerd